فیروز سیر با بهترین غذاهای کرالا اشنا شوید - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷

بهترین غذاهای کرالا

کرالا سرزمینی شگفت انگیز برای سفر و گردشگری توام با جاذبه های دیدنی و غذاهای محلی خوشمزه ای است که با روشهای سنتی هندی طبخ داده می شوند. در کرالا بسته به نوع فرهنگ مردم آن و همچنین با توجه به سلیقه افراد و ذائقه های متفاوت،  غذاهای متفاوتی سرو می شود. به طور کلی نمی توان  غذاهای سنتی و محلی و بهترین غذاهای کرالا که گردشگران به دنبال آنها هستند را دسته بندی کرد. در این کشور، بسته به نوع فرهنگ اسلامی، مسیحی، انگلیسی و پاکستانی، انواع غذاهای دریایی، گیاهی و گوشتی یافت می شود.

به طور کلی  غذاها در کرالا همانند سایر نقاط هند، غذاهایی پرادویه و تند می باشند و تندی خاص آنها حاصل از ادویه های مخصوصی است که برای مزه دار شدن  به آنها اضافه می شود.

بهترین غذاهای کرالا

یکی از بهترین غذاهای کرالا پاچاتی هند است که با هویج و روغن نارگیل به عنوان مواد اولیه اصلی تهیه می شود. پاچاتی طعمی تند و پرادویه دارد و برای افرادی که علاقمند به غذاهای تند و طعم زیره هستند انتخابی مناسب محسوب می شود.

بیف روست و پاروتا یکی از غذاهای محلی  و از بهترین غذاهای کرالا می باشد که با استفاده از گوشت گاو تهیه می شود. این کباب که با گوشت تازه گوساله تهیه می شود خوش طعم بوده و ذائقه افرادی را که طعم گوشت را دوست دارد تحریک می کند.

از آنجایی که برخی از مردم کرالا طبخ گوشت را حرام می دانند از سویا به عنوان پروتئین گیاهی برای آماده سازی غذاهای خود استفاده می کنند. از این رو این نوع غذاها برای افرادی که گیاهخوار هستند طعمی مناسب دارد.

غذاهای کرالا

ذائقه مردم کرالا با غذاهایی که با استفاده از ادویه های تند درست می شود تناسب دارد و استفاده از فلفل به عنوان ادویه معروف هندی جایگاه ویژه ای در طبخ انواع غذا در کرالا دارد.

از جمله غذاهای پرطرفدار  در کرولا می توان به غذاهای دریایی که جایگاه ویژه ای در بین مردم این کشور دارد اشاره کرد.

برخی از بهترین غذاهای محلی کرالا با طعم غالب نارگیل به عنوان غذاهای اصلی سنتی شناخته شده با طعمی مطلوب طرفداران خاص خود را دارند که تجربه چشیدن طعم این نوع از غذاها خالی از لطف نیست.

در این کشور نوشیدنی های محلی خوش طعمی از قبیل آب نیشکر به گردشگرانی  که مخصوصا با قایق در حال تفریح هستند پیشنهاد می شود که طعم جذابی دارد.

امتحان کردن غذاهای دریایی منطقه کرالا که طبخ آنها با انواع ماهی تازه صورت می گیرد خالی از لطف نیست و عطر و طعمی فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

بهترین غذاهای کرالا

در کرالا رستوران های متعددی وجود دارد و مردم این شهر و گردشگران با توجه به نوع سلیقه خود می توانند برای خوردن غذای مورد علاقه خود رستوران مورد نظر را انتخاب کنند. رستوران معروف زمزم نمونه ای از بهترین رستوران های کرالا می باشد که به طبخ غذاهای آسیایی و هندی شهرت دارد. افرادی که به دنبال غذای ارزان قیمت هستند می توانند به رستوران سائوراشترای و رستوران فلافل مراجعه کنند. رستوران های تریلوژی و رستوران سوپریم آپر کراست نمونه ای از شیک ترین رستوران های شهر کرالا می باشد که از تنوع غذایی بالایی از نوع محلی و سنتی برخوردار است و انواع غذاهای این رستوران دارای کیفیت پخت عالی و مناسب با هر سلیقه ای است. برای افرادی که به خوردن غذاهای چینی علاقه دارند رستوران محبوب پاراگون کرالا با سرو انواع غذاهای دریایی و سنتی چینی آماده خدمات رسانی به گردشگران می باشد. گردشگرانی که به رستوران های سنتی و تاریخی علاقه مند هستند می توانند با مراجعه به رستوران ویلا مایای علاوه بر خوردن غذای خوش طعم از سبک ساخت این رستوران زیبا که نمایانگر تاریخ هندوستان قدیم است لذت ببرند.

رستوران های کرالا

خلاصه

کرالا به عنوان منطقه ای تفریحی و بی نظیر دارای غذاهای محلی و سنتی خوش طعمی می باشد که طعم غالب این غذاها تند و پر ادویه می باشد. انواع غذاهای خوش طعم و محلی که با طعم خارق العاده در رستوران های مختلف کرالا در مناطق مختلف سرو می شوند، تجربه طعم متفاوتی از غذا را برای مسافران خلق می کنند.

برای خرید بلیط هواپیما میتوانید به سایت سفرمی مراجعه نمایید و با انتخاب خود رزرو هتل را انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 452 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.