فیروز سیر بهترین هتل های بالی؛ اندونزی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۷

۳٫۵
/
۵
(
۲

امتیاز

)

بهترین هتل های بالی

بهترین هتل های بالی و لوکس ترین برای  افرادی که تمایل  به تفریح داخل هتل و ولخرجی دارند و خواهان دریافت امکانات و خدمات بیشتری نسبت به خدمات معمول سایر هتل ها در جهان هستند، جای دلچسب و مناسبی خواهند بود. جزیره بالی اندونزی یکی از بهترین نقاط در دنیاست که هتل ها و استراحتگاههای لوکس آن معروف اند . با سفرمی همراه باشید تا یک هتل پنج ستاره عالی و مناسب سلیقه شما در گوشه ای از این جزیره زیبا شناسایی کنیم .

 

هتل آنانتارا سمیناک بالی  : Anantara Seminyak Bali

هتل آنانتارا سمیناک بالی

هتل آنانتارا سمیناک بالی از زمان افتتاحش در هفت ، هشت سال اخیر  تبدیل به مکانی سرگرم کننده برای گردشگران شده است و یکی از بهترین هتل های بالی می باشد که با داشتن یک منظره زیبا از غروب  خورشید جمعیت زیادی را به خود جذب نموده  است . هتل آنانتارا سمیناک بالی در مساحتی حدودا ۳۵۰۰ متر مربع  رو به دریای فیروزه ای ساخته شده . در طبقۀ همکف هتل یک استخربزرگ قرار دارد که می توانید از شنا کردن در یک آب شفاف و تمیز در هوای گرم و مطبوع لذت ببرید. از ویژگی های بارز این اقامتگاه ساحلی مدرن، ساحل تمیز و پاک آن است که می تواند مکان مناسبی برای خانواده ها و زوج هایی باشد که  در یکی از سوییت های این هتل زیبا اقامت می کنند . سوییت ها در جهات مختلف و با مناظر مثل رو به دریا ، استخر و… ساخته شده اند .

هتل آیانا ریزورت بالی  :   Ayana Resort Bali

 

هتل آیانا ریزورت بالی

هتل آیانا ریزورت بالی

هتل آیانا ریزورت بالی برندۀ جایزه Conde Nast Gold List در سال ۲۰۱۲ شد . این هتل هم یکی از بهترین هتل های بالی است ،  در این هتل می توانید از قدم زدن در ساحل اختصاصی لذت ببرید و علاوه بر آن از گرفتن ماساژهای ساحلی بهره مند شوید. این هتل لوکس ۵ ستاره دارای چندین استخر کوچک و بزرگ  روباز است . می توانید در قسمت آب گرم هتل  از امکاناتی  مانند  ماساژعضلانی، سم زدایی و رایحه درمانی استفاده نمایند. تعداد زیادی رستوران و بار در اطراف استخرها طعبیه شده که این امکان رو برای شما فراهم کرده از غذا و نوشیدینهای متنوعی بهره مند شوید .

هتل گرند حیات بالی  Grand Hyatt Bali   :

هتل گرند حیات بالی

این هتل در قسمت جنوبی جزیره به عنوان بهترین هتل بالی شناخته شده است ، نزدیک به مراکز خرید است و تنها پانزده دقیقه با فرودگاه فاصله دارد . این هتل مناسب اقامت همه ی  افرادیست که به قصد تجارت و یا تفریح به جزیره فیروز سیر کنند . از بدو ورود مسحور مناظر زیبای آن شامل استخر های بسیار بزرگ در اطراف و برکه های پر از ماهی خواهید شد. از لابی هتل گرند حیات بالی تا اتاق ها، از راه رفتن در جادۀ کوتاهی لذت می برید که شما را به سمت باغ های سرسبز گرمسیری و مناظر زیبا و گسترده ای از شبه جزیره بالی هدایت می کند. اتاق ها، سوئیت ها و ویلاها هتل گرند حیات بالی با سنگ مرمر، چوب ساج، پارچه های سنتی و کار های هنری محلی تزیین و دکور شده اند و هر کدام از اتاق ها یا سوئیت ها دارای بالکن اختصاصی با منظرۀ اقیانوس، چشمۀ آبگرم و یا باغ می باشند.

هتل کنراد بالی اندونزی   :  Conrad Bali

هتل کنراد بالی اندونزی

در هتل لوکس ۵ ستاره کنراد بالی به خاطر نزدیکی به ساحل Tanjung Benoa Peninsula می توانید از انجام انواع ورزش های آبی لذت ببرید و در فاصله حدودا ۱۵ دقیقه ای از فرودگاه بین المللی بالی نیز قرار دارد. هتل کنراد بالی حدود هفت هکتار مساحت دارد و نزدیک به باغهای گرمسیری است  و یکی از بهترین هتل ها و استراحتگاهها در جزیرۀ بالی است. این هتل زیبا دارای چندین استخر شنای در نزدکی  ماسه های سفید ساحلی است. هتل مجلل کنراد بالی گزینه بسیار مناسب برای کسانی است که قصد دارند تعطیلات را با خانواده در جایی سپری نمایند که برای کودکان امکانات زیادی در نظر گرفته شده است و علاوه بر این در فضای سرسبز و بزرگ آن می توانید به ورزشهای مفرحی مثل  دوچرخ سواری بپردازید و یا در سالن سلامت آن تمرینات کششی و تمرکزی یوگاه و مدیتیشن زیر نظر یک مربی مجرب انجام بدهید.

هتل بولگاری ریزورت Bulgari Resort Bali :

بولگاری ریزورت یکی دیگر از زیباترین و بهترین هتل های بالی که در منطقه ای صخره ای با چشم اندازی خیره کننده و جذاب واقع شده است. این هتل در نزدیکی روستای پکاتو بالی می باشد که تنها ۴۰ دقیقه با فرودگاه بالی فاصله دارد. فاصله ۱۵۰ متری بولگاری ریزورت از دریا، منظره ای چشم نواز و تماشایی از اقیانوس هند به شما هدیه می کند. هتل بولگاری ریزورت با دکوراسیونی زیبا و سنتی دکور شده و تمامی سیستم های صوتی و تصویری نیز مجهز می باشد! از تفریحات جذاب این هتل تماشایی می توان مرکز تناسب اندام، سالن های ماساژ و اسپا، آبگرم، استخر و سونا جکوزی را عنوان کرد که اقامتی لوکس و خاطره انگیز را برای میهمانان به ارمغان می آورند. این هتل صخره ای و لوکس دارای رستوران ایتالیایی، رستوران با غذاهای دریایی و رستوران بین المللی می باشد که بی شک خوشمزه ترین غذاهای دنیا را برای شما طبخ و سرو سرو می کنند!

بولگاری ریزورت فاصله بسیار نزدیکی به خیلی از جاذبه های گردشگری و آثار تاریخی و باستانی بالی دارد که نزدیکی به آنها بی شک لذت بردن از سفر را برای شما دو چندان می کند.

هتل بولگاری ریزورت Bulgari Resort Bali :

هتل بولگاری ریزورت Bulgari Resort Bali :

اگر قصد سفر به بالی را دارید میتوانید با مراجعه به سایت سفرمی بلیط هواپیما خود را در سایت سفرمی جستجو کرده و در صورت نیاز رزرو هتل خورد را به مقصد بالی انجام دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 509 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.