فیروز سیر آرامش بخش ترین مکان های گردشگری - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷

۳٫۶
/
۵
(
۱۰

امتیاز

)

با بهترین مکان های آرامش بخش دنیا آشنا شوید

زندگی پرهیاهوی شهری و فشارهای عصبی که خواسته یا ناخواسته در طی روز متحمل می شویم، باعث شده بسیاری از افراد به دنبال مکان های آرامش بخش و بی هیاهو برای تعطیلات باشند. مکان هایی که بتوانند به تمدد اعصاب بپردازند و خود را برای روزهای شلوغ پیش رو آماده کنند.

مکان های گردشگری آرامش بخش

در این مطلب بعضی از آرامش بخش ترین مکان های دنیا را به شما معرفی می کنیم. پس این مطلب را از دست ندهید.

سیشل در اقیانوس هند

سیشل کشوری جزیره ای در اقیانوس هند است و جاذبه های طبیعی و امکان ورزش های آبی باعث شده گردشگران بسیاری این کشور را برای تعطیلات انتخاب کنند.

دریای لاجوردی، ماسه های سفید، ریزورت های مجلل همه از عواملی ست که این کشور را به یکی از آرامش بخش ترین مکان های گردشگری تبدیل کرده است.

سیشل در اقیانوس هند

سیشل به ماه عسل های مجلل و اقامتگاه های گران قیمتش معروف است به طوری که بسیاری از افراد مشهور دنیا تعطیلات رویایی شان را در این منطقه می گذرانند. با این حال امکان اقامت ارزان در بعضی از ریزورت ها و هتل های سیشل وجود دارد.

پس اگر به دنبال یکی مکان های آرامش بخش در کنار دریا هستید، سیشل می تواند مناسب ترین انتخاب برای شما باشد.

سیشل در اقیانوس هند

ابود در اندونزی

ابود قلب فرهنگ بالی است. این منطقه ی بسیار زیبا در حومه ی بالی در میان شالی زار های برنج قرار دارد. شهرت این منطقه به علت معابد بودایی، ماساژهای اندونزیایی و رقص و موسیقی محلی آن است. به صورتی که بسیاری از افراد ترجیح می دهند با گذراندن تعطیلات در این منطقه ضمن لذت بردن از طبیعت، درد های جسمی و روحی خود را نیز بهبود ببخشند.

ابود در اندونزی

پس در سفر به ابود یک دوچرخه کرایه کنید و از میان شالیزار های سرسبز خود را به مکانی برای ماساژ برسانید و باور کنید در اوبود آرامش محض را تجربه می کنید.

آمستردام در هلند

بی شک آمستردام یکی از پربازدید‌ترین شهرهای اروپا و مکان های آرامش بخش است و هیچ شهر دیگری در دنیا تا این حد گردشگران را مجذوب خود نمی کند.

آمستردام از طبیعت بسیار زیبایی برخوردار است و در کنار آن شما می توانید زندگی آرام شهری را تجربه کنید.

آمستردام در هلند

کافی ست با جمعیت شهر همراه شوید و با یک دوچرخه خیابان های شهر را رکاب بزنید یا در پل و کوچه های آرام و زیبای آمستردام قدم بزنید یا درکانال های شهر قایق سواری کنید و از مقابل ساختمان های بزرگ شهر بگذرید.

پیشنهاد ویژه ی ما گذراندن یک تعطیلات بی نظیر زمستانی در این شهر زیبا است. در این صورت می توانید لذت خوردن یک نوشیدنی گرم در کافه های دنج آمستردام را نیز به تمام جاذبه های این شهر اضافه کنید.

آمستردام در هلند

دره ی لندمانالوگار در ایسلند

این منطقه زیبا ترین منظره ی طبیعی تمام عمرتان را به شما میدهد. کافی ست چشمانتان را ببندید و کوه بلندی را پوشیده در مه غلیظ و سایه هایی به رنگ سبز، آبی و بنفش تصور کنید. چشمه های معدنی در کوهپایه وجود دارد که خاصیت درمانی دارد و بسیاری برای رفع درد های عضلانی از این چشمه های آب گرم استفاده می کنند.

پیاده روی و استراحت در دره ی لندمانالوگار بی شک برای هر گردشگری فریبنده است. پس فرصت سفر به ایسلند زیبا و دیدن این دره ی رویایی را از دست ندهید.

دره ی لندمانالوگار در ایسلند

پارک ملی آنگ تونگ در تایلند

این منطقه متشکل از ۴۲ جزیره ی کوچک است که توسط دولت تایلند محافظت می شوند؛ بنابراین می توانید حدس بزنید که با یکی از بی نظیرترین جاذبه های طبیعی طرف هستید.

پارک ملی آنگ تونگ در تایلند

کافی ست انتخاب کنید دوست دارید روی شن های نرم ساحل قدم بزنید. یا از صخره های مرجانی دیدن کنید با در میان جنگل های سبز و استوایی قدم بزنید و گونه های نادر گیاهی و جانوری را ببینید.

در هر صورت پارک ملی آنگ تونگ می تواند تعطیلاتی آرامش بخش و رویایی برای هر دوست دار طبیعتی باشد.

 پارک ملی آنگ تونگ در تایلند

ونکوور در کانادا

ونکوور یکی از شلوغ ترین و معتدل ترین شهر های کانادا است. این کلان شهر علاوه بر امکانات تفریحی بسیار از طبیعت بی نظیری نیز برخوردار است. ونکوور شهری ست که با کوهستان و آب احاطه شده بنابراین در سفر به این شهر می توانید تجربه ی هردو را داشته باشید.

کوه های پوشیده از برف ونکوور مناسب ترین محل برای اسکی هستند. علاوه بر همه ی این ها ونکوور را می توان پایتخت غذای کانادا نامید. وجود فرهنگ های مختلف در این شهر طیف گسترده ای از خوراکی های خوشمزه را پدید آورده که دل هر گردشگری را می برد. بنابراین می توانید تعطیلات خود را در یکی از شادترین و زیبا ترین شهر های دنیا بگذرانید.

ونکوور در کانادا

خلاصه

امروزه شهرهای آرام بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است درواقع افراد بسیاری برای فرار از زندگی شهری به این مناطق پناه می برند.

این شهر ها عموماً از طبیعت بسیار زیبایی برخوردارند و امکان تمدد اعصاب را به خوبی برای میهمانان خود فراهم می کنند.

در این مطلب به معرفی مکان های آرامش بخش پرداختیم. امیدواریم در سفرهای آینده ی خود به این مناطق زیبا سفر کنید و از تعطیلات رویایی خود لذت ببرید.

برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل ،شما می توانید به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نمایید .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 329 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.