فیروز سیر آنالاسکا شهر عقاب ها - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

آنالاسکا شهر عقاب ها

اگر در شهری تعداد عقاب ها که پرندگانی با شکوه و ترس برانگیز هستند خیلی زیاد باشد قطعا تردد در خیابان ها با رعب و وحشت همراه خواهد بود. در بخش جنوبی آلاسکا و انتهای دریای برینگ جزیره آنالاسکا قرار دارد. جمعیت این جزیره کمتر از ۵ هزار نفر می باشد. این جزیره به عنوان یکی از بزرگ ترین شهرهای جزایر الوشن شناخته شده است. جزیره آنالاسکا به عنوان نمونه ای کلاسیک از طبیعت خیره کننده آلاسکا می باشد. عقاب های سرسفید در آنالاسکا موضوعی است که توجه اکثر گردشگران را به خود جذب کرده است.

عقاب سرسفید پرنده ملی آمریکا، در آنالاسکا که شهری در ایالت آلاسکای آمریکا است به طور فراوان مشاهده می شود. وقتی عقابی در حال پرواز بر فراز آسمان آنالاسکا می باشد ابتدا فکر می کنید هواپیمایی در حال عبور است اما با کمی دقت متوجه خواهید شد که عقابی سرسفید در حال پرواز است.

مشکلات زندگی در آنالاسکا شهر عقاب ها

همانطور که برخی شما با مشکل موش ها، کبوترها یا ملخ ها در پیاده روها یا کوچه های شهر خود دست و پنجه نرم می کنید، آنالاسکا نیز در گیر مشکل عقاب های سرسفید است، از آنجا که تعداد عقاب ها در آنالاسکا خیلی زیاد می باشد به عنوان شهر عقاب ها شناخته می شود. تعداد عقاب ها به حدی زیاد است که ممکن است در محدوه ای کوچک به وسعت چند کیلومتر مربع شاهد ۶۰۰ عقاب باشید. وجود تعدادی زیادی عقاب در شهری ظاهر آن را به شهری اسرار آمیز و جادویی تبدیل می کند اما زندگی در شهری پر از عقاب ممکن است بدی خاصی داشته باشد. در این شهر محلی ها باید همواره مراقب عقاب های سرسفید باشند زیرا ممکن است به تعداد دفعات زیاد مورد حمله ی عقاب ها قرار گیرند.

مشکلات زندگی در آنالاسکا

امروزه عقاب ها به عنوان بخشی از زندگی روزمره ساکنان در نظر گرفته می شوند. برخی اوقات این پرندگان بزرگ ممکن است برای ساکنین جزیره مشکلاتی ایجاد کنند. عقاب ها دارای چنگال ها و نوک تیزی می باشند و از آنجا که بدون هیچ واهمه ای از جوجه های خود دفاع می کنند و برای غذای خود می جنگند ممکن است خطرناک به نظر برسند.

توسط یکی از شهروندان آنالاسکا گزارش شده است که روزی در هنگام قدم زدن مشغول خوردن پیتزایی بوده که عقابی سرسفید پیتزا را از او گرفته و با خود برده است. این شهروند در جریان این ماجرا مجروح شده و به بخیه کردن زخمش نیاز داشته است. نکته ناراحت کننده در این ماجرا این است که طبق قانون حمایت از عقاب سرسفید در سال ۱۹۴۰ شهروندان چاره ای برای مشکل خود ندارند..

آنالاسکا

از آنجا که عقاب ها خیلی بدشان می آید کسی به لانه های آن ها نزدیک شود ساکنین این جزیره شگفت انگیز باید مواظب باشند نزدیک لانه های عقاب ها ظاهر نشوند. عقاب ها اکثرا لانه های خود را روی درخت های بلند می سازند اما از آن جا که در این جزیره درختان زیادی وجود ندارد تا عقاب ها لانه هایشان را روی آن ها بسازند عقاب ها اکثرا لانه هایشان را روی صخره ها و بناهای خالی می سازند.

چرا آنالاسکا شهر عقاب ها شناخته می شود

 ممکن است از خود بپرسید چرا تعداد عقاب ها در جزیره آنالاسکا زیاد می باشد و جواب سوال شما این است که از آنجا که مکانی عالی برای تهیه غذای عقاب ها می باشد، عقاب های زیادی در آن جا زندگی می کنند. از آنجا که آنالاسکا در کنار یکی از بنادر ماهی گیری جهان قرار دارد و غذای اصلی عقاب ها ماهی می باشد، زمان تخلیه بار کشتی ها عقاب ها می آیند و به تعداد دلخواه از کشتی ها ماهی برمیدارند.

شهر آنالاسکا آلاسکا

سایت معتبر گردشگری سفرمی اطلاعات مهم در رابطه با آنالاسکا شهر عقاب ها را برای شما در این مطلب ارائه داده است. اگر به سفرهای ماجراجویی علاقه دارید می توانید این جزیره را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنید. در صورت داشتن هر گونه سوالی می توانید با مشاوران سایت سفرمی مشورت کنید.

اگر قصد ماجراجویی دارد آنالاسکا می تواند مقصد مناسبی برای شما باشد. جزیره آنالاسکا مختص عقاب های سرسفید است و حضور این پرندگان در آنالاسکا این منطقه را یکی از قطب های ماجراجویی در سراسر دنیا تبدیل کرده است.

برای خرید بلیط هواپیما آنالاسکا میتوانید به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 317 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.