فیروز سیر اجاره ماشین و قیمت های آن در اروپا - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

۳٫۷
/
۵
(
۳

امتیاز

)

اجاره ماشین در اروپا و قیمت های آن

اگر عاشق رانندگی هستید و به این فکر می کنید که در تعطیلات پیش رو برای صرفه‌جویی در هزینه ها، آزادی عمل بیشتر و تجربه ی سفری هیجان انگیز به جای تاکسی و اتوبوس از اتومبیل کرایه ای استفاده کنید، پس این مطلب دقیقاً برای شما نوشته شده، در ادامه همه ی آنچه که باید درباره ی اجاره ماشین در اروپا و قیمت های آن بدانید را در اختیار شما قرار می دهیم. در حقیقت باید همان موقع که برای رزرو تور اقدام می کنید، به فکر این حواشی رفاهی در سفر خود نیز باشید.

اجاره ماشین و قیمت ها در اروپا

هر آنچه که باید درباره ی اجاره ماشین در اروپا بدانیم

مهم ترین نکاتی که باید درباره اجاره ماشین در اروپا بدانید، در زیر آورده شده است. دقت به این نکات کمک می کند تا سفری دلچسب تر را تجربه کنید. در واقع خرید بلیط هواپیما، شاید تنها یکی از قدم های نخستین باشد که برای سفر به یک کشور اروپایی یا هر کشور دیگری در جهان برمی دارید و به جز آن لازم است که زمینه های رفاه و آسایش در کشور مقصد را نیز برای خود فراهم سازید.

بدون پرداخت حق بیمه ی ایستگاه، ماشین اجاره کنید

یکی از ساده ترین کارهایی که هر مسافری می تواند انجام دهد، اجاره ی اتومبیل از ایستگاه های واقع در فرودگاه هاست. جالب است بدانید با این کار نه تنها هزینه های سفر را کاهش نمی دهید بلکه ملزم به پرداخت ۱۵ تا ۲۰ درصد از کل مبلغ اجاره ماشین در اروپا ، به عنوان حق بیمه ی ایستگاه می شوید! این مبلغ در کشورهای فرانسه، ایرلند، اسپانیا و انگلیس مبلغی بین ۳۵ تا ۸۰ دلار است.

ما برای شما یک پیشنهاد ساده و ارزان داریم، اجاره ماشین از ایستگاه های اصلی که در مرکز شهر واقع‌شده‌اند. با این کار دیگر نیازی به پرداخت حق بیمه نیست. فقط ذکر این نکته الزامی ست که اکثر این دفاتر در روزهای یکشنبه تعطیل هستند.

بدون پرداخت حق بیمه ی ایستگاه، ماشین اجاره کنید

از آلمان ماشین اجاره کنید

کشور آلمان یکی از ارزان ترین کشورها برای اجاره ماشین در اروپا است، بنابراین اگر قصد دارید تعطیلات خود را در آلمان بگذرانید، بسیار خوش شانس هستید؛ اما پیشنهاد ویژه ی ما برای افرادی ست که می خواهند به سایر کشورهای اروپایی نزدیک هم سفر کنند، سفر خود را از کشور آلمان شروع کنید و در یکی از شهر های مرزی ماشین اجاره کنید حالا به سادگی و با هزینه ی بسیار کم می توانید به کشورهای مجاور سفر کنید. در پایان توجه کنید که ماشین کرایه ای دارای برچسب مجوز ورود به کشور مقصد باشد.

 از آلمان ماشین اجاره کنید

از ماشین های معمولی به جای اتومات استفاده کنید

با این کار هزینه های اجاره ماشین در اروپا و سوخت را به حداقل می رسانید، در واقع رانندگی با ماشین های معمولی برای ما ایرانی ها کاری کاملاً عادی ست، پس به جای کرایه ی ماشین های اتومات از ماشین های معمولی استفاده کنید.

تنها کشور اروپایی که توصیه می کنیم در آن از ماشین های اتومات استفاده کنید، بریتانیاست، زیرا جهت رانندگی در این کشور کاملاً برعکس است و این مسئله ممکن گیج کننده باشد بنابراین یک خودروی تمام اتومات می‌تواند به شما کمک بیش تری بکند.

از ماشین های معمولی به جای اتومات استفاده کنید

خودروهای سایز متوسط را انتخاب کنید

امروزه شرکت های کرایه اتومبیل، خودرو های بزرگتر و جادارتر را تبلیغ می کنند که می تواند آسایش بیش تری را در حین سفر فراهم کند، اما این موضوع صحت ندارد زیرا این اتومبیل ها تفاوت زیادی با اتومبیل های معمولی ندارند و تنها باعث زیاد شدن هزینه های شما می شوند.

پیشنهاد ما این است که در صورتی که به جای بیش تری نیاز دارید، واگن اضافه یا ون اجاره کنید.

خودروهای سایز متوسط را انتخاب کنید

ماشین های GPS دار اجاره کنید

هرچند امروزه بسیاری از برنامه های تلفن همراه نظیر ways و Google map مسیریابی را بسیار ساده کرده، ولی گاهی ممکن است با اشکال در اتصال به اینترنت مواجه شوید یا به تلفن هوشمند خود دسترسی نداشته باشید. پیشنهاد ما این است که یک خودروی GPS دار اجاره کنید و بدون استرس جاده های اروپایی را طی کنید.

پیشنهاد طلایی دیگر ما این است که حتماً یک نقشه ی کامل به همراه خود داشته باشید تا در صورت اختلال در GPS با مشکل مواجه نشوید.

ماشین های GPS دار اجاره کنید

گواهی‌نامه‌ی بین‌المللی دریافت کنید

برای رانندگی در بسیاری از کشورهای اروپایی به گواهی‌نامه‌ی بین‌المللی نیاز دارید که در بیش از ۱۵۰ کشور اعتبار دارد. گواهی‌نامه‌ی بین‌المللی تا یک سال پس از دریافت اعتبار دارد، با به همراه داشتن این گواهی‌نامه در کشورهای اروپایی دچار دردسر نمی شوید.

گواهی‌نامه‌ی بین‌المللی دریافت کنید

قیمت‌های اجاره ماشین در اروپا

هزینه‌ی اجاره ماشین در اروپا باتوجه به کشور مقصد کاملاً متفاوت است، اما در بیشتر کشورهای اروپایی برای یک روز اجاره اتومبیل باید چیزی در حدود ۳۰ تا ۷۰ یورو هزینه کنید.

علاوه بر این هزینه‌های جانبی دیگری نیز به این مبلغ اضافه می‌شود برای مثال خودروهای اتومات حدود ۵۰ درصد گران‌تر از خودروهای معمولی هستند. برای طی کردن ۷۰۰ مایل چیزی در حدود ۱۴۰ دلار باید برای سوخت هزینه کنید، عوارض و بیمه را هم باید به این لیست اضافه کرد. همچنین اگر در زمستان فیروز سیر‌کنید نیاز به پرداخت هزینه‌های بیشتر برای لوازم جانبی دارید.

ذکر این نکته ضروری ست که برای پرداخت این هزینه‌ها به کارت اعتباری نیاز دارید.

اجاره ماشین در اروپا و قیمت

خلاصه

به طور کلی اگر به همراه خانواده یا دوستان به سفر اروپایی می روید، اجاره ماشین در اروپا برای شما بهترین راه است، البته باید با دقت رانندگی کنید در غیر این صورت هزینه‌های خسارت خودرو می تواند تعطیلات رویایی شما را به کلی نابود کند.

در این مطلب سعی کردیم همه‌ی آنچه که برای اجاره ماشین و قیمت ها در اروپا نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم سفر هیجان‌انگیزی را در پیش رو داشته باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 352 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.