فیروز سیر از شهر فرانکفورت چه می دانید؟ - فیروز سیر

تاریخ انتشار: پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷

برترین ها در شهر فرانکفورت

شهر فرانکفورت که به شهر برترین ها شهرت یافته است، مجموعه ای از بهترین موزه ها، بهترین رستوران ها، بلندترین برج ها و زیباترین خیابان ها را گرد هم آورده است. این شهر زیبای اروپایی، دارای مساحتی در حدود ۲۴۸٫۳ کیلوتر مربع می باشد و جمعیتی برابر با ۷۱۷٫۶۲۴ هزار نفر را در خود جای داده است. شهر فرانکفورت دارای فرودگاه های بسیاری در اطراف خود می باشد و همین مساله باعث شده است تا اکثر گردشگران در سفر به آلمان ، حداقل یک روز را در فرانکفورت بگذرانند و به گشت و گذار در خیابان های دیدنی آن و خوردن غذا و نوشیدنی در کافه ها ورستوران های آن مشغول شوند.

برترین ها در فرانکفورت

شاید برخی افراد این طور تصور کنند که فرانکفورت در مقایسه با شهر برلین، هیچ جاذبه ی گردشگری ندارد! لیکن این تصور کاملا اشتباه است و بسیاری افراد پس از سفر به فرانکفورت، شیفته ی فرهنگ و تاریخ این شهر شده و آن را به عنوان یکی از مراکز تجارت قاره ی اروپا قلمداد می نمایند. در این بخش به معرفی کامل شهر فرانکفورت خواهیم پرداخت و شما را با ویژگی های منحصر به فرد این شهر زیبا آشنا خواهیم نمود.

آب و هوای فرانکفورت

شهر فرانکفورت یکی از متعادل ترین و گرم ترین شهرهای کشور آلمان است. با تمام این اوصاف تابستان های این شهر آن چنان که باید گرم و آزار دهنده نیست و همین مساله باعث شده است تا اکثر گردشگران فصل تابستان را، برای سفر به این شهر انتخاب نمایند. زمستان های فرانکفورت بسیار سرد است و مسافران کمی در این فصل راهی شهر فرانکفورت می شود. لازم به ذکر است که فرانکفورت در فصل تابستان، اگرچه شلوغ و پرازدحام است اما از آب و هوای بسیار ایده آلی برخوردار بوده و از شرایط بسیار مناسبی برای گشت و گذار در دل شهر بهره مند است.

آب و هوای فرانکفورت

اقامت در شهر فرانکفورت

شهر فرانکفورت دارای هتل ها، پانسیون ها و هاستل های بسیار متنوعی می باشد که هر یک هزینه ی متفاوتی را با خود به همراه دارند. شواهد نشان می دهد که ارزان ترین راه اقامت در فرانکفورت، انتخاب هاستل های چند تخته و یا تک نفره می باشد که هزینه ای مابین ۱۵ تا ۷۰ یورو را برای افراد رقم می زند. همچنین هتل های متنوعی در فرانکفورت وجود دارند که درجه ی کیفی متعددی داشته و از شبی ۵۰ یورو به بالا هزینه دارند. افراد با توجه به اولویت ها و همچنین بودجه ی سفر خود می توانند، هتلی متناسب با شرایط خود را انتخاب نموده و به اقامت در محلی مناسب بپردازند. اکثر هتل ها و اقامتگاه های شهر فرانکفورت از دسترسی های ایده آلی برخوردارند و افراد به راحتی می توانند، خود را به اماکن دیدنی شهر برسانند.

اقامت در هتل های فرانکفورت

خورد و خوراک در فرانکفورت

جالب است بدانید که شهر فرانکفورت به خاطر داشتن رستوران های لوکس و مدرن از شهرتی جهانی برخوردار است و بسیاری از گردشگران، فرانکفورت را به خاطر داشتن رستوران های باکیفیت و غذاهای بسیار لذیذ، می شناسند. البته لازم به ذکر است که خوردن غذا در این رستوران ها، بسیار گران و پرهزینه است و تمام افراد توانایی خوردن غذا در این رستوران ها را ندارند. برای داشتن سفری ارزان تر و مقرون به صرفه تر می توانید، به خوردن غذا در رستوران های معمولی تر و همچنین فست فودهای معروف همچون مک دونالد بپردازید و هزینه بسیار کم تری را بپردازید. به عنوان مثال هزینه ی خوردن غذا در مک دونالد، حدودا ۱۰ یورو و یا حتی کم تر است و برای داشتن سفری ارزان، بسیار مناسب و منطقی می باشد.

خورد و خوراک در فرانکفورت

حمل و نقل در فرانکفورت

یکی از رایج ترین روش های حمل و نقل در شهر فرانکفورت، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی همچون اتوبوس و قطار می باشد. در این راستا به گردشگران توصیه می کنیم تا نسبت به تهیه ی کارت مخصوص حمل و نقل اقدام نموده و هزینه ها را به طور باورنکردنی کاهش دهند. بلیط های یک روزه در حالت عادی،  ۷ یورو برای هر نفر است و اما با پرداخت ۹ یورو و دریافت کارت مخصوص می توانید چندین بار از وسایل نقلیه همچون اتوبوس و قطار استفاده کنید و خود را به نقاط مختلف شهر برسانید.

حمل و نقل در فرانکفورت

مردم شهر فرانکفورت همچون مردم کشورآلمان به زبان آلمانی صحبت می کنند و گردشگران می توانند به زبان انگلیسی با اهالی این شهر و به ویژه نسل جوان آن صحبت نمایند و به برقراری ارتباط با آن ها بپردازند. فرودگاه اصلی این شهر، فرودگاه ماین نام دارد و دارای ۴ باند فرود می باشد. هر ساله گردشگران بسیاری به بازدید از شهر فرانکفورت می پردازند و با گشت و گذار در خیابان های این شهر و بازدید از موزه ها و اماکن دیدنی آن، خاطره ای فراموش نشدنی را برای خود رقم می زنند.

با وبلاگ تخصصی سفرمی همراه باشید و با تکمیل اطلاعات عمومی خود در حوزه ی گردشگری، سفرهای خود را بهبود بخشیده و لذتی دوچندان را در طول سفر تجربه نمایید.

همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما فرانکفورت و رزرو هتل فرانکفورت به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نمایید .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 334 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.