فیروز سیر با 4 مرکز خرید مشهور در سنگاپور آشنا شوید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

لوکس ترین مراکز خرید سنگاپور

از گذشته تا به امروز یکی از رایج ترین دلایل گرفتن و رزرو بلیط به سنگاپور، بازدید و خرید کردن از مراکز خرید آن بوده است. دلیل آن هم این است که تمام مردم دنیا سنگاپور را به داشتن مراکز خرید بزرگ و مجلل می شناسند.  طیف مراکز خرید لوکس و بسیار زیبا در این کشور به حدی وسیع و گسترده است که بسیاری از گردشگران دنیا به خاطر تنوع گزینه های متعدد آن، سفر به سنگاپور را بر دیگر کشورهای آسیایی ترجیح می دهند. به جرات می توان گفت که در سنگاپور آن‌قدر مراکز خرید متنوع و سرگرم کننده وجود دارد که وقت کافی برای گشتن و سر زدن به تمام آن ها پیدا نمی شود. بازدید کنندگان و خریداران در مراکز خرید سنگاپور ، برای خرید کالاهای مورد نیاز و هم چنین مورد علاقه خود، انتخاب های بسیار زیادی دارند و می توانند آن ها را با قیمت های فوق العاده مناسب در کیفیت های بی نظیری خریداری نمایند.

مراکز خرید سنگاپور را بهتر بشناسید

اگر شما هم جزء آن دسته از مسافرانی هستید که چمدان های خالی خود را برداشته اید و عازم سفر به سنگاپور هستید و به دنبال بهترین و شیک ترین مراکز خرید برای خرید بهترین اجناس در این کشور هستید، با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل همراه باشید تا با مراکز خرید سنگاپور آشنا شوید.

ایون اورچارد | ION Orchard

مرکز خرید ایون اورچارد یکی از شیک ترین و لوکس ترین مراکز خرید سنگاپور است که با معماری خاص و عجیب خود و همچنین اجناس به روز و بسیار زیبایی که دارد چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند.

ایون اورچارد | ION Orchard

ایون اورچارد | ION Orchard

مردم سنگاپور و مسافرانی که از این مرکز خرید بازدید کرده اند، آن را هم چون فانوس روشنی در قلب خیابان اورچارد رود سنگاپور می دانند که هر خریداری را به سوی خود جذب می کند. هر چه را که بخواهید می توانید در کمترین زمان ممکن در ایون اورچارد خریداری کنید. از پوشاک و کیف و کفش گرفته تا انواع ساعت های شیک و مجلسی و ست های بسیار زیبا، جواهرات و لوازم آرایشی و هر چه که به عنوان کالا و اجناس شیک معرفی شود را در این مرکز خرید می توان با قیمت های فوق العاده مناسب خریداری نمود. زیبایی و خاص بودن این مرکز خرید تنها به مغازه ها و مجموعه های فروش اجناس خلاصه نمی شود.

ایون اورچارد | ION Orchard

بلکه رستوران های مجلل و کافه های فوق العاده لوکس با بهترین و به روز ترین منوی غذایی، آماده پذیرایی به مهمانان خود در بهترین شرایط ممکن است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در طبقه چهارم این مرکز خرید یک نمایشگاه هنر برپا شده است که هنر و فرهنگ سراسر دنیا را در معرض دید همگان قرار می دهد.

ایون اورچارد | ION Orchard

مرکز خرید ویو سیتی | VivoCity

مرکز خرید ویو سیتی یکی از مشهور ترین مراکز خرید در سنگاپور است که همه مردم دنیا آن را می شناسند. ویو سیتی که در منطقه هاربر فرانت این کشور واقع شده است با قابلیت ها و زیبایی های منحصر به فردی که دارد به یکی از جاذبه های تفریحی و گردشگری بزرگ دنیا تبدیل شده است.

مرکز خرید ویو سیتی | VivoCity

سینمای بسیار وسیع و مجهز، بزرگ ترین فروشگاه های اسباب بازی، استخر بزرگ، رستوران های شیک و مجلل همه و همه از امکانات این مرکز خرید به شمار می آیند. ویو سیتی دارای ۷ طبقه می باشد که مجموعه هایی از انواع اجناس و کالاهای با کیفیت و مرغوب در برترین برندهای دنیا را در خود جای داده است. حتی اگر قصد خرید نداشته باشید در این مرکز خرید ارزان می توانید ساعتی را به گشت و گذار و تفریح بپردازید.

مرکز خرید ویو سیتی | VivoCity

مرکز خرید ویو سیتی | VivoCity

مرکز خرید پاراگون | The Paragon

مرکز خرید پاراگون دقیقاً همان مکانی است که می تواند تمامی نیازها و سلایق شما را به بهترین شکل ممکن برآورده نماید. پس اگر به دنبال اجناس خاص با زیبایی های منحصر به فرد و خیره کننده هستید این مرکز خرید را از دست ندهید.

مرکز خرید پاراگون | The Paragon

مرکز خرید پاراگون | The Paragon

تمام مردم دنیا مرکز خرید پاراگون را که یکی از معروف ترین مراکز خرید سنگاپور به شمار می آید به لوکس ترین و معروف ترین برندهای دنیا می شناسند. این مرکز خرید دارای ۶ طبقه است که شامل مغازه ها و فروشگاه های مختلف، رستوران های شیک و مدرن و همچنین کافه های به روز و مجلل است که تا پاسی از شب آماده پذیرایی به مهمانان خود می باشند. در این مرکز خرید همیشه کسانی هستند که با روی خوش و لب خندان به مهمانان و بازدید کنندگان خوش آمد می گویند. مسئولین خدمات مرکز خرید پاراگون همواره آن را پاکیزه و تمیز نگه می دارند. تمام کسانی که در هر نقطه دنیا به این مرکز خرید مراجعه می کنند بدون شک از زیبایی ها و تنوع محصولات با کیفیت آن نهایت لذت را خواهند برد.

مرکز خرید پاراگون | The Paragon

مرکز خرید پاراگون | The Paragon

مرکز خرید فار ایست پلازا | Far East Plaza

مرکز خرید فار ایست پلازا یکی از قدیمی ترین و در عین حال معروف ترین مراکز خرید سنگاپور است که همیشه تخفیفات بسیار ویژه ای را برای محصولات و اجناس متنوع خود قرار می دهد. البته اگر بیشتر به دنبال محصولات الکترونیکی مانند دوربین های عکاسی هستید و می خواهید با کیفیت ترین مدل های آن را با تخفیفات قابل ملموسی خریداری کنید حتماً به مرکز خرید فار ایست پلازا سر بزنید.

مرکز خرید فار ایست پلازا | Far East Plaza

مشتریان برای صرف غذا و لذت بردن از چشم اندازهای سنگاپور نیز می توانند به رستوران های فوق العاده جذاب و دیدنی این مرکز خرید که انواع غذاهای خوشمزه سنگاپوری و بین المللی را به مهمانان خود ارائه می دهند مراجعه نمایند.

مرکز خرید فار ایست پلازا | Far East Plaza

اگر به خرید علاقه زیادی دارید و دوست دارید از پویا ترین قطب های خرید دنیا دیدن نمایید، برای یک بار هم که شده از مراکز خرید سنگاپور که شیک ترین و لوکس ترین مراکز خرید دنیا به شمار می آیند دیدن نمایید. مراکز خرید این کشور، آن را به بهشت مدل در دنیا تبدیل کرده است که هر ساله مسافران و گردشگران بسیار زیادی را به سوی خود جذب می کند. خرید در مراکز خرید سنگاپور، تمامی دوستداران برندهای معتبر دنیا را راضی نگه داشته است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 354 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.