فیروز سیر برترین مقاصد آسیایی در تابستان - فیروز سیر

تاریخ انتشار: پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷

۴٫۷
/
۵
(
۶

امتیاز

)

قاره ی آسیا که به عنوان وسیع ترین و پر جمعیت ترین قاره ی جهان شناخته می شود، از اماکن توریستی و تفریحی بسیاری برخوردار است. از طرف دیگر فصل تابستان یکی از پر رونق ترین فصول در صنعت توریسم و گردشگری به شمار می آید و افراد بسیاری ترجیح می دهند که در فصل تابستان، به مسافرت روند. در این مقاله به بررسی برترین مقاصد آسیایی در تابستان خواهیم پرداخت و شما را با بهترین شهرها و کشورهای آسیایی، به منظور گذراندن تعطیلات تابستانی آشنا خواهیم نمود. چراکه این قاره ی پهناور از اماکن دیدنی بسیاری برخوردار است که بعضا بسیار مشهور و شناخته شده و بعضا بسیار ناشناس و گمنام می باشند.

برترین مقاصد آسیایی در تابستان

آشنایی با برترین مقاصد آسیایی در تابستان

جزیره ی بالی | Bali Island

این روزها کم تر کسی است که از شهرت و آوازه ی جزیره ی بالی بی خبر باشد و  وصف زیبایی های خارق العاده ی آن را نشنیده باشد. جزیره ی بالی، واقع در کشور اندونزی، از برترین مقاصد آسیایی در تابستان می باشد و همواره مورد توجه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا قرار می گیرد. دارا بودن پوشش گیاهی خاص و منحصر به فرد، رودها و آبشارهای خیره کننده، مزارع پلکانی و هتل های لوکس بالی و دیگر ویژگی های اقلیمی و زیستی این منطقه باعث شده است تا جزیره ی بالی به یکی از برترین مقاصد آسیایی در تابستان تبدیل شود و تمامی گردشگران را مبهوتِ خود نماید.

جزیره ی بالی

جزیره ی بالی

هنگ کنگ | Hong Kong

هنگ کنگ که به عنوان جزیره ای خود مختار در قسمت جنوبی کشور چین شناخته می شود، از جمله اماکن تفریحی و توریستی در فصل تابستان می باشد. دارا بودن سواحل شنی یکدست، پارک دریایی، دیزنی لند و تفریحات آبی که در تابستان ها به اوج خود می رسند، همه و همه باعث شده اند تا این جزیره ی رویایی، به یکی از برترین مقاصد آسیایی در تابستان تبدیل گردد و بستری مناسب، برای سفرهای خانوادگی و یا سفرهای انفرادی به شمار آید.

هنگ کنگ

هنگ کنگ

گرجستان | Georgia

کشور گرجستان ، از جمله کشورهای آسیایی است که در سال های اخیر، مورد توجه گردشگران بسیاری، به خصوص از کشور ایران قرار گرفته است. کشور گرجستان به خاطر آب و هوای معتدل و ملایمی که دارد، به عنوان یکی از برترین مقاصد آسیایی در تابستان شناخته می شود و تور تفلیس، گزینه ای ایده آل برای گذراندن تعطیلات تابستانی به شمار می آید. گرجستان از جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری برخوردار است و سفر به آن، تجربه ای پربار و خاطره انگیز را برای افراد به ارمغان می آورد.

گرجستان

گرجستان

جزایر مالدیو | Maldives

کشور مالدیو که از تعداد زیادی جزیره ی کوچک در کنار هم تشکیل شده است، در جنوب قاره ی آسیا و در دل اقیانوس هند قرار گرفته است. سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا به مالدیو آمده و با سکونت در جزایر زیبای آن، تعطیلاتی خارق العاده را برای خود رقم می زنند. داشتن سواحل مرجانی وسیع و بی کران، پوشش گیاهی خاص و درختان عظیم الجثه ی نارگیل، اقامتگاه های تابستانی در کنار دریا، صدها تفریح آبی سرگرم کننده و مهم تر از همه آرامش و سکوت این جزایر رویایی، آن ها را تبدیل به یکی از برترین مقاصد آسیایی در تابستان نموده است.

جزایر مالدیو

جزایر مالدیو

تایلند | Thailand

کشور تایلند نیز به خاطر داشتن آب و هوایی ایده آل در فصل تابستان و همچنین داشتن جزایر خارق العاده ای همچون سیمیلان (Similan)، کولانتا (Ko Lanta) و کو آدانگ (Ko Adang)، از برترین مقاصد آسیایی در تابستان است و سالانه گردشگران بسیاری را به خود جذب می نماید. تفریحات آبی بیشمار، غواصی، ماهیگیری، شنا و قدم زدن در سواحل دنج و رویایی تایلند باعث شده است تا شهرت این کشور آسیایی چندین برابر گردد و محبوبیت آن در فصل تابستان افزایش بسیار یابد.

تایلند

تایلند

ارمنستان | Armenia

کشور ارمنستان که در همسایگی با کشور ایران قرار گرفته است، از جاذبه های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و هنری بیشماری برخوردار می باشد. اکثر گردشگران ترجیح می دهند تا در فصل تابستان به این کشور توریستی سفر نمایند و در آب و هوایی مطلوب، به گشت و گذار در بخش های مختلف آن بپردازند. لازم به ذکر است که ارمنستان زمانی جزءِ خاک ایران بوده است و دارای فرهنگ بسیار نزدیکی به کشور ایران می باشد. همین مساله باعث شده است که گردشگران ایرانی بسیاری، آن را به عنوان مقصد گردشگری خود در تابستان انتخاب نمایند.

ارمنستان

ارمنستان

ویتنام (خلیج هالونگ) |  Vietnam (Ha Long Bay)

شاید کم تر کسی کشور ویتنام را برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود انتخاب نماید. اما لازم است بدانید که خلیج هالونگ واقع در کشور ویتنام، از برترین مقاصد آسیایی در تابستان می باشد که سالانه توسط گردشگران بیشماری از سراسر دنیا، مورد بازدید قرار می گیرد. این خلیج زیبا در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است و زیباترین مناظر طبیعی را، در معرض دید گردشگران قرار می دهد. جالب است بدانید که کشور ویتنام پیشرفت های چشمگیری را در زمینه ی توریسم و گردشگری تجربه کرده است و هم اکنون به عنوان یکی از مهم ترین قطب های گردشگری آسیا شناخته می شود.

ویتنام هالونگ بی

ویتنام هالونگ بی

با سفرمی همراه باشید تا اطلاعات خود را در زمینه توریسم و گردشگری کامل نموده و سفری ارزان، با کیفیت و مطمئن را تجربه نمایید.

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خود ، برای گذراندن تابستانی فوق العاده به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 344 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.