فیروز سیر بهترین زمان سفر به اسپانیا - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷

آیا می دانید بهترین و ارزان ترین زمان سفر به اسپانیا چه وقتی است؟

آیا می خواهید برای سفر به اسپانیا برنامه ریزی کنید و نمی دانید که چه موقع از سال برای این سفر مناسب است؟ در واقع پاسخ این سوال به این مساله بستگی دارد که هدف شما از سفر به اسپانیا چیست؛ استفاده از ساحل و آفتاب یا گردش در شهرهای مختلف و قدم زدن در حومه شهر. هر نوع سلیقه ای که دارید و با هر هدفی که قصد سفر به اسپانیا را دارید با سفرمی همراه باشید تا از بهترین زمان های سفر به اسپانیا آگاه شوید.

بهترین زمان سفر به اسپانیا

بهترین زمان برای پایین ترین نرخ های اقامتی

ماه های جولای و آگوست اصلی ترین زمان سفر به اسپانیا می باشند و این مساله را می توان با توجه به نرخ هتل ها و تاسیسات اقامتی فهمید. ارزان ترین نرخ ها را در ماه های ژانویه و فوریه مشاهده می کنید اما به طور کلی اوایل بهار و اواخر پاییز نیز نرخ ها پایین تر از تابستان است. به یاد داشته باشید که در هفته «سمانا سانتا» یا «هفته مقدس» در ایام عید پاک نرخ ها افزایش می یابند.

اسپانیا

بهترین زمان برای لذت بردن از سواحل جنوب اسپانیا

تابستان های اسپانیا بسیار گرم است و در برخی نقاط کشور دما بیشتر از ۴۰ درجه سانتی گراد است و این یعنی احتمالا نمی خواهید در طول روز در معرض آفتاب باشید. اواخر بهار و اوایل پاییز هوا معتدل تر است و زمان مناسبی برای لذت بردن از سواحل کوستا دل سول می باشد.

اسپانیا

بهترین زمان برای لذت بردن از موسیقی زنده اسپانیا

در دو شهر بزرگ اسپانیا یعنی مادرید و بارسلون، فعالیت های فرهنگی و تفریحات شبانه بسیار رایج است. اگر مشتاق بازدید از موزه ها و گالری ها هستید، میخواهید در خیابان گاتیک کوارتر گردش کنید یا در گلدن تریانجل قدم بزنید بهتر است در زمستان به اسپانیا سفر کنید تا از شلوغی ها نیز در امان بمانید. بهار و پاییز نیز فصل های مناسبی برای سفر به اسپانیا هستند اما ممکن است با بارش باران همراه باشد.

بهترین زمان برای لذت بردن از موسیقی زنده اسپانیا

بهترین زمان برای شرکت در مراسم و جشن های سنتی اسپانیا

اسپانیا تقویم فرهنگی بسیار غنی و متنوعی دارد به طوریکه هر منطقه و حتی هر روستا مراسم و جشن های خاص خود را دارند. روز های نزدیک به عید پاک بهترین زمان آتش بازی برای نکوداشت برخی از آیین های فرهنگی بسیار قدیمی اسپانیا می باشد. در هفته ای که به هفته «سمانا سانتا» معروف است شاهد حرکات دسته جمعی، جشن های بسیار بزرگ و گردهمایی های اجتماعی خواهید بود. در ماه های سپتامبر و اکتبر نیز برخی از جشن ها و مراسم خاص برگزار می شود مثل مراسم لامرک که در بارسلونا انجام می شود.

اسپانیا

بهترین زمان لذت بردن از غذاهای اسپانیایی

حقیقت این است که در تمام روزهای سال غذای خوب در سرتاسر اسپانیا وجود دارد اما در بعضی زمان های خاص می توانید از غذاهای برجسته اسپانیایی لذت ببرید. در فصل بهار و پاییز معمولا محصولات محلی رسیده اند . پاییز، فصل قارچ های خوراکی نیز می باشد. در فصل تابستان نیز انواع غذاهای لذیذ مثل غذاهای سبک، سالاد، سوپ سرد و ماهی کبابی وجود دارد.

اسپانیا

بهترین زمان برای سفر خانوادگی به اسپانیا

اگر قصد دارید در ایام تعطیلات مدارس به کشور اسپانیا سفر کنید، تعطیلات بهاری بهترین زمان است چراکه هوا نیز بسیار مطبوع است (زیاد گرم نیست) و می توانید فعالیت های زیادی انجام دهید. بسیاری از کسب و کارها در ماه آگوست تعطیل هستند و افراد محلی نیز به تعطیلات سالیانه می روند بنابراین لازم است قبل از برنامه ریزی سفر از باز بودن مکان های مورد نظر اطمینان حاصل کنید. همچنین می توانید کریسمس خود را به همراه جشن های سنتی و فضایی کاملا گرم و خانوادگی در کنار فعالیت های فرهنگی و گردهمایی های عمومی در کشور اسپانیا بگذرانید.

اسپانیا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 396 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.