فیروز سیر بهترین هتل های تفلیس - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷

بهترین هتل های تفلیس

تفلیس یکی از شهرهای گرجستان و دارای مکان های تاریخی و دیدنی زیادی است. به سبب ورود گردشگران زیاد با تور تفلیس، هتل های زیادی در این شهر موجود می باشند. این هتل ها ویژگی های خاص خود را دارند اما در برخی ویژگی ها همچون ممنوعیت ورود حیوانات خانگی، وای فای و پارکنیگ رایگان، سالن بدنسازی و رستوران در اکثر این هتل ها مشترک است. در این مطلب به معرفی بهترین هتل های تفلیس می پردازیم.

هتل رادیسون بلو ایوریا (Radisson Blu Iveria Hotel)

یکی از بهترین هتل های تفلیس هتل ۵ ستاره و لوکس رادیسون می باشد. این هتل حدود ۱۸ کیلومتر با فرودگاه بین المللی تفلیس فاصله دارد و از لحاظ هزینه در سطح بالایی می باشد اما دارای امکانات بسیار خوبی است. این هتل دارای رستوران، استخر، سالن بدنسازی، پارکنیگ رایگان، آبگرم و ماساژ، اینترنت رایگان، چشم انداز زیبا و وسیع و همچنین دارای سازه شیشه ای است که همه این عوامل این هتل را به یکی از بهترین هتل های تفلیس تیدیل می کند.

هتل رادیسون بلو ایوریا

هتل ماریوت تفلیس (Tbilisi Marriott Hotel)

هتل ماریوت تفلیس نیز یک هتل ۵ ستاره و لوکس و گران است که با فرودگاه بین المللی تفلیس ۱۷ کیلومتر فاصله دارد. این هتل در سال ۱۹۱۵ میلادی احداث شده است و دارای فضای داخلی زیبا، کارکنان خونگرم و امکانات زیادی است. فضای اتاق های هتل ماریوت چوبی و کلاسیک است. فاصله هتل ماریوت با نقاط دیدنی این شهر زیاد نیست و به راحتی می توان به همه آنها دسترسی داشت. در رستوران هتل ماریوت غذای فرانسوی نیز ارائه می شود. مثل اکثر هتل های تفلیس این هتل نیز دارای امکاناتی از قبیل وای فای و پارکینگ رایگان، استخر، رستوران و غیره است. بی شک می توان گفت هتل ماریوت یکی از بهترین هتل های تفلیس است.

هتل ماریوت تفلیس

هتل پرفرنس هالینگ تفلیس (Hotels and Preference Hualing Tbilis)

یکی دیگر از بهترین هتل های تفلیس هتل هالینگ شناخته شده است. ویژگی های هتل هالینگ لوکس، ۵ ستاره و پرهزینه بودن را شامل می شود. این هتل نمایی فرانسوی شکل دارد. با توجه به این که هتل هالینگ در سواحل دریاچه تفلیس قرار گرفته است این خصوصیت باعث شده است چشم انداز زیبایی را به دریاچه داشته باشد و طرفداران زیادی در بین گردشگران داشته باشد. این هتل نیز همچون دیگر بهترین هتل های تفلیس دارای امکانات زیادی از قبیل وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، رستوران و .. می باشد.

هتل پرفرنس هالینگ تفلیس

هتل بالتیمور تفلیس (The Biltmore Hotel Tbilisi)

هتل بالتیمور تفلیس یکی دیگر از بهترین هتل های تفلیس است. این هتل ۵ ستاره و لوکس دارای ۲۱۴ اتاق مجلل و امکانات زیاد، هزینه زیادی نیز می طلبد. با اقامت در این هتل که در مرکز شهر تفلیس قرار گرفته است می توان علاوه بر دسترسی به چشم انداز زیبای شهر تفلیس به نقاط دیدنی این شهر نیز نزدیک بود و دسترسی داشت. امکانات این هتل شامل استخر، رستوران فیلیپینی، اینترنت پر سرعت رایگان، سالن بدنسازی، ماساژ، خدمات اتاق و پارکینگ رایگان می شود.

هتل بالتیمور تفلیس

سایر بهترین هتل های تفلیس

علاوه بر هتل های ذکر شده هتل های بسیار دیگری نیز در شهر تفلیس وجود دارند که برای اقامت بسیار مناسب هستند. این هتل ها عبارتند از: هتل کانتینت کرون پَلِ (Continent Cron Palace Hotel)، هتل بتسیس (Betsys)، هتل روستاول (Rustaveli)، زپ پالاس (Zp palace)، هتل ریور ساید (River Side)، هتل ترِیس بوتی (The Terrace Boutique Hotel)، هتل مرکیور اولد تاون (Mercure Tbilisi Old Town)، هتل هالیدی این (Holiday Inn)، هتل کورتیارد (Courtyard)، هتل ایوتا تفلیس (IOTA Hotel Tbilisi).

همه این هتل های ۵ ستاره و لوکس که بهترین هتل های تفلیس هستند دارای امکانات زیادی همچون اینترنت پر سرعت رایگان، پارکینگ رایگان، سالن بدنسازی، استخر و رستوران هستند و دسترسی آسانی را به دیدنی های تفلیس رقم می زنند و می توانند لحظات شاد و زیبایی را برای گردشگران به همراه داشته باشند.

خلاصه

در شهر تفلیس که یکی از شهر های مهم گرجستان با جاذبه های گردشگری بسیار است، هتل های بسیار خوبی نیز برای گردشگران در این شهر فراهم می باشد. در خود تفلیس و نزدیک نقاط دیدنی و محبوب تفلیس نیز می توان به بهترین هتل های تفلیس دسترسی یافت. این هتل ها دارای امکانات زیادی هستند و سفر جذابی را برای گردشگران مهیا می سازند.

برای خرید بلیط هواپیما تفلیس و رزرو هتل تفلیس  برای سفر به تفلیس میتوانید به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 427 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.