فیروز سیر بهترین هتل های هنری جهان - فیروز سیر

تاریخ انتشار: پنجشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۷

بهترین هتل های هنری جهان برای دوستداران هنر

اگر شما نیز از آن دسته گردشگران دوستدار هنر هستید دیگر نیازی برای تماشای آثار هنری در صف‌های طولانی و در انبوه جمعیت منتظر بایستید. امروزه بسیاری از هتلداران سعی بر آن دارند تا کلکسیونی از آثار هنری را درون هتل‌های خود جای دهند. در این صورت میهمانان می‌توانند در بهترین هتل های هنری جهان درون محل اقامت خود نشسته و از آن لذت ببرند.

در زیر به فهرستی از ۹ هتل برتر جهان که به هنر توجه خاصی نشان داده است، اشاره خواهیم کرد:

هتل هنری ایکس‌وی‌ای، دبی (XVA Art Hotel, Dubai)

هتل هنری ایکس‌وی‌ای دبی دارای ۱۴ اتاق منحصربفرد می‌باشد که هر یک به نوبه خود شاهکار هنری چشم‌نوازی به شمار می‌رود. اخیراً متخصصان حوزه گردشگری موسسه ایکسپدیا، این هتل را به عنوان یکی از تماشایی‌ترین و بهترین هتل‌های هنری جهان معرفی کرده‌اند.

بر روی دیوارهای این هتل تلفیقی از آثار هنری معاصر و سنتی به چشم می‌خورد. علاوه بر این، فروشگاه هنری زیبایی نیز درون این هتل وجود دارد که افراد می‌توانند سوغاتی‌های هنری زیبایی را از آن خریداری کنند.

هتل هنری ایکس‌وی‌ای

هتل کیمپتون ایونتی، نیویورک (Kimpton Hotel Eventi, New York)

شهر نیویورک کعبه‌ای برای دوستداران فرهنگ و هنر شناخته می‌شود و برخی از بهترین هنرمندان شناخته شده جهانی اهل این شهر بوده‌اند. هتل کیمپتون ایونتی نیز تلفیق زیبایی از خلاقیت و آثار هنری ارزشمند و باشکوه و از بهترین هتل های هنری جهان است.

هتل کیمپتون ایونتی ، نیویورک

هتل کیمپتون ایونتی

هتل مریون، دوبلین (The Merrion, Dublin)

پایتخت جذاب و زیبای ایرلند، نه تنها میزبان مکان‌های باشکوهی همچون گالری ملی ایرلند و موزه هنرهای مدرن ایرلند است، بلکه دارای جشن‌های شبانه پرشور و طبیعت سرسبز حومه شهری نیز می‌باشد.

هتل پنج ستاره مریون،  با تزئینات باشکوه و امکانات درجه یک خود گزینه بسیار خوبی برای اقامت در این شهر به حساب می‌آید. عصرها این هتل میزبان برنامه چای عصرانه هنری است و در این مراسم شیرینی‌هایی الهام گرفته از نقاشی‌هایی از کلکسیون گسترده این هتل سرو می‌شود.

هتل مریون

هتل مریون

آرت هتل، آمستردام (art’otel, Amsterdam)

تخت‌هایی گرم و راحت و فضایی الهام گرفته از فرهنگ و هنر همگی در زیر یک سقف از ویژگی‌های آرت هتل آمستردام است. بخش پذیرش این هتل با سردیس‌هایی بزرگ و قرمز رنگ، لامپ‌های آویزان، و یک مجسمه درخشان و سیاه‌رنگ از انسان فضای هنری ویژه‌ای را ایجاد کرده است. این هتل زیبا جزو بهترین هتل های هنری جهان محسوب می شود .

آرت هتل

آرت هتل

رومای اول، رم (The First Roma, Rome)

هتل رومای اول ، مزین به آثار هنری ایتالیایی است و تماشای تمام آثار هنری رمی که در این هتل وجود دارد حتی تا چندین روز زمان می‌برد. در هتل رومای اول ، که از بهترین هتل های هنری جهان می باشد میهمانان می‌توانند از امکانات مختلفی همچون حمام‌های روباز آب گرم، کارگاه‌های نقاشی آبرنگ استفاده کرده و یا در مورد مکتب دادا با یکدیگر گفتگو کنند.

هتل رومای اول

هتل رومای اول

سانکارا، نایروبی (Sankara, Nairobi)

هتل زیبا و باشکوه سانکارا با تزئیناتی سرشار از ذوق هنری و کلکسیون آثار در ردیف بهترین هتل‌های هنری جهان قرار دارد. این هتل در همسایگی پایتخت کنیا قرار دارد.

میهمانان این هتل می‌توانند از آثار هنری زیبایی که برخاسته از ذوق و سلیقه مردم بومی موجود در این هتل دیدن کرده و لذت ببرند. اگر تماشای آثار هنری بازدیدکنندگان را اغنا نکند، گزینه تفریحی دیگری نیز وجود دارد و آن هم حیات‌وحش نایروبی است. نایروبی از حیات‌وحش خارق‌العاده‌ای برخوردار است. با رزرو تورهای کوتاه‌مدت امکان بازدید از این حیات‌وحش برای گردشگران فراهم می‌شود.

هتل سانکارا

هتل سانکارا

کازموپولیتن، لاس‌وگاس (The Cosmopolitan, Las Vegas)

هتل کازموپولیتن لاس‌وگاس که از بهترین هتل‌ های هنری جهان محسوب می شود از تنوع گسترده‌ای از نقاشی‌ها و مجسمه‌های هنری و همچنین دیوارهایی برخوردار است که همچون تابلویی نمایانگر زیبایی‌های خیره‌کننده هنری است. دستگاه‌هایی با نام دستگاه‌های آرت و مت در این هتل وجود دارد که پیشتر میهمانان هتل از آن سیگار تحویل می‌گرفتند، اکنون این دستگاه‌ها انواع سوغاتی‌های هنری را در اختیار افراد قرار می‌دهند و آن‌ها نیز می‌توانند از میان آن سوغاتی مورد‌ نظر خود را انتخاب کنند.

هتل کازموپولیتن

هتل کازموپولیتن

هتل اکلات، پکن (Hotel Eclat, Beijing)

بهترین آثار هنری چینی در این هتل به چشم می‌خورد. این هتل از تعداد ۱۰۰ اتاق برخوردار بوده و هر یک از اتاق‌های آن به طرز منحصربفردی طراحی شده‌اند.

هتل اکلات

هتل اکلات

هتل هنری بوهِم، بوداپست (Bohem Art Hotel, Budapest)

شهر بوداپست با گالری‌های هنری مشهور خود مقصد فوق‌العاده‌ای برای گردشگران هنر دوست به شمار می‌رود.

نقاشی‌های پرته مدرن و زیبایی دورتا دور هتل بوهم آویزان شده‌اند. میهمانان می‌توانند بر حسب سلیقه و حال و هوای خود اتاق مورد نظرشان را انتخاب کنند.

هتل هنری بوهِم

هتل هنری بوهِم

برای رزرو هتل میتوانید به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 352 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.