فیروز سیر بهترین هتل های کلمبو؛ سریلانکا - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۷

هتل های کلمبو

کلمبو بزرگترین شهر سریلانکا با جمعیتی بیش از ششصد هزار نفر است و همچنین پایتخت تجاری سریلانکا محسوب می شود. هتل های کلمبو بسیار متنوع هستند و با توجه به تعداد ستاره و امکاناتی که ارائه می دهند قیمت های متفاوتی دارند. امکان رزرو هتل های کلمبو سریلانکا از طریق سایت سفرمی فراهم می باشد. در ادامه به ده هتل برتر کلمبو که شناخته شده در میان دیگر هتل های کلمبو هستند می پردازیم. با سفرمی همراه باشید.

هتل پیرل گراند (Pearl Grand)

اولین هتل برتر در میان ۴۰۰ مکان مناسب برای اقامت در شهر کلمبو در سال ۲۰۱۸ هتل پیرل گراند محسوب می شود. هزینه هر شب اقامت در این هتل ۶۰ یورو است.

 

هتل اوشن فرانت (Ocean Front)

یکی دیگر از هتل های کلمبو که محبوبیت زیادی برای مسافران دارد هتل اوشن فرانت است. هتل اوشن فرانت دومین هتل برتر در کلمبو در سال ۲۰۱۸ شناخته شده است. هزینه هر شب اقامت در این هتل ۳۹ یورو است. این هتل به شکل کشتی است و چشم انداز زیبایی به اقیانوس هند دارد و نور زیبای خورشید در افق اقیانوس از هتل اوشن فرانت به چشم می خورد.

 

هتل پارادایس (Paradise Road Tintagel Colombo)

هتل پارادایس در فاصله ۳٫۴ کیلومتری از مرکز کلمبو قرار دارد. هزینه هر شب اقامت در این هتل ۱۴۲ یورو است. هتل پارادایس از محبوبیت زیادی در میان زوج ها برخوردار است و بیشتر مسافرانی که به این هتل مراجعه می کنند زوج ها هستند.

 

اوزو کلمبو هتل (OZO Colombo)

چهارمین هتل برتر در میان هتل های کلمبو هتل اوزو محسوب می شود. هتل اوزو فقط ۱٫۶ کیلومتر از ایستگاه قطار بامبالاپیتا فاصله دارد. هتل اوزو کلمبو دارای استخر رو باز و رستوران است. وای فای و پارکینگ رایگان، وجود باشگاه ورزشی، و امکان اجاره خودرو از دیگر ویژگی های این هتل است. هزینه هر شب اقامت در این هتل ۵۹ یورو می باشد.

 

بلو گام هتل (Blue Gum)

هتل بلو گام کلبو در فاصله ۴٫۷ کیلومتری مرکز شهر قرار گرفته است. این هتل با ساحل باپیتیا و فرودگاه باندارایاکه مدت پانزده دقیقه فاصله دارد. هزینه هر شب اقامت در این هتل ۴۲ یورو است که شامل صبحانه نیز می شود.

 

سیلون سیتی هتل (Ceylon City Hotel)

هزینه اقامت برای یک شب در این هتل ۳۹ یورو است که شامل صبحانه نیز می شود. اینترنت رایگان، امکان رزرو آنلاین هتل و کنسلی بدون هزینه از ویژگی های این هتل است.

 

هتل سیتی رست فورت (City Rest Fort)

یکی دیگر از هتل های کلمبو هتل زیبای سیتی رست فورت است. کارکنان این هتل به چند زبان زنده دنیا مسلط هستند. از دیگر ویژگی های هتل سیتی رست فورت می توان به خدمات خشکشویی، امکان راه های ارتباطی از طریق هوایی و شرایط آب و هوایی خوب اشاره کرد. هزینه اقامت در این هتل به ازای یک شب ۲۳ یورو است.

 

هتل سینامون (Cinnamon Lakeside)

این هتل در فاصله ای به مسافت فقط ۷۰۰ متر از مرکز قرار گرفته است. موقع ثبت نام اینترنتی برای این هتل نیازی به پیش پرداخت نیست و می توان بدون پرداخت هزینه اضافی اتاق رزرو شده را کنسل کرد. هزینه هر شب اقامت در این هتل ۱۳۶ یورو است.

 

هتل کینگسبوری (The Kingsbury)

این هتل علاوه بر این که یک هتل پنج ستاره است دارای محیط سرسبز و با نشاط می باشد. هتل کینگسبوری در فاصله ای ۴۰۰ متری از مرکز قرار گرفته است و مانند بسیاری از هتل های دیگر کلمبو امکان رزرو آنلاین هتل فراهم است.

 

هتل هیلتون کلمبو (Hilton)

هیلتون کلمبو در مرکز شهر کلمبو واقع شده است و صرف نظر از دسترسی به اقیانوس هند و دریاچه بیرا (Beira)، دسترسی مستقیمی به مرکز تجارت جهانی برای مسافران فراهم می کند. بازار ۲۴ ساعته یک ویژگی جالب است که با اقامت در این هتل می توان به آن دسترسی پیدا کرد. در تمام مناطق هتل هیلتون وای فای قابل دسترس است و پارکینگ نیز در این هتل رایگان؛ همان طور که اکثر هتل های کلمبو دارای این امکانات هستند. هزینه هر شب اقامت در هتل هیلتون ۱۱۳ یورو می باشد.

هتل های کلمبو دارای شرایط آب و هوایی خوب و نزدیک به شهر هستند و به راه های مواصلاتی دسترسی دارند. ویژگی های مشترک اکثر هتل های کلمبو وای فای و پارکینگ رایگان است.

برای سفر به کلمبو سریلانکا می توانید از طریق سایت سفرمی اقدام به رزرو بلیط هواپیما کلمبو و رزرو هتل در کلمبو نمایید.

همچنین پیش از سفر به کلمبو می توانید در وبلاگ سفرمی به مطالعه ی راهنمای سفر به کلمبو، سایر شهرهای سریلانکا و اطلاعات مورد نیازتان بپردازید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 360 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.