فیروز سیر ترفندهای سفر ارزان به آنتالیا - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۷

۳٫۱
/
۵
(
۴۹

امتیاز

)

با ترفندهای سفر ارزان به آنتالیا آشنا شوید  !

آنتالیا یکی از شهرهای جنوبی کشور ترکیه است که همواره با دریای نیلگون و طبیعت زیبایش یکی از بهترین شهرهای ترکیه به شمار می آید. این شهر از دیرباز تا کنون به دلیل جاذبه های گردشگری رویایی اش مورد استقبال گردشگران و توریست های بسیاری، به ویژه ایرانیان واقع شده است. در واقع بافت خاص این شهر با خیابان های کم عرض و پیچ در پیچی که دارد به همراه خانه های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی احاطه شده است توجه بسیاری از توریست های دنیا را به خود جلب نموده است. برای یاد گرفتن ترفندهای سفر ارزان به آنتالیا با سفرمی همراه باشید.

سفر ارزان به آنتالیا

بدون شک برای مسافرت به خارج از کشور و همچنین برنامه ریزی های مسافرتی، پول به عنوان مهم ترین عامل نقش خود را ایفا می کند. سفر ارزان به آنتالیا و برخورداری از امکانات پیشرفته و مجهز گردشگری این شهر اعم از امکانات هتل داری، خرید بلیط هواپیما مناسب و ارزان قیمت و بهره مندی از امکانات تفریحی آن، با قیمت های بسیار مناسب و ایده آل، توجه عموم توریست ها و گردشگران را به خود جلب نموده است.

ساحل آنتالیا

ترفند های سفر ارزان به آنتالیا

اگر اهل سفر و گردشگری به خارج از کشور هستید و آنتالیا را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب نموده اید، می توانید با صرف هزینه های بسیار مناسب و ارزان از این شهر ساحلی زیبا و مناطق دیدنی بسیار زیاد آن دیدن نمایید. برای یک سفر لذت بخش نیازی نیست که هزینه های فراوانی را متحمل شوید. گاهی می توان با صرف کمترین هزینه و استفاده از ترفندهای مسافرتی، سفری ارزان و در عین حال لذت بخش و خاطره انگیز در خارج از کشور را تجربه نمود.

سفر ارزان به آنتالیا

یکی از ترفند های سفر ارزان به آنتالیا این است که با در نظر گرفتن میزان بودجه ای که در اختیاردارید، از راه های زمینی و یا هوایی با انتخاب تور های مسافرتی نسبت به سفرهای توریستی این شهر و دیدن از جاذبه های متنوع آن اقدام نمود. استفاده از این ترفند شما را در کاهش و یا حذف هزینه هایی همچون هزینه های حمل و نقل، اقامت در هتل، بازدید از جاذبه های گردشگری و … کمک شایانی می کند. از دیگر ترفند های سفر ارزان به آنتالیا می توان به موارد زیر نیز اشاره نمود.

– استفاده از ارزان ترین پرواز ها به آنتالیا

– رزرو مناسب ترین هتل ها جهت اقامت در این شهر ساحلی

– رزرو مناسب ترین و ارزان ترین بلیط های مسافرتی به آنتالیا

– استفاده از تور های زمینی و وسیله های نقلیه ارزان قیمت مانند: اتوبوس و قطار

– استفاده از وسیله های نقلیه عمومی جهت تردد و رفت و آمد در داخل شهر

– استفاده از کمترین هزینه های خورد و خوراک

بازدید از مراکز خرید ارزان آنتالیا

آنتالیا به عنوان سومین قطب خرید و فروش در کشور ترکیه معرفی شده است که بهترین امکانات خرید را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. فروشگاه ها و مراکز خرید آنتالیا ، با قرار دادن تمامی اجناس با کیفیت و مرغوب خود، امکان خریدی متنوع و عالی با قیمت های مناسب و ارزان را در اختیار گردشگران قرار می دهند تا در کنار بازدید از جاذبه های طبیعی گردشگری و لذت بردن از آب و هوای مطلوب آن، خاطره ای به یاد ماندنی از خرید کردن در آنتالیا را در ذهن مسافران خود حک نمایند. ما در این مقاله سعی بر آن داریم تا شما را با این مراکز خرید معتبر و متنوع آشنا سازیم:

مرکز خرید میگروس | Migros Shopping Center

مرکز خرید میگروس

مرکز خرید شی مال | SheMall Shopping Mall

مرکز خرید شی مال

مرکز خرید دیپو | Deepo Outlet Center

مرکز خرید دیپو

مرکز خرید مارک آنتالیا | Mark antalya

مرکز خرید مارک آنتالیا

ارزان ترین فصل سفر به آنتالیا

در چه فصلی به آنتالیا سفر کنیم بهتر است؟

یکی از مهم ترین مواردی که در سفر ارزان به کشور ترکیه به ویژه شهر همیشه زیبای آنتالیا نقش بسیار مؤثری را ایفا می کند زمان و فصلی است که برای سفر انتخاب می کنید. بنابراین اگر قصد سفر به این کشور را دارید و می خواهید برنامه ریزی دقیقی برای سفر خود داشته باشید اما نمی دانید چه فصلی از سال را انتخاب کنید با ما همراه باشید .

آنتالیا که در نزدیکی سواحل مدیترانه قرار دارد، از آب و هوای معتدل و بسیار مطلوبی برخوردار است. به نوعی که می توان گفت سرتاسر فصل های سال، آب و هوایی مطبوع و لذت بخش در انتظار شما است. فصل بهار شهر آنتالیا شاهد دلپذیر ترین و بهترین شرایط آب و هوایی هستیم از این رو عموما این شهر در فصل بهار بسیار شلوغ و پر تردد می شود و توریست های زیادی به آن هجوم می آورند. بنابراین اگر قصد سفر ارزان به آنتالیا را دارید به دنبال زمان و فصول ارزان قیمت در این شهر باشید تا هم بتوانید با صرف هزینه های ممکن سفری خاطره انگیز داشته باشید و هم اینکه بدون ازدحام و شلوغی از جاذبه های تفریحی و گردشگری آنتالیا دیدن نمایید. به طور معمول فصل پاییز و زمستان ارزان ترین فصول گردشگری به شهر زیبای آنتالیا معرفی شده است.

ارزان ترین فصل سفر به آنتالیا

نگران سفر کردن به آنتالیا در فصل های پاییز و زمستان نباشید. چرا که سرما در این شهرزیبا و دیدنی بسیار خفیف است و به ندرت شاهد بارش برف و بروز سرما می شویم. در این فصل از سال شاهد به حداقل رسیدن هزینه های حمل و نقل، هزینه های تفریحاتی، هزینه های خورد و خوراک، هزینه های بازید از مراکز خرید و … هستید.

تفریحات آبی آنتالیا

آنتالیا شهر ورزش های دریایی به تمام جهانیان معرفی شده است. تفریحات دریایی فراوانی هم چون: موج سواری، اسکی روی آب، قایق رانی، سوار شدن بر روی قایق های بادی و حرکت بین رودخانه خروشان رفتینگ از جاذبه های دیدنی و تفریحی این شهر می باشد. با انتخاب زمان مناسب و ارزان برای سفر کردن به آنتالیا می توان از تخفیفات ویژه ی تفریحات دریایی آن بهره مند شد. تور کشتی با تفریحات مفرج و هیجان انگیز، با دادن نوشیدنی های خوشمزه و اجرای موسیقی های دلنواز، از تمامی مسافران خود بر روی دریای مدیترانه پذیرایی می کنند تا آن ها زیباترین خاطرات سفر را در آنتالیا تجربه کنند.

تفریحات آبی در آنتالیا

با سفر ارزان به آنتالیا از کجاها دیدن کنیم؟

یکی از عوامل سفرهای تفریحی به خارج از کشور بازدید از مکان های تفریحی و گردشگری است که باعث می شود لذت سفر کردن را برای مسافران دو چندان نماید. امروزه با توجه پیشرفت امور هتل داری و گردشگری در شهر آنتالیا، با در نظر گرفتن هزینه های بسیار مناسب و ارزان، امکانات بیشتری را در اختیار توریست ها و مسافران قرار می دهند. آنتالیا که به شهر ساحل و دریا معروف است دیدنی های بسیار زیادی دارد. روزهای آفتابی و درخشان و شب های مهتابی و پر از ستاره اش لذتی ماندگار را در ذهن مسافران حک می کند. از جمله مکان های دیدنی که با سفر ارزان به آنتالیا می توان از آن ها دیدن کرد به شرح زیر می باشد:

کاله ایچی | Kaleiçi

کاله ایچی

برج ساعت | Clock Tower Antalya

برج ساعت آنتالیا

سواحل لارا و کنتیالتی | Lara Beach

ساحل لارا

موزه آنتالیا | Antalya Museum

موزه آنتالیا

مناره یولی | Yivli Minare Mosque

مناره یولی

دروازه هادریان | Hadrian’s Gate

دروازه هادریان

برای خرید بلیط هواپیما آنتالیا و رزرو هتل آنتالیا می توانید به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نمایید .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 339 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.