فیروز سیر جاذبه‌های هیجان انگیز خیابان شانزلیزه پاریس - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۷

جاذبه‌های هیجان انگیز خیابان شانزلیزه پاریس

جاذبه‌های هیجان انگیز خیابان شانزلیزه پاریس هر گردشگری را مجذوب خویش می‌کند، به گونه‌ای که مسافران تور فرانسه بدون بازدید از این خیابان و مکان‌های دیدنی آن سفرشان را بی حاصل تصور می‌کنند؛ بنابراین خیابان شانزه لیزه را می‌توان در کنار جاذبه‌های منحصر به فرد کشور فرانسه همانند برج ایفل در نظر گرفت که گردشگران حتماً از آن بازید می‌کنند.

خیابان شانزلیزه

شهرت جهانی خیابان شانزلیزه پاریس

این خیابان یکی از خیابان‌های پر زرق و برق و اعیان نشین پاریس است که نام آن از گذشته‌ها تا کنون ورد زبان همگان بوده است و امروزه به عنوان زیباترین خیابان جهان شناخته می شود. اگر شما هم سفر به پاریس را در لیست برنامه‌هایتان دارید، با سفرمی همراه باشید و با جاذبه‌های هیجان انگیز خیابان شانزلیزه پاریس بیشتر آشنا شوید.

شهرت جهانی خیابان شانزلیزه پاریس

مغازه‌های لوکس و رستوران‌های نسبتاً گران قیمت

خیابان شانزه لیزه که در قلب شهر پاریس واقع شده است دارای جاذبه‌های گردشگری فروانی می‌باشد. بنابراین هنگام بازدید از جاذبه‌های هیجان انگیز خیابان شانزلیزه پاریس ممکن است زمان کم بیاورید و ساعت‌ها محو مغازه‌های رنگارنگی که از برندهای سرشناس هستند باشید. به گونه‌ای که اگر اندکی غفلت کنید در این خیابان پول زیادی خرج خواهید کرد که به نسبت هزینه‌های جانبی سفرتان مقرون به صرفه نخواهد بود؛ بنابراین قبل از قدم گذاشتن به این خیابان رؤیایی هزینه مشخصی را جهت خرید مد نظر داشته باشید.

مغازه‌های لوکس و رستوران‌های نسبتاً گران قیمت

Haagen Dazs

هنگام بازدید از جاذبه‌های هیجان انگیز خیابان شانزلیزه پاریس و قدم زدن در این خیابان رؤیایی به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به Haagen Dazs بزنید و طعم بستنی‌های مختلف را امتحان کنید. چشیدن طعم کوکی‌ها، برش‌های موزی و تمشکی و … لذت گشت و گذار را برای شما چندین برابر می‌کنند.

Haagen Dazs

Ladurée

Ladurée یکی از اولین سالن‌های چای است که در پاریس افتتاح شده و جز جاذبه‌های هیجان انگیز خیابان شانزلیزه پاریس محسوب می‌شود. این مکان در سال ۱۸۶۲ میلادی افتتاح شده است و علاوه بر سرو چای نان‌ها و شیرینی‌های خوش طعمی نیز ارائه می‌کند. در این محل می‌توانید طعم ماکرون های خوش طعمی که پخته شده و به همراه چای سرو می‌شوند را بچشید.

Ladurée

محصولات کمپانی نایک

محصولات کمپانی نایک نیز جز جاذبه‌های هیجان انگیز خیابان شانزلیزه پاریس محسوب می‌شوند که گردشگران زیادی را به سوی خود فرا می‌خوانند. در این مکان شما می‌توانید تمام لباس‌های ورزشی زنانه و مردانه عرضه شده توسط کمپانی سرشناس نایک را مورد بررسی قرار دهید و محصولات دلخواهتان را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که این فروشگاه روزهای شنبه بسیار شلوغ است و بهتر است روزهای دیگری را جهت بازید از آن مد نظر داشته باشید.

محصولات کمپانی نایک

محصولات کمپانی آدیداس

محصولات کمپانی آدیداس نیز در دسته جاذبه‌های هیجان انگیز خیابان شانزلیزه پاریس قرار می‌گیرد. این فروشگاه نیز کلیه محصولات کمپانی سرشناس آدیداس را برای خانم‌ها و آقایان ارائه می‌کند که با استقبال خوبی از سوی توریست‌ها و ساکنین پاریس مواجه شده است و همه روزه مشتریان بسیاری را در این فروشگاه در حال خرید اجناس با کیفیت و اورجینال آدیداس هستند.

محصولات کمپانی آدیداس

Le Fouquet’s

جهت صرف شام، ناهار یا صبحانه‌ای هیجان انگیز به شما پیشنهاد می‌کنیم که در بین جاذبه‌های هیجان انگیز خیابان شانزلیزه پاریس  Le Fouquet’sرا مد نظر داشته باشید. غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند مطابق با دستور سرآشپز متبحری تهیه می‌شوند و طعمی رؤیایی و هیجان انگیز خواهند داشت. توجه داشته باشید که قیمت غذاها در این رستوران اندکی بالا می‌باشد و اگر نیازمند صرفه‌جویی در هزینه‌های سفرتان هستید گزینه‌های دیگری را مد نظر داشته باشید.

Le Fouquet's

محصولات برند سرشناس کارتیه

برند سرشناس کارتیه که در سال ۱۸۴۷ توسط لوئیس فرانسوا کارتیه تأسیس شد. یک برند سرشناس جواهرسازی در پاریس است که محصولاتی متفاوت و خیره کننده را عرضه می‌کند. به گونه‌ای که بسیاری از توریست‌های علاقه‌مند به جواهرات متفاوت و اجناس قیمتی منحصر به فرد بازدید از این فروشگاه را در رأس برنامه‌های سفرشان قرار می‌دهند. این فروشگاه که به عنوان یکی از جاذبه‌های هیجان انگیز خیابان شانزلیزه پاریس در نظر گرفته می‌شود در پلاک ۱۵۴ واقع شده است.

محصولات برند سرشناس کارتیه

Rond-Point Des Champs Elysées

در پایین خیابان مرکز خرید Rond-Point Des Champs Elysées را مشاهده می‌کنید که دارای طراحی و معماری ویژه است. این مرکز خرید فروشگاه‌های متعدی از برندهای سرشناس را در قلب خود جای داده است و بسیاری از توریست‌ها این مکان را جهت خرید در نظر می‌گیرند. از مهم‌ترین فروشگاه‌های این مرکز خرید می‌توان به Gucci، Elie Saab، Christian Dior Couture، Chanel و Jimmy Choo اشاره کرد.

Rond-Point Des Champs Elysées

رستوران Laurent

این رستوران در سمت چپ در خیابان گابریل و در پلاک ۴۱ واقع شده است. غذاهایی که در این رستوران سرو می‌شوند توسط سرآشپز مشهور Alain Pégouret تهیه می‌شوند. در این رستوران اتاق‌هایی با دکوراسیون‌های خاص و ویژه در نظر گرفته شده‌اند که دارای جوی صمیمانه هستند؛ بنابراین هنگام صرف غذا در این رستوران لذت سفر برای توریست‌ها چندین برابر خواهد شد.

 رستوران Laurent

خلاصه

جاذبه‌های هیجان انگیز خیابان شانزلیزه پاریس توریست‌ها را به سوی خود جذب می‌کند و سبب می‌شود که تمام گردشگران بی چون و چرا این خیابان را در صدر لیست بازدیدشان قرار دهند. از فروشگاه‌های متعدد تا رستوران‌های لوکس را می‌توانید در خیابان شانزلیزه ببینید و ساعت‌ها بدون خستگی در این خیابان قدم بزنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 375 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.