فیروز سیر رستوران ها و کافه های نیژنی نووگورود شهر، نویسندگان بزرگ - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

رستوران ها و کافه های نیژنی نووگورود و صرف غذایی خوش طعم

نیژنی نووگورود که به شهر نویسندگان بزرگ نیز شهرت دارد، یکی از بزرگ‌ترین شهرهای کشور روسیه است که میزبانی بازی‌هایی از جام جانی ۲۰۱۸ را بر عهده دارد؛ بنابراین علاقه‌مندان به بازی فوتبال برای رسیدن به این شهر و تماشای بازی‌ها از نزدیک لحظه‌شماری می‌کنند و همینطور می توانند به رستوران ها و کافه های نیژنی نووگورود رفته و طعم بی نظر غذاهای روسی را بچشند .

با وجود این که بازی‌های فوتبال به عنوان سرگرمی در نظر گرفته می‌شوند، بهتر است گشتی در این شهر هیجان انگیز بزنید و طعم غذاهای بی‌نظیر روسی را در رستوران‌ ها و کافه‌ های نیژنی نووگورود امتحان کنید. زیرا همان‌طور که بناها و آثار تاریخی می‌تواند به عنوان نماد یک کشور در نظر گرفته شود، غذا نیز آب و رسوم و فرهنگ یک کشور خارجی را به گردشگران منتقل می‌کند.

با سفرمی که یکی از معتبرترین و شناخته شده ­ترین وب سایت‌ها در صنعت گردشگری است همراه باشید و با رستوران‌های مشهور و هیجان انگیز این شهر رؤیایی بیشتر آشنا شوید.

رستوران ویتالیچ (Vitalich)

در بین رستوران ها و کافه های نیژنی نووگورود ، رستوران ویتالیچ با وجود بافت سنتی که دارد توجه گردشگران زیادی را به سوی خود جذب می‌کند. رستوران ویتالیچ با وجود فضای دنج و آرامی که دارد منویی از غذاهای متنوع را به مشتریان ارائه می‌کند؛ بنابراین در این رستوران می‌توانید طعم هیجان انگیز غذاهای روسی را بچشید.

رستوران ویتالیچ

رستوران بیزاکاو (Bezukhov)

رستوران Bezukhov نیز یکی از بهترین رستوران ها و کافه های نیژنی نووگورود است که علاقه‌مندان به صرف غذاهای روسی می‌توانند به آن مراجعه کنند. این رستوران منوی کاملی از غذاهای سنتی و خوش طعم روسی را به مشتریان ارائه می‌کند تا بتوانند غذای دلخواهشان را انتخاب کنند. به دلیل فضای خاصی که این رستوران دارد رویداهای ادبی هم در این محل برگزار می‌شوند. از مهم­ترین نکات قابل توجه جهت مراجعه به این رستوران، ارائه خدمات به صورت ۲۴ ساعته و در طول هفت روز هفته است؛ بنابراین در هر ساعتی از روز که اراده کنید می‌توانید به این رستوران روسی مراجعه کنید و یک غذای مناسب نوش جان نمایید.

رستوران بیزاکاو

رستوران مایترچ (Mitrich)

رستوران Mitrich هم به عنوان یک رستوران مدرن و امروزی، در بین رستوران ها و کافه های نیژنی نووگورود توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کرده است. علاقه‌مندان به غذاهای گوشتی می‌توانند بهترین استیک را در این رستوران نوش جان کنند. همچنین دسرهایی که در این رستوران ارائه می‌شوند طعم خارق‌العاده‌ای دارند. به همین دلیل گردشگران رستوران Mitrich را به عنوان یک رستوران با منویی خاص و متفاوت و دسرهایی خوشمزه می‌شناسند.

رستوران مایترچ

رستوران سَلییِت (Salyut)

در یک سفر تفریحی هیجان انگیز هیچ چیز بیش از چشیدن طعم‌های جدید شما را هیجان زده نمی‌کند؛ اما بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند که غذاهای آشنا را که قبلاً هم طعم آن‌ها را تجربه کرده‌اند امتحان کنند. این رستوران برگرهای منحصر به فردی را به شما ارائه می‌کند که طعم بی‌نظیری دارد. تنوع غذایی در منوی این رستوران بسیار زیاد است و به همراه غذا نوشیدنی‌های مختلفی را می‌توانید درخواست نمایید.

رستوران سلییت

کافی کیک (Coffee Cake)

کافی کیک یکی از مشهورترین رستوران ها و کافه های نیژنی نووگورود است که در قسمت‌های مختلف این شهر دارای شعبه است. این کافه کیک‌هایی با طعم بی‌نظیر ارائه می‌کند، که هر گردشگری را برای چشیدن طعم یک کیک و قهوه عصرانه وسوسه می‌کنند. این کافه هیجان انگیز منوی ناهار هم به مشتریان ارائه می‌کند، بنابراین در صورتی که به رستوران دسترسی نداشته باشید می­توانید به نزدیک‌ترین شعبه این کافه مراجعه کنید و وعده غذایی ناهار را سفارش دهید.

کافی کیک

مافین شاپ (Holy Collie Muffin Shop)

مافین شاپ که در ارائه مافین های خوش طعم و هیجان انگیز معروف است، تنها برای علاقه‌مندان به مافین ­های کوچک و خوشمزه در کنار سایر رستوران ها و کافه های نیژنی نووگورود راه اندازی شده است. در این کافه می‌توانید مافین مورد علاقه‌تان را سفارش دهید و به همراه قهوه نوش جان کنید. این کافه با وجود فضایی آرام و دنج منوی ناهار را هم برای گردشگران ارائه می‌دهد؛ بنابراین علاوه بر صرف میان وعده می‌توانید یک وعده اصلی غذایی را نیز در این محل صرف کنید.

مافین شاپ

خلاصه

رستوران ها و کافه های نیژنی نووگورود از این جهت دارای اهمیت هستند که هر گردشگری پس از بازدید از مناطق هیجان انگیز یک کشور، علاقه مضاعفی به صرف یک قهوه خوش طعم یا یک غذای خوشمزه دارد. غذای هر کشور حامل فرهنگ و تمدن چندین ساله آن است؛ بنابراین با صرف غذا در نیژنی نووگورود می‌توانید با آداب و فرهنگ مردم روسیه بیشتر آشنا شوید.

برای خرید بلیط هواپیما نیژنی نووگورود و رزرو هتل نیژنی نووگورود میتوانید به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 206 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.