فیروز سیر روستای رعب انگیز پلاکلی ؛خانه ی ارواح - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۷

۴٫۲
/
۵
(
۱۶

امتیاز

)

روستای رعب انگیز پلاکلی

پلاکلی عمدتا دارای زمین های کشاورزی است و در ۵ کیلومتری (۸ کیلومتر) غرب آستفورد قرار دارد. روستای پلاکلی جزء روستاهای سنتی انگلیسی محسوب می شود. کلبه های زیبایی دارد و در اطراف خیابان اصلی آن یک اداره ی  پست کوچک، یک قصابی و یک میخانه (که ظاهرا خالی از سکنه هستند) دیده می شود.

روستای پراکلی

روستای پراکلی

دلیل رعب انگیز بودن روستای پلاکلی

روستای پلاکلی به دلیل داشتن ارواح مشهور است و هرساله محققان مسائل فرازمینی به این روستا فیروز سیر کنند. ارواح، موضوع بسیاری از برنامه های تلوزیونی و فیلم های ترسناک است. پلاکلی مکان فیلمبرداری سری سریال های Nine The Darling Buds May  با بازی دیوید جیسون و کاترین زتا جونز است. همواره در هالووین، یک سیستم پلیسی قوی در روستا وجود دارد  به دلیل اینکه تعداد زیادی از غول ها که بازدیدکنندگان را تعقیب می کنند آن جا حضور دارند. روستای پلاکلی در فاصله ی نزدیک به ۸ کیلومتری از نزدیکترین بزرگراه M20 واقع شده است.

دلیل رعب انگیز بودن روستای پلاکلی

روستای پراکلی

ارواح روستای پلاکلی

یکی از محبوب ترین ارواح پلاکلی مردی است که فریاد می زند. می گویند که او در یک خانه ی آجرپزی در روستا مشغول به کار بوده و به خاطر مرگش متاسف است.

مرد بزرگراه

در خیابان Fright، یک بزرگراه ناشناخته وجود دارد که در این بزرگراه یک مرد با یک وکیل درگیر شده و وکیل او را با شمشیر به درخت بلوط متصل کرده است . اکنون گفته می شود که مردم سایه ای از آن مرد را در آن منطقه می بینند.

مرد بزرگراه روستای پراکلی

شبح زن سالمند

در موارد دیگر، یک شبح از یک زن سالمند دیده می شود. اعتقاد بر این است که او به طور تصادفی در حالی که خواب بوده خود را در آتش می اندازد.

روح در روستای پراکلی

مدیر مدرسه که خود را آویزان کرد

همچنین داستان دیگر داستان یک مدیر مدرسه است که بچه ها او را در حالی که در اتاق آویزان بود، پیدا کردند. او به زندگی خود در دهه ۱۸۰۰ پایان داد و امروزه او درحالی که  کت مورد علاقه قدیمی خود را به همراه یک شلوار راه راه پوشیده در خیابان های روستای پلاکلی دیده می شود. این شخص  صداهایی را هم از خود در می آورد که اطرافیان را آزار می دهد. مردم نیز گزارش داده اند که بوی فراموش نشدنی پشم یا نخی که آتش زده شده است را احساس می کنند که مربوط به این شخص است.

روستای پلاکلی

اسب شاخدار

گفته می شود که صدای یک اسب شاخدار  و صداهای یک مربی در همه ی قسمت های روستای پلاکلی شنیده می شود. در این مورد مثلا گفته شده که هنگامی که یک زن از مهدکودک به خانه برمیگشته یک مربی را دیده که با یک اسب کشیده میشده است. در سال ۱۹۹۷، یک فرد در ساعت ۷ بعد از ظهر در پلاکلی در حال رانندگی بود که ناگهان صدای اسبهای شاخدار  را در داخل ماشینش خود شنید.

یک راهب

گفته می شود که حضور عجیب یک راهب به دلیل رفت و آمدن کردن در یک خانه به نام گریستون است. این خانه در حدود سال ۱۸۶۳ساخته شد و به عنوان خانه ی کشیش نام گرفت و درواقع خانه ی معاون سنت نیکلاس بود. آن را در سال ۱۹۲۴ به نام Greystones تغییر نام داد و از آن زمان هیچ ساکنی هیچ فعالیت غیرمعمولی را در داخل یا خارج از خانه گزارش نکرده است.

روح راهب در روستای پراکلی

خلاصه

روستای پلاکلی یک روستای خاص و ترسناک در غرب آستفورد است که با وجود جمعیت کمی که در آنجا زندگی می کنند ۱۵ روح در آنجا وجود دارد که بعضی از مردم سایه هایی از این ارواح را دیده اند یا صداهایی از آن ها را شنیده اند. رفتن به روستای پلاکلی مانند سفر به درون یک فیلم ترسناک است. فیلم های ترسناک زیادی هم در این  منطقه ساخته شده است. اگر از ارواح میترسید از بازدید از روستای پلاکلی صرف نظر کنید.

با خرید بلیط هواپیما از این مقصد گردشگری خاص در غرب آستفورد دیدن کرده و دریابید که آیا گفته ها درباره آن درست است یا خیر.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 394 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.