فیروز سیر زندگی در اسکاتلند با طبیعتی سبز - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

زندگی در اسکاتلند

اسکاتلند یکی از زیباترین کشورهای جهان می باشد که در شمال غربی اروپا قرار گرفته است..کشور اسکاتلند دارای بهترین خدمات بهداشتی، رفاهی و آموزشی است که همین امر باعث شده تا این کشور برای کار و تحصیل انتخابی عاقلانه باشد.  زیبایی های مناظر فوق العاده اسکاتلند، طبیعت سرسبز، دریاچه های آبی و شفاف و آب و هوای بی نظیر آن، کشور اسکاتلند را تبدیل به کشوری با میزان جذب بالای گردشگران کرده است. زندگی در اسکاتلند از بهترین انتخاب هایی است که افراد پس از سفر به این کشور مدرن و تاریخی انجام می دهند.

زندگی در اسکاتلند

همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و رزرو هتل باشید تا با زندگی در اسکاتلند بیشتر آشنا شوید.

ادینبورگ پایتخت اسکاتلند

پایتخت کشور اسکاتلند، شهر ادینبرو یا ادینبورگ است که یکی از زیباترین شهرهای بریتانیا می باشد و دارای فرهنگ غنی، اماکن دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیار است. همین امر این شهر را به شهر موردعلاقه گردشگران پس از لندن تبدیل کرده است. ادینبورگ شهری با بافت قدیمی و سنتی اما با مردمانی متمدن، مدرن و شیک است که با خوشرویی تمام پذیرایی گردشگران از تمام نقاط دنیا هستند. این شهر با جاذبه های متعدد، سواحل با شکوه و خیره کننده و آب و هوایی بی نظیر مقصد نهایی بسیاری از گردشگران می باشد.

 

آب و هوای اسکاتلند

اسکاتلند دارای آب و هوایی معتدل در اکثر اوقات می باشد. این کشور با توجه به قرارگیری میان چندین دریا از سمت های مختلف آب و هوایی اقیانوسی و ملایم دارد. تابستان در اسکاتلند آب و هوایی گرم جاری است که به هیچ عنوان آزاردهنده نمی باشد. زمستان های اسکاتلند نیز به ندرت به منفی صفر درجه می رسد. برای زندگی در اسکاتلند بهتر است گردشگران لباس های ضخیم در تمام سال همراه خود داشته باشند زیرا این کشور با توجه به وجود کوهستان ها و مناطق مرتقع وزش بادهای شدید در آن بسیار زیاد است.

آب و هوای اسکاتلند

دین، فرهنگ و زبان مردم اسکاتلند

شرایط ایده آل زندگی در اسکاتلند با کیفیت بالا باعث مهاجرت بسیاری به این کشور زیبا شده همین امر اسکاتلند را به کشوری چند فرهنگی با چندین دین رایج تبدیل کرده است. احترام به عقاید، فرهنگ های مختلف و گویش های متنوع در همه جای این کشور به وضوح دیده می شود. زبان رسمی مردم اسکاتلند انگلیسی است اما درصد کمی از مردم به زبان اسکاتلندی نیز صحبت می کنند. دین اکثریت این کشور چندفرهنگی، مسیحیت است اما پیروان دین های اسلام، مذهب بودا، یهود و .. نیز در این کشور دیده می شود. از علاقمندی های مردم اسکاتلند می توان به ورزش های گلف و دومیدانی ، هنرهای نمایشی مانند باله و رقص های سنتی اشاره کرد.

دین، فرهنگ و زبان مردم اسکاتلند

دین، فرهنگ و زبان مردم اسکاتلند

خورد و خوراک در اسکاتلند

مردم اسکاتلندی در تهیه و طبخ غذاهای فوق العاده و لذیذ مشهورند و زنان اسکاتلند مهارت بی نظیری در آشپزی دارند! بیشتر اسکاتلندی ها سبزی های موردعلاقه خود را در باغچه های شخصی خود می کارند و با استفاده از این سبزی ها خوراک ها و سوپ های خوشمزه ای درست می کنند. از دیگر غذاهای معروف اسکاتلندی می توان به کماج، باناک، سوسیس لورن، ماهی دودی و حلیم فرنگی اشاره کرد که این غذاهای لذیذ هر گردشگری را ترغیب به زندگی در اسکاتلند می کند!

خورد و خوراک در اسکاتلند

حمل و نقل در اسکاتلند

کشور اسکاتلند راه های متنوعی را برای جابجایی پیش پای مسافران قرار داده است. گردشگران می توانند برای جابجایی از تاکسی که گران تر از سایر وسایل حمل و نقل است استفاده کنند. همچنین خطوط متروی اسکاتلند بسیاری از بخش های کشور را تحت پوشش خود قرار داده است. از راه های کم هزینه برای حمل و نقل در اسکاتلند می توان به استفاده از دوچرخه و اتوبوس های باکیفیت و تراموا اشاره کرد.

حمل و نقل در اسکاتلند

جاذبه های گردشگری اسکاتلند

اسکاتلند کشوری سرسبز و تاریخی با جاذبه های گردشگری فراوان که هر گردشگری را ترغیب به زندگی در این کشور می کند.اگر قصد گشت و گذار در اسکاتلند را دارید لازم است بدانید که بازدید از همه ی جاذبه های اسکاتلند در چند روز امکان پذیر نیست ! در سفر به اسکاتلند از جاذبه های بی نظیر آن همچون سیاهچال یا زندان ادینبورگ، فانوس دریایی، جزیره اسکای، دریاچه شیل، قلعه ادینبورگ، دریاچه ماری، قلعه کولزین و سایر جاذبه های آن غافل نمانید.

جاذبه های گردشگری اسکاتلند

همراه سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با شهر یا کشور موردنظر خود تکمیل نموده و سفری لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه نمایید. همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به ادینبورگ پایتخت اسکاتلند و رزرو هتل ادینبورگ با کم ترین قیمت به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 364 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.