فیروز سیر شهر ونکوور، مقصد نهایی مهاجران کانادا - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷

آشنایی با شهر ونکوور

شهر ونکوور ، واقع در ایالت بریتیش کلمبیای کشور کانادا ، از مهاجر پذیرترین شهرهای این کشور می باشد و سالانه بیش از ۳۵ هزار مهاجر از سراسر دنیا را به خود جذب می نماید. مساحت شهر ونکوور ۱۱۵ کیلومتر مربع است و بیش از ۶۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است. جالب است بدانید که یک سوم از جمعیت این شهر را مهاجران تشکیل داده اند. سطح رفاهی و زندگی افراد در شهر ونکوور خارق العاده است و وجود فرهنگ های مختلف در کنار هم و در درون این شهر، باعث شده است تا مهاجران به راحتی بتوانند در کنار یکدیگر زندگی کنند. همچنین دارا بودن آب و هوایی معتدل تر نسبت به سایر نقاط کانادا باعث شده است، تا اکثر مهاجران ونکوور را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب نمایند. در ادامه به معرفی جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی شهر ونکوور خواهیم پرداخت و شما را با اماکن دیدنی این شهر زیبا آشنا خواهیم کرد.

ونکوور

جاذبه های گردشگری شهر ونکوور

جزیره ی گرانویل

این جزیره ی زیبا و هنری، توسط راه آبی و از طریق کشتی های مسافربری به مرکز ونکوور متصل می شود و از طریق جاده و پل های مخصوص عابر پیاده به بخش مسکونی این شهر راه می یابد. جزیره ی گرانویل از زیباترین اماکن تفریحی شهر ونکوور است و بازار محلی آن از شهرت فراوانی برخوردار می باشد. گشت و گذار در این جزیره، تجربه ای خاطره انگیز را برای گردشگران به ارمغان می آورد و اوقات خوشی را برای آنان رقم می زند.

جزیره ی گرانویل

جزیره ی گرانویل

پارک استنلی

پارک استنلی که در نزدیکی مرکز شهر ونکوور واقع شده است، در امتداد خط ساحلی این شهر کشیده شده و فضای سبز خارق العاده ای را، به منظور گشت گذار، پیاده روی و دوچرخه سواری، در اختیار گردشگران قرار می دهد. از دیگر جاذبه های گردشگری شهر ونکوور که در درون این پارک قرار گرفته است می توان، به ستون های توتم (totem) و همچنین آکواریوم ونکوور نیز اشاره کرد که همواره توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می نمایند و بازدید از آن ها به همگان توصیه می شود.

پارک استنلی

 پارک استنلی

موزه ی مردم شناسی

این موزه ی زیبا که بخشی از دانشگاه بریتیش کلمبیا است، اطلاعات مفیدی از اولین ساکنین این منطقه و همچنین ساکنین دیگر بخش های جهان را، در اختیار بازدید کنندگان می گذارد و آثار تاریخی ارزشمندی ، از تمامی قاره های دنیا را در معرض دید عموم قرار می دهد. بازدید از هنرهای بومی کانادا نیز، از دیگر جاذبه های این موزه است که همواره مورد توجه افراد قرار می گیرد و گردشگران زیادی را به خود جلب می نماید.

موزه مردم شناسی ونکوور

موزه مردم شناسی ونکوور

کوه گرووس

کوه گرووس یکی از محبوب ترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری شهر ونکوور می باشد و چشم انداز خارق العاده ای از این شهر را، در اختیار گردشگران قرار می دهد. گردشگران در هر لحظه ای از سال می توانند، با استفاده از تلکابین های مخصوص این کوهستان به ارتفاعات آمده و ضمن لذت بردن از چشم انداز زیبای شهر ونکوور، از امکانات و خدمات رفاهی موجود در این منطقه  نیز بهره مند شوند. کوه گرووس، مرکز ورزش های زمستانی همچون اسکی، اسنوبرد و همچنین کوه نوردی نیز می باشد و سالانه میزبان ورزشکاران بسیاری از نقاط مختلف جهان است.

کوه گرووس

کوه گرووس

ساحل کیتسیلانو

اگر شما نیز به دنبال جایی برای دور شدن از دغدغه های زندگی روزمره و کسب آرامشی عمیق هستید، ساحل کیتسیلانو ، گزینه ای ایده آل برای شما می باشد و امکان قدم زدن در منظره ای فوق العاده و شنا کردن در استخرهای طبیعی را برایتان محیا می نماید. نشستن در کافه های دنج و ساحلی این منطقه و خرید کردن در مراکر خرید بومی آن، لذتی وصف نشدنی می باشد و اوقات خوشی را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

ساحل کیتسیلانو

با سفرمی همراه باشید تا اطلاعات کامل تری را، در مورد مقصد مهاجرت و یا مکان گردشگری مورد نظر خود به دست آورید و با خرید بلیط هواپیما ونکوور به آسان ترین شکل ممکن و رزرو هتل ونکوور مورد نظر خود به کمک این سایت ، سفری فراموش نشدنی را تجربه نمایید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 287 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.