فیروز سیر لونا پارک سیدنی تجربه ای هیجان انگیز - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷

لونا پارک سیدنی

لونا پارک سیدنی با منظره ای جذاب از بندر سیدنی یک مکان سرگرم کننده و جذاب برای کودکان و بزرگ سالانی است که دلشان جوان است. شما با وسایل بازی مانند چرخ و فلک و قطار تانگو در لبه یکی از زیباترین بندرهای جهان سرگرم خواهید شد. ورودی به لونا پارک به شکل چهره ی خنده ی یک ماه غول پیکر است. همه می توانند چهره ی خندان ورودی پارک را در Milsons Point از هر نقطه ای در اطراف پل بندر سیدنی و کوالالامپور و هم چنین هنگام ورود و خروج کشتی مشاهده کنند.

لونا پارک

تاریخچه

Luna Park Sydney (در اصل Luna Park Milsons Point، همچنین به عنوان Luna Park سیدنی هم شناخته می شود) یک پارک تفریحی است که در سیدنی، نیو ساوت ولز استرالیا واقع شده است. Luna Park در Milsons Point در ساحل شمالی بندر سیدنی واقع شده است.  پارک سیدنی در سال ۱۹۳۵ در فاصله ۶۰۰ متری از پل بندرگاه سیدنی ساخته شد و تا سال ۱۹۷۹، همچنان به کار خود ادامه داد. اما در اواسط سال ۱۹۷۹ بلافاصله پس از آتش سوزی قطار که در آن ۶ کودک و یک بزرگسال کشته شدند، بسته شد. بعد از این واقعه بیشتر پارک تخریب شد و یک پارک تفریحی جدید ساخته شد. پارک دوباره در سال ۱۹۸۸ ساخته و توسط بازرسان متخصص تست شد که متوجه شدند چند دستگاه نیاز به تعمیر دارد و بعد از یک توسعه مجدد، مرمت و ساخت رستوران و صندلی های بیشتر برای بزرگسالان، Luna Park در سال ۲۰۰۴ دوباره فعال شد و از آن زمان تا الان به فعالیت خود ادامه داده است. لونا پارک سیدنی هم چنین به عنوان یک محل فیلمبرداری برای چندین فیلم و نمایش تلویزیونی مورد استفاده قرار گرفته است.

لونا پارک در فهرست میراث NSW قرار گرفته است و موقعیت برجسته ی سینمای لونا پارک و معماری منحصر به فرد آن را به طور خاصی در قلب استرالیایی ها و بازدید کنندگان قرار می دهد.

تاریخچه لونا پارک

تاریخچه لونا پارک سیدنی

ماید وی

مایدوی از طرف در ورودی که صورت ماه است به سمت جزیره ی کنوی  ادامه دارد و همیشه خیابان اصلی لونا پارک بوده است. Midway راهی است که شما را به قسمت اصلی پارک متصل می کند. این بخش بر بسیاری از فعالیت ها و سرگرمی ها تمرکز دارد و شمارا به بخش قصر کریستالی، Big Top و جزیره کانوی و وسایل بازی موجو در لونا پارک می رساند.

مایدوی لونا پارک

قصر کریستالی

کاخ کریستال از  سال ۱۹۳۵ ساخته شد و به عنوان سالن و فضای اداری ، از جمله تاریخچه پارک، سالن رقص، یک مسیر BMX، بازی های سرپوشیده ، رستوران و بار مورد استفاده قرار می گیرد. از زمان افتتاح دوباره در سال ۲۰۰۴ دارای یک سالن بزرگ است که برای عروسی و سایر فعالیت های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد.

قصر کریستالی لونا سیدنی

Big Top

این مکان در طول بازسازی پارک در سال  ۲۰۰۳ در محل قطار شبح ساخته شد و درواقع این قسمت یک مکان کاملا مجزا و چند منظوره است که ظرفیت ۲۰۰۰ نفر را دارد که این ظرفیت می تواند تا ۳۰۰۰ نفر برای کنسرت هایی که  افراد ایستاده هستند افزایش پیدا کند. طراحی مدور صندلی های آن، این امکان را بوجودآورده که بتوان از این مکان برای انواع برنامه ها استفاده کرد و همچنین ساختمان بتونی آن برای کاهش آلودگی صوتی عایق صدا است.

big top

جزیره ی کنی

اولین بار در سال ۱۹۳۵ ساخته شده است، جزیره کنی – تنها نمونه عملی یک سالن دهه ۱۹۳۰ است که در جهان باقی مانده است. با وجودی که برخی از تغییرات در طول سال ها در آن اتفاق افتاده است، طرح آن تقریبا مشابه با زمانی است که Luna Park در سال ۱۹۳۵ افتتاح شد. جزیره ی کنی امروزه نیز دارای آثار هنری آرتور بارتون با عکس ها و یادبود های تاریخی ۷۰ ساله لونا پارک است.

جزیره ی کنی

خلاصه

لونا پارک سیدنی از بزرگ ترین و هیجان انگیز ترین پارک ها است که در طول سال ها بارها بازسازی شده است. این پارک دارای بخش های متعدد و بازی های مختلفی برای تمام سنین است که می توانید منظره ای زیبا از شهر سیدنی را هم از این پارک مشاهده کنید.

برای خرید بلیط هواپیما سیدنی و رزرو هتل سیدنی میتوانید به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 384 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.