فیروز سیر مراکز خرید دهلی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۷

مراکز خرید دهلی

اگر جزو افرادی هستید که بازدید از مراکز خرید و بازار های سنتی در طول سفر یکی از سرگرمی های مورد علاقه اتان می باشد و یا به سفر تجاری می روید مقاله هایی از این دست می تواند شما را در انتخاب هر چه بهتر مقاصد خرید یاری نماید، لطفا برای اطلاع از وضعیت مراکز خرید دهلی به خواندن این مقاله ادامه بدهید.

Select Citywalk

Select Citywalk

در این مرکز خرید دهلی تنوع زیادی در محصولات با برندهای مختلف بین المللی مانند   Zara & H&M)  & Mango  (به چشم می خورد، به گونه ای که می توانید آخرین مدلهای ارائه شده در بازار را توسط این برندها در این مرکز خرید ببینید. علاوه بر فروشگاههای لباس تعداد زیادی رستوران و کافه نیز وجود دارد که به شما قدرت انتخاب غذاهای متفاوتی می دهد.

Pacific Mall

Pacific Mall

گشت و گزار در غرب شهر دهلی برای دوستداران خرید محل بسیار خوبی است چون در این بخش شهر دهلی بزرگترین و بهترین مراکز خرید قرار دارند. مرکز خرید Pacific  متشکل از بیش از دویست مغازه است، تعدادی از آنها محل فروش بسیاری از برندهای بین المللی می باشد. حتی اگر قصد خرید ندارید پیشنهاد می کنیم به این مرکز خرید بروید و در آن کمی وقت بگذرانید. همچنین امکانات تفریحی و سرگرمی های مختلفی در این محل فراهم گردیده است. تفریحاتی مانند بولینگ، سالن سینما و جذابیت هایی برای کودکان در داخل و خارج از مرکز خرید ایجاد شده است که همین امر باعث می شود بتوانید به همراه خانواده یک نیم روز خوب و مفرح را در این مراکز خرید دهلی سپری نمایید. علاوه بر اینها مانند همه مراکز خرید بزرگ دیگر اینجا هم رستورانهای خوبی برای صرف غذا وجود دارد. در صورتیکه تنها و بدون تور فیروز سیر کنید بهترین راه برای رسیدن به این مرکز خرید این است که با مترو به ایستگاه Subash  Nagar بروید . ساعت کاری آنها از ۱۱ صبح تا ۱۰ شب می باشد. و رستوران آن تا  ۱۱:۳۰ باز است.

Living Style Mall

Living Style Mall

این مرکز خرید دهلی در نزدیکی هتل کامرون قرار دارد، از این محل می توان بیشتر به عنوان مرکز خرید غذا نام برد تا مرکز خرید لباس و سوغاتی. در حوالی این مرکز خرید چند خیابان باریک کوچک برای خرید موجود هست و تعدادی مغازه برای خرید موبایل و کتاب  ،میوه و سبزیجات وجود دارند  و در واقع جای مناسبی برای خریدکردن نیست  ولی همانطور که گفته شد رستوران و کافه های زیادی در این محل وجود دارد و طبعا تنوع غذایی بیشتری به چشم میخورد. می توانید شیرینی های هندی بخرید، نان ها محلی را مزه کنید، پیتزا و غذاهای مخصوص گیاهخواران  هم در این مرکز خرید قابل خوردن است. به طور خلاصه اگر در آن حوالی اقامت دارید این مکان برای وقت گذرانی و غذا خوردن جای خوبی است.

چندین مرکز خرید دیگر هم در دهلی موجود است اما بر اساس نظرات گردشگرانی که به دهلی سفر کرده اند بسیاری از آنها رونق چندانی ندارند و یا مناسب خرید نیستند. علاوه بر اینها می توانید از بازارهای بزرگ دهلی دیدن کنید، این بازارها شبیه بازارهای رو باز ایران هستند و همانطور که می دانید معمولا همیشه جمعیت زیادی در آنها رفت و آمد می کنند و تقریبا هر چیزی که دوست داشته باشید در این بازارهای سنتی با قیمت مناسب پیدا می شود به جز لباسهای شیک و برندهای بین المللی.

بازار Dilli Haat

بازار Dilli Haat

یک بازار بزرگ روباز است که توسط دولت اداره می‌شود. مکانی مناسب برای خرید انواع آثار هنری، صنایع دستی و غذاهای هندی است. در اینجا می توانید انواع صنایع دستی را بدون واسطه تهیه کنید.

هر کدام از ایالات هند در این بازار غرفه‌ی غذایی مخصوص خود را دارند. می توانید انواع غذاهای سنتی از سراسر هند را در همین بازار در شهر دهلی بدون زحمت خارج شدن از شهر میل نمایید.

این بازار همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب باز است.

بازار Janpath

بازار Janpath

بازار جذاب و پر جنب و جوشی است که در آن محصولاتی  از هند و تبت به فروش می‌رسد. در این بازار می توانید لباس، کفش، کارهای چرم وزیورآلات سنتی ارزان بخرید. برای خرید سوغاتی های سنتی هندی و تبتی این بازار خیلی مناسب خواهد بود.

 برای اینکه خریدهایتان را با قیمت‌های مناسب‌تری انجام دهید، پیشنهاد می کنیم از تمام مهارت های چانه‌زنی استفاده کنید.

امیدورایم خرید در بازارهای بزرگ و رنگارنگ هند و مراکز خرید دهلی برایتان لذت بخش باشد.

 

خلاصه

شهر دهلی چندین مرکز خرید بزرگ و بازارهای بزرگ و سرپوشیده دارد که در هر کدام از آنها بنا به سلیقه و نیازتان می توانید محصولات متنوعی تهیه نمایید. به طور مثال در مراکز خریدی مانند  select city walk  می توانید بهترین برندهای روز دنیا را خریداری نماید در حالیکه در بازارهای بزرگ سنتی دهلی صنایع دستی هندی و تبتی ارائه می شوند .

برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل دهلی میتوانید به وب سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 329 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.