فیروز سیر مراکز خرید راس الخیمه - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷

مراکز خرید راس الخیمه

راس الخیمه نه تنها خانه شما نیست بلکه جایی ما ورای خانه شماست، اینجا یک مقصد عالی برای کسانی است که عاشق خرید هستند اما با در نظر گرفتن پیچ و تاب خرید از اعراب .در خیابان‌های راس الیخمه قدم بزنید و از محصولات منحصر به فرد و خرده فروشی های دست فروش ها دیدن کنید، میتوانید سری به بازارهای تولیدی بزنید و مهارت چانه زنی خود را با تجار محلی محک بزنید.راس الخیمه دارای چندین مرکز خرید بزرگ و مجهز می باشد که عموما دارای بهترین و بالاترین مارک های بین المللی ،سینما،رستوران های غذا خوری درجه یک و … میباشد که شما میتوانید بهترین سوغاتی ها را از مراکز خرید راس الخیمه خریداری کنید و لذت خرید از این مراکز را بچشید.

اگر سفرتان به راس الخیمه کوتاه است  تنها ۲ الی ۳ روز فرصت دیدن این شهر زیبا را دارید حتما با برنامه پیش بروید تا بتوانید از بیشتر جاذبه های شهر دیدن نمایید. در سفرتان به راس الخیمه مراکز خرید را فراموش نکنید و در کنار مراکز خرید سری هم به جاذبه های گردشی مثل کوه هاجر، قلعه تاریخی ضیا، آبگرم، کمپ‌های بادیه در صحرا، موزه ملی راس الخیمه و… بزنید. در سفر به راس الخیمه لذت شتر سواری و سافاری را حتما تجربه نمایید .

در این مقاله قصد داریم تا مهمترین مراکز خرید راس الخیمه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید خود داشته باشید.

الحمرا مال Al Hamra Mall

از مهمترین مراکز خرید راس الخیمه میتوان به الحمرا مال اشاره کرد که تقریبا بیشترین توریست را روزانه به خود میبیند . از مهمترین ویژگی های این مرکز خرید می توان به محل بازی کودکان،اینترنت رایگان،ویلچر رایگان،اطلاعات راهنمایی برای توریست‌ها،کیوسک های تلفن پر تعداد و … اشاره کرد.بیشتر هتل های راس الخیمه به این مرکز خرید سرویس رایگان رفت و برگشت دارند.این مرکز خرید در خیابان شیخ محمد سالم قرار دارد .

الحمرا مال

مانار مال Manar Mall

یکی دیگر از مراکز خرید راس الخیمه مانار مال هست،تقریبا این مرکز خرید علاوه بر حفظ زیبایی حالت بازار را دارد و تقریبا هر آن چه که لازم دارید را میتوانید در این مرکز خرید پیدا کنید،این مرکز خرید دارای یک قسمت جدا برای غذاهای دریایی و یک قسمت جدا برای ادویه جات و خشکبار هست. در این مرکز خرید علاوه بر واحد های تجاری می توانید از سینما و پارک آبی هم استفاده نمایید.

منار مال

النعیم مال Al Naeem Mall

النعیم مال یکی از مشهورترین فروشگاه های شهر راس الخیمه است. این مرکز دارای چهار طبقه بالا، با مساحت کل ساختمان ۱،۵۰۰،۰۰۰ فوت مربع و کل ملک قابل استفاده ۶۴۵،۰۰۰ فوت مربع است. تعداد کل مغازه های موجود برای اجاره ۲۰۰ در رده طبقه بندی متوسط تا کلاس بالا است. از خدمات آن میتوان به فروشگاه های لباس شیک و مارک،رستوران و کافی شاپ‌های پر تعداد، محل بازی و سرگرمی، اینترنت رایگان و … اشاره کرد.این مرکز خرید در خیابان بن داهر قرار دارد.

النعیم مال

راک مال Rak Mall

یکی دیکر از فورشگاه های خوب و بزرگ شهر راس الخیمه فروشگاه راک مال است که علاوه بر مغازه های پوشاک برای کودکان و حتی بزرگترها وسایل سرگرم کننده زیادی وجود دارد. این فروشگاه یک مکان خوب و عالی برای دیدار های دوستانه در محیطی خنک و دلنشین است. در این فروشگاه برای خوردن میان وعده و یا غذای سبک می توانید به طبقه سوم فروشگاه مراجعه کنید. پارکینگ در این فروشگاه وجود دارد. این فروشگاه در خیابان khuzam قراردارد.

راک مال

سفیر مال Safeer Mall

نسبت به سایر مراکز خرید کوچکتر است ولی می توان اجناس با کیفیت و با قیمت مناسب پیدا نمود. این مرکز خرید برای خرید های کوچک بسار مناسب است. در این فروشگاه علاوه بر مغازه می توان رستوران و کافی شاپ هم پیدا کرد. متاسفانه جناس این مرکز خرید تنوع زیادی ندارند و می توان در مدت زمان کوتاهی کل فروشکاه را وارسی کرد.

سفیر مال

خلاصه:

در هر سفری علاوه بر جاذبه های گردشی بازدید از مراکز خرید هم جذابیت و لذت خاص خودش را دارد ولی در این میان باید مهمترین مراکز خرید را شناخت تا بتوان از آن طریق بهترین نوع خرید را انجام داد .

برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل های دبی و راس الخیمه به سایت سفرمی مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 404 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.