فیروز سیر هتل های راس الخیمه - فیروز سیر

تاریخ انتشار: چهارشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۷

هتل های راس الخیمه

اگر قصد سفر به راس الخیمه را دارید می‌توانید به صورت انلاین قیمت و امکانات هتل‌ ها را بررسی و مقایسه نموده و از بین هتل‌ها بهترین هتل های راس الخیمه را رزرو نمایید. خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری می‍توانید در منزل به صورت آنلاین و یا در صورت عدم دسترسی به اینترنت از طریق تلفنی و یا حضوری علاوه بر بلیط هواپیما هتل هم رزرو نمایید. امروزه بیشتر سفرها در خاورمیانه به دبی بوده که علاوه بر قیمت مناسب بهترین مکان برای خرید است ولی در چند سال اخیر یکی دیگر از شیخ نشین‌های امارات متحده عربی هم به دنبال جذب توریست رفته و در پی تلاش های متمادی توانسته است بهترین امکانات تفریحی و گردشی و همین طور هتل های لوکس و مناسبی را بنا کند.

با خرید آنلاین علاوه بر انتخاب تاریخ شروع و پایان فیروز سیر توانید میزان نزدیک به مراکز خرید و مقاصد تفریحی و گردشگری را هم مقایسه نمایید.

هتل‌هایی که در این بخش ذکر گردیده تنها بخش کوچکی از هتل های راس الخیمه بوده و ما تلاش کردیم که بتوانید چندیدن مدل هتل با رنج های مختلف امکانات و ستاره‌های هتل را به شما عزیزان معرفی نماییم.

هتل ۵ ستاره رکسوس راس الخیمه امارات Rixos Bab Al Bahr

از مجللترین و زیباترین هتل‌های ۵ ستاره شهر راس الخیمه هتل رکسوس بوده که در فاصله ۷۵ کیلومتر از فرودگاه قرار دارد. این هتل به عنوان مکان مناسبی برای گذراندن تعطیلات انتخاب شده است. در این هتل ۶۵۰ اتاق و سوئیت وجود دارد و دارای امکاناتی نظیر ۷ رستوران با غذاهای متنوع، اتاق ماساژ، حمام ترکی، سونا، جکوزی، استخر، سالن بازی سرپوشیده و سینما و تئاتر، زمین فوتبال و بسکتبال، سالن بیلیارد و… است.

هتل 5 ستاره رکسوس راس الخیمه امارات

هتل ۵ ستاره کاو روتانا ریزورت راس الخیمه امارات The Cove Rotana Resort

یکی دیگر از هتل های راس الخیمه این هتل ۵ ستاره که در فاصله ۵٫۳ مایلی از مرکز شهر قرار دارد و فاصله‌اش تا فرودگاه راس الخیمه در حدود ۹٫۱ مایل است. برای رسیدن به ساحل در حدود ۵ دقیقه پیاده روی لازم است. از جمله امکانات این هتل می‌توان به ساحل خصوصی، کافی شاپ، رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، سالن بدنسازی، استخر، اتاق ماساژ، ماهیگیری، گلف، زمین بازی، اینترنت رایگان و… اشاره نمود.

در این هتل علاوه بر اتاق ویلاهای لوکسی وجود دارد که هر کدام منظره‌شان به سمت باغ زیبا است و در برخی از این ویلاها استخر وجود دارد. در رستوران‌های این هتل انواع غذاهای محلی، مدیترانه ای و… سرو می شود.

هتل 5 ستاره کاو روتانا ریزورت راس الخیمه امارات

هتل ۵ ستاره بانیان تری راس الخیمه امارات banyan tree ras al khaimah beach

فاصله این هتل ۵ ستاره تا مرکز شهر در حدود ۱۶ مایل  تا فرودگاه راس الخیمه در حدود ۰٫۷ مایل است. معماری این هتل به سبک سنتی عربی است و به دلیل قرارگیری‌اش در ساحل شنی مکان مناسبی برای گردش و تفریح است. در این هتل ۳۰ ویلا وجود دارد که هر کدام دارای امکاناتی نظیر صندوق امانات، مینی بار، حمام، اینترنت رایگان، تلفن، رستوران، کافی شاپ، اسنک بار، استخر، حمام سنتی، اتاق ماساژ، باشگاه بدنسازی، زمین گلف، ترانسفر فرودگاهی و… است.

هتل 5 ستاره بانیان تری راس الخیمه امارات

هتل ۴ ستاره بین مجید راس الخیمه امارات bin majid hotel ras al khaimah

از جمله هتل‌های لوکس و ۴ ستاره در شهر شیخ نشین راس الخیمه هتل بین مجید است که فاصله اش از مرکز شهر در حدود ۳٫۵ مایل و با فرودگاه در حدود ۹٫۹ مایل می باشد. از امکانات هتل وجود پذیرش ۲۴ ساعته، سالن کنفرانس، صندوق امانات، استخر، سرویس اتاق، اینترنت رایگان، حمام خصوصی، رستوران، کافی شاپ، سالن ورزش، زمین گلف و بازی، اتاق خانوادگی، سوئیت ماه عسل، خشکشویی، امکانات ویژه برای معلولین، پارکینگ رایگان و… است.

هتل 4 ستاره بین مجید راس الخیمه امارات

هتل ۴ ستاره دابل تری راس الخیمه امارات DoubleTree by Hilton Ras Al Khaimah

این هتل در شهر راس الخیمه و در جزیره مرجان قرار دارد از جمله جاذبه های نزدیک به این هتل مرکز خرید الحمرا مال بوده در این هتل علاوه بر استخر ساحل اختصاصی هم برای مسافران هتل اختصاص یافته است. در این هتل علاوه بر ساحل اختصاصی تفریجات دیگری مانند قایق سواری، موج سواری، زمین گلف، زمین بازی، ماهیگیری، غواصی، پارک آبی و اتاق بازی وجود دارد. از امکانات دیگر هتل ترانسفر فرودگاهی، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت رایگان، پارکینگ، رستوران، کافی شاپ، خشکشویی، صندوق امانات، سشوار، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ و… وجود دارد. در این هتل ۷۲۵ اتاق وجود دارد که تمامی اتاق ها مینی بار، تلوزیون، ماهواره، مبلمان و کتری برقی دارند.

هتل 4 ستاره دابل تری راس الخیمه امارات

خلاصه

یکی از شهر های شیخ نشین امارات متحده عربی شهر راس الخیمه بوده که با ایجاد امکانات گردشی فروانی همه ساله میزبان گردشگران زیادی است. برای گردشگران بیشترین چیزی که اهمیت دارد هتل و امکانات هتل است. در این بخش سعی کردبم چندین هتل معروف راس الخیمه را معرفی نماییم.

برای خرید بلیط هواپیمای دبی و رزرو هتل دبی میتوانید به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 455 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.