فیروز سیر سدیم آلومینات از کجا تهیه کنیم؟ - فیروز سیر

سدیم آلومینات یکی از موادی است که در صنایع بسیاری به کار گرفته می‌شود. از این رو تولید کنندگان مختلف باید بدانند سدیم آلومینات از کجا تهیه کنیم؟ در این مقاله به شما بهترین و خوش قیمت‌ترین مکان برای خرید این ماده را معرفی می‌کنیم.

خرید سدیم آلومینات خالص به این معنی است که سدیم آلومیناتی خریداری کنید که بدون آب باشد. این محصول تجاری امروزه به صورت جامد و مایع به فروش می‌رسد. با این حال فروشنده آن نیز بسیار مهم است.

خرید سدیم آلومینات از پیشگامان شیمی مزایای بسیاری دارد. از این رو باعث شده تا ما این شرکت توزیع کننده را امروز به شما عزیزان معرفی نماییم.

سدیم آلومینات خالص یکی از محصولاتی است که می‌تواند در سبد خرید شما از پیشگامان شیمی حضور داشته باشد. تنها کافی است با شماره تلفن‌های این شرکت تماس گرفته و آن را سفارش دهید.

سدیم آلومینات از کجا تهیه کنیم؟ و بشناسیم؟

سدیم آلومینات یکی از محصولاتی است که حاصل ترکیبات آلومینات با یون منفی آلومینا در کنار یک اکسید فلزی می‌باشد. این محصول به رنگ سفید است.

سدیم آلومینات خالص به رنگ سفید بوده و یا به صورت مایع و یا به صورت جامد در دسترس است. این محصول هرچه خالص‌تر باشد؛ سفید‌تر است.

جالب است بدانید که این محصول توسط یک سود سوزآور به پایداری رسیده است. اما این ماده نیز در گریدهای مختلف تولید می‌شود. در گرید صنعتی این محصول چند درصد هیدروکسید اضافی مشاهده می‌شود.

از جمله نکات مختلفی که باید در کنار سدیم آلومینات از کجا تهیه کنیم؟ بدانید؛ می‌توان به نقطه ذوب این محصول اشاره کرد که ۱۶۵۰ درجه سانتی گراد می‌باشد.

از جمله کاربردهای سدیم آلومینات

این محصول یک ماده شیمیایی غیر آلی است که یک منبع عالی برای هیدروکسید آلومینوم است. از این رو می‌توان گفت این محصول در هزاران صنعت کاربرد دارد. در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره کردیم.

  • تصفیه آب و پساب
  • کمکی برای بهبود لخته شدن خون
  • این ماده می‌تواند سیلیس را در ترکیبات محلول و انواع فسفات‌ها از بین ببرد.
  • این محصول می‌تواند سخت شدن بتن را در فصل سرد سال تسریع کند.
  • آفت کش‌ها می‌توانند از این محصول استفاده کنند.
  • صنایعی همچون کاغذسازی نیز از این محصول استفاده می‌کنند.
  • آجر آتشنشانی یکی از موادی است که از سدیم آلومینات در تولید آن استفاده می‌شود.
  • بازیافت از سدیم آلومینات بهره می‌برد.
  • ساخت جاذب‌ها و دترجنت‌ها از این ماده استفاده می‌شود.

انواع کاتالیزورها، آلومینا، شیشه‌ها، سرامیک، رزین و… از جمله موادی هستند که برای تولید آن‌ها از سدیم آلومینات استفاده می‌شود.

جالب است بدانید که این محصول می‌تواند PH سیستم‌های مختلف را کنترل کرده و آن‌ها را دستکاری کند. از این رو در صنایع بسیار گسترده‌‌ای کاربرد دارد.

جامدات معلق و برخی فلزات به صورت معلق در هوا وجود دارند که می‌توانند مضر باشند. اگر شرکت‌های تولید کننده بدانند که پاسخ سدیم آلومینات از کجا تهیه کنیم؟ پیشگامان شیمی است؛ می‌توانند این مواد را کنترل کنند.

یکی دیگر از کاربردهای مهم این محصول که در ایران رواج دارد؛ تولید انواع چسب می‌باشد. سدیم آلومینات یکی از موادی است که در صنایع چسب سازی از اهمیت بالایی برخوردار است.

در صنایع کاغذ سازی، زمانی که سدیم آلومینات را در کنار یک منبع کاتیونی همچون آلوم قرار دهیم؛ شاهد هستیم که عملکرد دستگاه‌های کاغذسازی بسیار بهبود می‌یابد.

در واقع می‌توان گفت استفاده از سدیم آلومینات در صنایع کاغذسازی می‌تواند به بهبود قدرت و دوام کاغذها و دستگاه‌های تولید آن‌ها کمک کند. در کنار اینکه این محصول می‌تواند دستگاه‌های کاغذسازی را تمیز کند.

از سوی دیگر زمانی که از مواد جایگزین استفاده می‌کنیم؛ دستگاه‌ها دچار خورندگی می‌شوند. این ماده نیز خورندگی دارد اما این کجا و آن کجا!

سدیم آلومینات از کجا تهیه کنیم؟

در ابتدا باید ببینید هنگام خرید این محصول از آن چه انتظاری دارید؟ به دنبال یک سدیم آلومینات با کیفیت هستید یا یک سدیم آلومینات ارزان؟

شاید هم به دنبال یک سدیم آلومینات خالص اما با قیمت کم هستید؟ شاید هم تنها برایتان مهم است که این ماده سریع به دستتان برسد. یا حتی ممکن است یک برند خاص مدنظر داشته باشید.

با توجه به موارد متعددی که هر تولید کننده در ذهن خود دارد؛ مسئولین خرید باید اقدام به تهیه این ماده کنند. در این میان پیشگامان شیمی یکی از بهترین شرکت‌ها به شمار می‌رود.

یکی از بهترین پاسخ‌ها به سدیم آلومینات از کجا تهیه کنیم؟ پیشگامان شیمی است. این شرکت به کمک شرکای خارجی که دارد؛ توانسته است تحریم‌ها را دور بزند.

بنابراین هر برندی که شما مدنظر داشته باشید؛ چه داخلی و چه خارجی، برای شما فراهم می‌آورد. این شرکت با کمک وکلا و افرادی که بهترین مسیر برای ترخیص از گمرک را می‌دانند؛ بهترین قیمت سدیم آلومینات را برای شما به همراه می‌آورند.

از سوی دیگر پیشگامان شیمی یکی از شرکت‌هایی است که در اولین فرصت ممکن محصول را به شما می‌رساند. حتی در بسیاری از موارد به منظور کاهش هزینه‌ها، پیشگامان شیمی محصول را مستقیم از درب کارخانه به دست شما می‌رساند.

این کار مزایای بسیاری دارد. یکی از آن‌ها تسریع در ارسال مرسوله‌ها به دست شما و دیگری کاهش هزینه‌های هر دو طرف است. چرا که واسطه‌ها در این میان از بین می‌روند.

اگر به دنبال بهترین پاسخ سدیم آلومینات از کجا تهیه کنیم؟ باشید؛ به پیشگامان شیمی می‌رسید. این شرکت دسترسی ساده‌‌ای نیز برای شما به همراه آورده است. تنها کافی است با شماره تلفن‌های ۰۲۱۵۴۰۳۲۳۱۷ و ۰۹۱۲۹۰۰۸۸۶۲ تماس بگیرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 281 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 2 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.