فیروز سیر مفرح ترین تعطیلات با رنتی جا - فیروز سیر

مفرح ترین تعطیلات با رنتی جا

انتخاب کردن شهر و همچنین اقامت داشتن درون یک ویلای خوب، یکی از مهم ترین بخش های برنامه ریزی برای هر سفر است. البته انتخاب و پیدا کردن ویلای ارزان نیز یکی از معضلاتی است که گردشگران در اغلب مواقع با آن رو به رو می شوند؛ برای مثال سفر به شمال کشور در شهریور، به دلیل این که در این ماه هوای شمال رو به خنک شدن است، می تواند مقداری برای شما نسبت به دیگر ماه های سال گران تر تمام شود.

اجاره ویلا ارزان قیمت

در این شرایط، سفر رفتن نیز هزینه های خود را دارد برای داشتن سفری کم هزینه ابتدا باید به دنبال اجاره ویلا ارزان قیمت باشید. اجاره ی یک ویلای ارزان در شمال کشور، به عوامل زیادی بستگی دارد. برای مثال موقعیتی که شما قصد دارید به آن جا سفر کنید، تعداد روز هایی که می خواهید در شهر اقامت داشته باشید، امکاناتی که از ویلای مورد نظرتان در نظر دارید و… می توانند همگی بر روی قیمت تمام شده ی اجاره ویلا شما اثر بگذارند. همچنین شما باید بدانید که در مناسبت ها و یا تعطیلات آخر هفته، قیمت اجاره ی ویلا به دلیل تعداد زیاد مسافران و افزایش تقاضا، بالا می رود؛ از این رو به شما توصیه می کنیم برای اجاره ویلای ارزان، حتما در مواقعی از سال اقدام به سفر کنید که مطابق با تعطیلی های رسمی، تعطیلات آخر هفته و… نباشند. اگر قصد دارید به شهر شمال سفر کنید، می توانید تنها با یک سرچ ساده، از قیمت های ویلاهای موجود در این موقع از سال با خبر شوید؛ برای مثال اگر قصد سفر به شهر های محمود آباد، بابلسر و یا نوشهر را دارید، می توانید به راحتی با استفاده از مطالب سایت رنتی جا، ویلای مورد نظر خودتان را برای سفر انتخاب کنید!

اجاره ویلا در اطراف تهران

افرادی که ساکن شهر تهران هستند، همیشه دوست دارند گاهی اوقات از ترافیک و آلودگی شهری برای مدت کوتاهی هم که شده رها شوند! این افراد که اغلب کارمندان تهرانی را تشکیل می دهند، زمان کافی برای رفتن به شهر دیگر و اجاره ویلای ارزان را ندارند.

ما به شما توصیه می کنیم که اگر در تهران زندگی می کنید و قصد دارید آخر هفته ی خوبی را در همان شهر خودتان سپری کنید، اقدام به اجاره ی ویلا در اطراف تهران بکنید؛ اطراف شهر تهران مناطق بسیار خوش آب و هوایی دارد که از فضای شهری به دور است. اجاره ی یک ویلا در این نواحی و استراحت در ویلای اجاره ای، می تواند بسیار لذت بخش باشد! در ادامه قصد داریم دو روستای زیبا و خوش آب و هوای تهران را معرفی کنیم که می توانید برای یک مسافرت درون شهری، روی آن ها حساب کنید!

روستای فشم

روستای فشم که در منطقه ی شمیرانات واقع شده است، یکی از روستا های بسیار خوش آب و هوای این استان می باشد. سوییت ها و ویلای های بسیار زیبا و شیکی در این روستا ساخته شده اند که می توانید هر کدام از آن ها را برای اقامت سفر کوتاه خود اجاره کنید؛

همان طور که در ابتدای مطلب نیز گفته شد، اجاره ویلای ارزان قیمت، یکی از مهم ترین مسائلی است که گردشگران و مسافران با آن رو به رو هستند. شما می توانید با تعیین تعداد روز های سفر خود و معین کردن منطقه ی مورد نظرتان در روستای فشم که در شرق تهران قرار دارد، اقدام به اجاره یک ویلای خوب برای یک سفر خوب کنید!

لازم به ذکر است که فشم به دلیل این که فاصله ی کمی با شهر تهران دارد (حدود ۲۵ کیلومتر)، همواره یکی از مقاصد سفر های تهرانی ها بوده است و آخر هفته ها این روستا، پذیرای جمعیت زیادی از ساکنان شهر تهران می باشد.

روستای لواسان

یکی از منطقه های ییلاقی شهر تهران که آب و هوای به نسبت سردی نیز دارد، لواسان است. روستای لواسان نیز به دلیل قرار گیری در دامنه های کوه البرز، یکی از روستا های خوش آب و هوای این شهر به شمار می رود و می تواند مقصد خوبی برای مسافران تهرانی باشد. اگر اهل تهران نیستید، ممکن است ندانید که این منطقه، رود جاجرود و سد زیبای لتیان را درون خود جای داده است و تنها در یازده کیلومتری شمال شرق شهر تهران قرار گرفته است.

اجاره ویلا در سراسر کشور

اگر ساکن شهر های دیگر ایران مانند قم، تبریز، اصفهان، مشهد، کرج، اراک و دیگر شهر ها هستید، حتما اجاره ویلای ارزان قیمت در شهرهای دیگر، برای شما یک مسئله خواهد بود. با افزایش تورم و همچنین ضرباتی که اپیدمی کرونا به اقتصاد کشور وارد کرده است، پیدا کردن ویلای ارزان قیمت نیز تقریبا کاری دشوار خواهد بود؛ اما شما می توانید با سایت رنتی جا همراه باشید و شهر و ویلای مورد نظر خودتان را برای یک سفر خوب پیدا کنید!

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 292 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 30 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.