فیروز سیر همه چیز درباره اجاره خانه روزانه در غرب تهران - فیروز سیر

اجاره خانه روزانه در تهران یکی از پیچیده ترین مسائلی است که تهرانی ها و کسانی که به طور موقت قصد اقامت در این شهر را دارند با آن دست و پنجه نرم میکنند. علی رغم تعداد بالای خانه ها در تهران اما به نظر میرسد تعداد کسانی که متقاضی اجاره خانه روزانه در تهران هستند از تعداد این آپارتمانها بیشتر است با این حال با کمک پلتفرم های مختلفی که در این زمینه فعالیت میکنند پیدا کردن خانه ای مناسب برای اجاره نسبت به گذشته به مراتب آسان تر شده است. یکی از این پلتفرم ها سایت تهران مبله است که در تمام مناطق تهران خانه هایی برای اجاره ماهانه و سالانه ارائه میدهد.

همانطور که گفته شد افراد بسیار زیادی در تهران به دنبال اجاره خانه روزانه در تهران هستند. برخی از آنها به طور دئم در این شهر سکونت دارند و برخی به واسطه کارشان نیازمند آنند که بین چند روز تا چند ماه در این شهر ساکن شوند. . بسیاری از آنها تاجرانی هستند که به دلیل پیگیری کارهای اقتتصادیشان نیازمند سفر به تهرانند و برخی از افراد دانشجویانی هستند که دانشجویانی که برای پیگیری امور دانشگاهی خود راهی این شهر میشوند. برخی شانس اینکه یکی از اقوامشان در تهران زندگی کنند را دارند اما برخی نه و عده ای ترجیح میدهند در مکانی مستقل اقامت گزینند،به خصوص با شرایط جدیدی که کرونا رقم زده و مانع رفتن و ماندن در خانه ی اقوام شده است. به همین دلیل اجاره آپارتمانی که بتواند تمام نیاز های یک فر را تامین کرده و یک محل مستقل برای اقامت او در تهران محسوب شود بسیار دارای اهمیت است.

در این میان برخی از محله ها و مناطق تهران برای اجاره خانه محبوب ترند. از میان مناطق تهران غرب تهران یکی از محدوده هایی است که افراد بیشتری به دنبال اجاره خانه روزانه در تهران در آن میگردند. چرا که  مناطق غرب تهران از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار مناسبی برخوردارند و به نسبت خانه های شمال تهران نیز قیمت های مناسب تری دارند. در ادامه به برخی از مزایای خانه های غرب تهران میپردازیم.

مزایای اجاره آپارتمان در غرب تهران

عمده امکانات رفاهی مدرن و جدید تهران در غرب تهران وجود دارند. پارکهای غرب تهران بسیار متنوع و وسیعند به طوری که خود تهرانی ها نیز اکثر روزهای تعطیل و ایام آخر هفته خود را در پارکهای غرب تهران میگذرانند. موقعیت غرب تهران به گونه ای است که به شهر های اطراف تهران مانند کرج و قزوین دسترسی آسان تری دارد. همانطور که میدانید کرج یکی از شهرهای بزرگ ایران است که از مزیت همجواری با تهران برخوردار است اما همجواری کرج با تهران؛ برای خود تهران هم مزیت به شمار میرود چرا که کرج شهری صنعتی است و به رونق اقتصادی شهر تهران کمک شایانی میکند،همینطور بسیاری از افراد به خاطر موقعیت های شغلی فراوانی که در کرج وجود دارد مجبورند بین تهران و کرج در رفت و آمد باشد و اگر شما هم از این دسته افراد هستید غرب تهران بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

از جمله محله های خوب غرب تهران میتوان به محله ستارخان اشاره کرد. ستارخان از شرق و غرب به دو بزرگراه شهید چمران و یادگار امام منتهی می‌شود و از شمال به بزرگراه جلال آل احمد و از جنوب هم با خیابان آزادی تمام می‌شود. در واقع این محله قدیمی با وجود بزرگراه‌های اطرافش و بزرگراه شیخ فضل الله نوری که از میان این محله می‌گذرد، به راحتی به خیابان‌ها و بزرگراه‌های اصلی شهر تهران دسترسی دارد. یکی از بهترین راه های اقامت در این محله اجاره آپارتمان مبله ستارخان از طریق سایت تهران مبله است. آپارتمان مبله ستارخان یکی از آپارتمانهایی است که توسط تیم تهران مبله ارائه میشود و در غرب تهران واقع شده است. این آپارتمان دارای تمام امکانات رفاهی و تجهیزات لازم برای زندگی است از همین رو میتواند یکی از بهترین گزینه ها برای اجاره خانه روزانه در تهران باشد.

یکی دیگر از محله های خوب غرب تهران که دسترسی بسیار خوبی به بیشتر نقاط تهران داشته و به بسیاری از مراکز مهم خرید تهران نیز نزدیک است خیابان گاندی است. آپارتمانهای این خیابانن بسیار لوکس و نوساز بوده و شما میتوانید برای اجاره خانه روزانه در تهران در گاندی به سایت تهران مبله مراجعه کرده و اجاره آپارتمان مبله گاندی را جستجو کنید. این واحد آپارتمان ۷۰ متر و یک خواب است و با قیمت بسیار خوبی ارائه میشود. از مکانات این آپارتمان میتوان به سرویس کامل غذا خوری، ماکروفر، اجاق گازريال یخچال، ماشین لباس شویی،سرویس مبلمان راحتی، میز نهار خوری، تلویزیون به همراه گیرنده دیجیتال، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم سرمایشی، سیستم گرمایشی اشاره کرد. آپارتمان مبله گاندی همچنین دارای پارکینگ و نگهبانی است که این موارد امنیت و آسایش شمارا به خوبی تامین میکنند.

خانه ی مبله چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

آپارتمان مبله یک واحد مسکونی است که از تمامی امکانات زندگی شهری برخوردار است،نام دیگر این واحدهای فول فرنیش است که معادل آپارتمان مبله یا خانه مبله است.

یک واحد مبله شامل یک آشپزخانه مجهز نیز هست که در آن آشپزخانه وسایلی چون یخپال،فریزر،اجاق گاز،ظروف و قاشق و چنگال در آن وجود دارد.ممکن است شما با اجاره سوئیت مبله در تهران صاحب یک آشپزخانه با امکانات بیشتری نظیر مایکرویو،ماشین ظرفشویی و لباسشویی نیز شوید. با مراجعه به سایت تهران مبله میتوانید مشخصات و ویژگی های دقیق هرکدام از واحدهای مبله درون تهران را مشاهده کنید. با اجاره روزانه خانه در تهران از طریق سایت تهران مبله میتوانید به طور دقیق بدانید چه چیزهایی در آپارتمان مبله ای که قرار است اجاره کنید وجود دارد تا از آوردن هرگونه وسیله ی اضافی معاف شوید و وسایلی که نیاز دارید را تهیه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 278 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 13 جولای 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.