فیروز سیر کشتی سودا تور ، تجربه ای بی نظیر در سفر به استانبول! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: پنجشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۸

اگر از آن دسته افرادی هستید که رویای سفر با کشتی را دارید و فکر سفر دریایی شما را به وجد می آورد، می توانید به تور استانبول بروید و با کشتی سودا تور استانبول به این رویای خود جامه عمل بپوشانید. استانبول که با مراکز خرید گوناگون و جاذبه های متنوع خود یکی از مقاصد پر طرفدار ایرانیان است، با کشتی های کروز خود یک گردش دریایی بی نظیر را برای شما به همراه می آورد. در ادامه با ما همراه باشید تا با کشتی سودا تور و خدمات آن بیشتر آشنا شوید.

کشتی سودا تور

در میان دو دریای مرمر و سیاه، تنگه زیبای بسفر، محل تردد کشتی های با شکوه کروز می باشد که به یکی از جاذبه های فوق العاده توریستی تبدیل شده است. در این میان کشتی سودا تور استابول، با حضور هنرمندان ایرانی جایگاه ویژه ای بین گردشگران ایرانی در استانبول پیدا کرده است و مخاطبان زیادی را به سمت خود می کشد.

تور کشتی کروز

استانبول جاذبه های گردشگری زیادی دارد، اما در سفر به آن از گشت و گزار با کشتی کروز نمی توان گذشت. شروع گردش شبانه با کشتی سودا تور (عموم کشتی های کروز) با غروب آفتاب شروع می شود و تا نزدیکی نیمه شب ادامه دارد. می توانید از خوردن یک شام فوق العاده در کنار موسیقی و فضای دل انگیز اطراف بر روی عرشه کشتی لذت ببرید.

کشتی سودا تور غذاها و نوشیدنی های متنوعی را سرو می کند. وعده شام این کشتی بسیار مفصل است و  میز غذایی که روبه روی شما قرار میگیرد، شامل غذاها و پیش غذاهایی همچون کوکتل میگو، استیک گوشت، انواع سس ها و سالادهای گوناگون است که به خوبی طبخ شده اند.

 

در روز نیز سفر با کشتی سودا تور استانبول جذابیت های خاص خودش را دارد. علاوه بر موسیقی زنده و انواع غذاها، دیدن مناظر طبیعی اطراف تنگه بسفر و قلعه های سنگی به همراه وزش نسیم دریا خاطره ای بی نظیر برای شما می سازد.

برای اطلاع از زمان حرکت کشتی های کروز می توانید به اسکله مراجعه کنید. اغلب ساعت حرکت کشتی ها در آنجا ثبت شده است. اما می توان از طریق آژانس های گردشگری برای این تور نیز اقدام کرد.

تور کشتی های کروز محدود به فصل و ماه خاصی نمی شود و تا زمانی که شرایط آب و هوایی خوب باشد، این تورها برگزار می شود.

قیمت تور کشتی سودا استانبول در حالت عادی بین ۸۰ تا ۹۰ دلار ( حدودا ۱۷۰ لیر ترکیه) می باشد. اما با حضور هنرمندان نامی کشور در آنها احتمالا قیمت بالاتری را به خود میگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 315 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.