فیروز سیر بااینکه مردم خسته شده اند و نیاز به تفریح دارند،زمانی که سینماها بازباشند محدودیت ها تا ساعت ۱۸معنایی ندارد. - فیروز سیر

اندیشه: حبیب اسماعیلی تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما تأکید کرد نباید شرایطی را پیش بیاوریم که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در سینما به سراغ دلالی بروند.

به گزارش اندیشه، حبیب اسماعیلی مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان مولود در گفتگو با مهر درباره اکران نوروزی بیان کرد: هرچند همه ما آرزو داریم که ویروس کرونا از بین برود ولی در این یک سال با این شرایط کرونایی زندگی کردیم و ابعاد مختلف آن را دیدیم بنابراین می‌دانیم این شرایط ادامه دار است و همچنان باید پروتکل‌ها را رعایت کنیم به همین ترتیب سینما هم باید فعالیت خود را داشته باشد.

این تهیه‌کننده سینما افزود: اسفندماه سال گذشته با شیوع کرونا، اکران فیلم‌ها متوقف شد و فیلم‌های متقاضی چندان متضرر نشدند چون اکران نشدند. البته به هر حال سرمایه همان فیلم‌ها هم راکد ماند و مشخص نیست چه زمانی شرایط درست شود. بعد از عید که ستاد کرونا اعلام کرد این وضعیت همچنان ادامه دارد با رایزنی‌هایی که با تهیه‌کنندگان و پخش‌کنندگان انجام گرفت، قرار شد چند فیلم اکران شوند در این جریان چند فیلم به نمایش گذاشته شد اما واقعاً صدمه دیدند. مثلاً همه پیش‌بینی می‌کردند که «شنای پروانه» ساخته محمد کارت فروش بسیار خوبی داشته باشد اما در شرایط کرونایی فروش چندانی نکرد. این در حالی است که سینماگران و سینماداران دوست دارند این چرخه ادامه داشته باشد چون سینما نمرده و در ورای این تعطیلی‌ها، بیکاری و قطع ارتباط تماشاگر با سینما وجود دارد. پس ما هم مثل تمام دنیا باید خودمان را با شرایط کرونا وفق دهیم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 229 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 5 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.