فیروز سیر با بهترین هتل های دهلی آشنا شوید - فیروز سیر

تاریخ انتشار: پنجشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۷

بهترین هتل های دهلی

همان طور که می دانید، کشور هندوستان و پایتخت آن دهلی ، از مهم ترین جاذبه های گردشگری دنیا به شمار می آیند که از تاریخ و فرهنگی غنی بهره مندند و سالانه میزبان گردشگران بسیاری از اقصی نقاط دنیا می باشند. کیفیت و تنوع هتل های هر شهر و یا کشور، از اصلی ترین مولفه های جذب گردشگر به آن منطقه می باشند و شهر دهلی به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری دنیا ، از هتل های متنوعی برخوردار است که امکان اقامت را برای تمامی گردشگران با سلایق و علایق متعدد و بودجه های مختلف فراهم می نمایند و اوقات خوشی را برای آنان به ارمغان می آورند. با سفرمی همراه باشید تا با بهترین هتل های دهلی آشنا شوید و اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص انواع هتل های دهلی به دست آورید.

هتل ایمپریال (Imperial)

هتل ایمپریال که از هتل های ۵ ستاره ی شهر دهلی است، دارای سبکی قدیمی می باشد و همین مساله موجب جلب توجه گردشگران به سمت این هتل شده است. این هتل لوکس و زیبا دارای ۱۹۲ اتاق مجزا می باشد و از فضاهای جانبی همچون کافه ، رستوران، استخر، سالن اسپا، باشگاه بدنسازی و خدمات و امکانات متنوع برخوردار است. هتل ایمپریال از دسترسی های فوق العاده ای نیز بهره می برد و میهمانان ساکن در آن به راحتی می توانند، به اماکن دیدنی شهر دهلی همچون موزه ی ملی، دروازه ی هندوستان و جاذبه های گردشگری دیگر دسترسی یابند.

هتل ایمپریال

هتل Taj Palace

هتل Taj Palace، از جمله هتل های لوکس و ۵ ستاره ی شهر دهلی می باشد که از شهرتی جهانی برخوردار است و خدمات و امکانات رفاهی متنوعی را به میهمانان خود ارائه می دهد. این هتل دارای استخری بزرگ در محوطه ی بیرونی خود می باشد و از مراکز ورزشی و تفریحی متعددی بهره می برد. کیفیت غذاهای سرو شده در این هتل خارق العاده است و اقامت در آن ، سفری خاطره انگیز را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

هتل taj place

هتل Hyatt Regency

هتل Hyatt Regency، از دیگر هتل های ۵ ستاره ی شهر دهلی و یکی از بهترین هتل های دهلی می باشد که به خاطر موقعیت ویژه و نزدیکی به فرودگاه و شرکت های بزرگ این شهر، از محبوبیت خاصی برخوردار است. افراد زیادی در سفرهای کاری و تفریحی خود، این هتل را به عنوان محل اقامت انتخاب می نمایند و ضمن استفاده از دسترسی های فوق العاده ی این هتل، از امکانات رفاهی و تفریحی آن همچون استخر، سالن اسپا و باشگاه ورزشی، بهره می برند.

هتل حیات

هتل Leela Palace

این هتل که دارای بنایی خارق العاده با معماری منحصر به فرد است، هر آن چه از یک هتل لوکس و مدرن انتظار می رود را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد و اوقاتی فراموش نشدنی را برای آنان به ارمغان می آورد. هتل Leela Palace، دارای ۲۶۰ اتاق می باشد و امکاناتی همچون چای و قهوه ساز، تلوزیون و انواع پخش کننده ی های سی دی و دی وی دی، حمامی لوکس و زیبا و مبلمان راحت و مدرن را در اختیار افراد قرار می دهد و افراد با اقامت در اتاق های این هتل درجه یک در دهلی، به بالاترین سطح از رضایتمندی دست می یابند.

هتل لیلا

هتل متروپلیتن (The Metropolitan)

این هتل لوکس و زیبا ، از فضایی صمیمانه برخوردار است و دارای ۱۸۰ اتاق مجزا می باشد. این هتل ۵ ستاره تمامی خدمات و امکانات رفاهی لازم را برای گردشگران فراهم می نماید و اوقات خوشی را برای آنان به ارمغان می آورد. هتل متروپلیتن از بهترین هتل های دهلی است و دارای دسترسی های بسیار خوبی می باشد و در نزدیکی بسیاری از مراکز خرید و مجتمع های تجاری دهلی واقع شده است و همین مساله باعث می شود تا مورد توجه گردشگران بسیاری قرار گیرد.

هتل متروپلیتن

برای آشنایی بیشتر با شهر دهلی و کسب اطلاعات لازم در مورد آن می توانید، به مطالعه ی مقالات موجود در سایت گردشگری سفرمی بپردازید و به آسان ترین شکل ممکن، نسبت به رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما دهلی برای سفر به دهلی اقدام نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 364 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.