فیروز سیر با جزایر زیبای کشور آلمان آشنا شوید - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷

با شکوه ترین جزایر کشور آلمان

اقامت در جزیره ای بکر و دست نخورده مانند جزایر کشور آلمان ، همیشه گوشه ای از ذهن عشاق سفر را درگیر خود می کند و طبیعت منحصر به فرد ، باعث القاء حس سرخوشی و هیجان در آنها می شود.

اگر به فکر فرار از زندگی شهری و پناه بردن به جزیره ای آرام و رویایی هستید، بی شک آلمان یکی از انتخاب های جدی شماست. جزایر کشور آلمان در دریای شمال و بالتیک قرار دارند و تقریبا همه ی آنها اقامتگاه های بکر و طبیعی هستند.

جزایر آلمان

آب های این دو دریا باهم تفاوت های زیادی دارند. مثلا دریای شمال تحت تاثیر باد شمالی قرار دارد و در بیشتر مواقع مواج است اما دریای بالتیک مثل یک دیوار محافظ بزرگ ، ساکن و آرام است.

اگر رویای آبهای نیلگون، ساحل نقره ای و افق بی نهایت را درسر می پرورانید، با ما همرا باشید تا با بهترین جزایر کشور آلمان آشنا شوید.

سیلت ، ملکه ی دریای شمال ( Sylt )

جزیره ی سیلت به خاطر تابستان های زیبا در میان گردشگران شناخته شده است. سیلت یکی از جزایر پر زرق و برق کشور آلمان است . شما می توانید طیف وسیعی از بار های با شکوه ساحلی و رستوران های ستاره دار مثل Söl’ring را پیدا کنید.

خیابان های جزیره سیلت، کلکسیونی از انواع مدل های لوکس و قدیمی BMW و Ferrari است.

سیلت

 سواحل زیبای سیلت، بهترین مکان برای خلوت کردن و تمدد اعصاب است. ساحل غربی این جزیره کاملا مناسب موج سواری ست. اگر به دنبال شنا و راه رفتن در آب هستید، پیشنهاد ما سواحل شرقی و آب آرام و ساکن آن است.

از دیگر جاذبه های جزیره ی سیلت آلمان می توان به فانوس های دریایی، خانه ها و مقبره هایی با قدمتی در حدود ۵۰۰۰ سال و آثار به جای مانده از انسان های اولیه ، اشاره کرد.

سیلت

هلیگولند جزیره ای سنگی ( Helgoland )

هلیگولند از جنگ های بسیاری جان سالم به دربرده و امروزه به یکی از مهم ترین مکان های گردشگری کشور آلمان تبدیل شده است.

این جزیره در سال ۱۸۰۷ و طی جنگ های ناپلیونی به تصرف بریتانیا در آمد و سپس در سال ۱۸۹۰ با جزیره ی زنگبار تعویض و رسما به آلمان واگذار شد.

هلیگلوند در طول جنگ های جهانی اول و دوم به صورت یک پایگاه نظامی در آمد. با شکست نازی ها، بریتانیا تصمیم گرفت برای نابودی مهمات باقی مانده در هلیگولند، بزرگترین انفجار غیر اتمی قرن را در این منطقه انجام دهد. این جزیره ی مقاوم از این انفجار نیز جان به در برد ، ولی شکل کلی آن برای همیشه دستخوش تغییر شد.

هلیگولند

پس از انفجار بزرگ بریتانیا، هلیگلوند به دو قسمت مجزا تقسیم شد و غارهای جنوبی آن به صورت حفره های بزرگ درآمدند، این تغییرات امروزه گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند.در سال های بعد هلیگلوند بازسازی و به جزیره ای تفریحی تبدیل شد.

پس اگر از شیفتگان تاریخِ جنگ های جهانی هستید، هلیگلوند و صخره های سرخ آن انتظار شما را می کشد.

 هلیگولند

فهمارن، جزیره ی آفتابی ( Fehmarn)

فهمارن بی شک یکی از آفتابی ترین جزایر کشور آلمان است. طبیعت دست نخورده، پرتو های طلایی خورشید و موج های آرام، آن را به نگین دریای بالتیک تبدیل کرده است.

فهمارن

جزیره فهمارن توسط یک پل ۹۶۳ متری به خشکی متصل است.

جالب است بدانید در سال ۱۹۷۰ جیمی هندریکس یکی از معروفترین خواننده های سبک راک اند رول، آخرین اجرای زنده ی خود را در فستیوال عشق و صلح این جزیره به روی صحنه برد.

خط ساحلی طولانی، آفتاب دل انگیز، تابش پرتو های خورشید بر قناری های کوچک طلایی، تنها گوشه ای از دلایلی ست که هر ساله گردشگران و علاقه مندان به عکاسی را به جزیره فهمارن آلمان ، می کشاند.

فهمارن

خلاصه

آلمان کشوری ست که نامش با حوادث تلخ جنگ جهانی گره خورده اما امروز با تلاش مردمانش به یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا تبدیل شده است.

جزایر کشور آلمان میان دریاهای شمال و بالتیک تقسیم شده اند  و توریست های بسیاری برای دیدن مناظر بکر و آرامش بخش آن لحظه شماری می کنند.

پس اگر رویای قدم زدن روی شن های طلایی را در سر می پرورانید، همین حالا برای سفر به جزایر آلمان آماده شوید.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد المان میتوانید به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 400 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.