فیروز سیر با رستوران های ایرانی دهلی بیشتر آشنا شویم - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۷

۲٫۸
/
۵
(
۶۴

امتیاز

)

رستوران های ایرانی دهلی

غذاهای ایرانی که از عطر و طعمی منحصر به فرد برخوردارند، دارای شهرتی جهانی می باشند و چه بسا گردشگران غیر ایرانی که از خوردن غذاهای ایرانی در رستوران های ایرانی موجود در هر کشوری، احساس رضایتمندی می نمایند و آن ها را بر دیگر رستوران های موجود در آن شهر و یا کشور ترجیح می دهند. شهر دهلی که یکی از شهرهای توریستی مهم در قاره ی آسیا است، نه تنها پذیرای گردشگران ایرانی، که میزبان گردشگرانی از سراسر دنیا می باشد و وجود رستوران های ایرانی با کیفیت در دهلی باعث شده است، که توجه افراد ایرانی و خارجی بسیاری به آن ها جلب گردد و به عنوان ویژگی مثبتی از این شهر به شمار آیند. در ادامه به معرفی بهترین رستوران های ایرانی دهلی خواهیم پرداخت و شما را با ویژگی های منحصر به فرد هر یک از آن ها آشنا خواهیم کرد.

رستوران فیداه

رستوران فیداه ، رستورانی کوچک و آرام است که ضمن برخورداری از غذاهای ایرانی با کیفیت، از محیطی آرام، با دکوراسیون داخلی بسیار زیبا نیز بهره می برد. از میان بهترین غذاهای این رستوران می توان به چلو کباب، خوراک جوجه و جوجه کباب اشاره کرد که طرفداران بسیار دارند و مورد توجه گردشگران ایرانی و غیر ایرانی بسیاری قرار می گیرند.

رستوران فیداه

رستوران نوش جان

رستوران نوش جان، یکی از معروف ترین رستوران های ایرانی در دهلی می باشد که به عرضه ی انواع غذاهای پرطرفدار ایرانی می پردازد. جالب است بدانید که این رستوران از مقرون به صرفه ترین رستوران های دهلی نیز می باشد و کیفیت غذاهای ارائه شده در آن فوق العاده است. در سفر به دهلی حتما به رستوران نوش جان مراجعه کنید و غذاهایی همچون انواع کباب، پیتزا، فلافل و غیره را بچشید و تجربه ای خاطره انگیز را به دست آورید.

رستوران نوش جان

رستوران پارسی انجمن

این رستوران توسط آقای داریوش باگلی و همسر محترمشان تاسیس شده و پس از مرگ آقای باگلی، توسط همسرشان اداره شده است. این رستوران که به عنوان کافه تریایی ایرانی در دهلی مشغول به کار است، از کیفیتی ایده آل برخوردار می باشد و در خیابان بهادرشاه ظفر قرار گرفته است. گردشگران با مراجعه به این رستوران می توانند، ضمن خوردن غذاهای لذیذی ایرانی، از محیط دنج و آرام این رستوران نیز بهره مند گردند و اوقات خوشی را همراه با عزیزانشان تجربه نمایند.

رستوران اسکله ۳۸

رستوران اسکله، از دیگر رستوران های ایرانی دهلی می باشد که از فضایی خارق العاده و پر جنب و جوش بهره می برد و ضمن ارائه ی انواع غذاهای ایرانی، لبنانی و هندی، اوقات خوشی را برای میهمانان خود فراهم می نماید. خوردن انوع کباب، سینی مزه، انواع سالاد و دیگر غذاهای ایرانی در این رستوران، به تمامی گردشگران توصیه می شود و گذراندن وقت در این رستوران، خاطره ای فراموش نشدنی را برای آنان به ارمغان می آورد.

رستوران اسکله 38

رستوران رستم

رستوران رستم، یکی از محبوب ترین و مشهورترین رستوران های ایرانی دهلی می باشد که از دکوراسیون داخلی منحصر به فردی برخوردار است. فضای داخلی این رستوران با الهام از ایران باستان طراحی و ساخته شده است و کیفیت غذاهای سرو شده در آن، در حد بهترین رستوران های ایران می باشد. افراد با مراجعه به این رستوران و خوردن غذاهایی همچون کلم پلو و دیگر غذاهای اصیل ایرانی، احساس بودن در ایران را مجددا تجربه می نمایند و به بالاترین سطح از رضایتمندی دست می یابند.

با مطالعه ی دیگر مقالات موجود در سایت مجله گردشگری سفرمی می توانید، به کسب اطلاعات کامل تری در خصوص کشور هند و پایتخت آن دهلی دست یابید و در صورت تمایل به سفر به کشور هند و بازدید از جاذبه های گردشگری آن، بلیط هوایپمای خود را از سایت سفرمی خریداری نموده وسفری ایمن و مطمئن را تجربه نمایید.

برای خرید بلیط هواپیما تهران دهلی و رزرو هتل میتوانید به سایت سفرمی مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 403 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.