فیروز سیر با پارک های آبی تفلیس آشنا شوید! - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

۴٫۷
/
۵
(
۷

امتیاز

)

مهیج ترین پارک های آبی تفلیس

تفلیس بزرگترین شهر گرجستان و پایتخت این کشور می باشد که حتما تا کنون و خصوصا در دو یا سه سال گذشته متوجه استقبال چشمگیر علاقه مندان به سفر و گردشگران در سراسر دنیا از این کشور شده اید. تفلیس را سالهاست عروس شهر های آسیای میانه لقب داده اند و جاذبه های بی شمار توریستی، طبیعی و تاریخی آن کاملا این را اثبات خواهد کرد. شهری زیبا با بافتی منحصر به فرد که هم برای علاقه مندان به هیجان و کشف تجربه های جدید سفری ایده آل به همراه خواهد داشت و هم برای کسانی که برای جستجوی آرامش و لذت از زیبایی های محیطی به این شهر فیروز سیر کنند. وقتی نوبت به معرفی جاذبه های گردشگری و توریستی شهر تفلیس می رسد، پارک های آبی تفلیس اولین و مهیج ترین گزینه ایست که بدون شک نظر هر گردشگری را از سراسر دنیا به خود جلب می کند.

پارک های آبی تفلیس

در این مقاله قصد داریم مهیج ترین و مورد استقبال ترین پارک های آبی این شهر را به شما معرفی کنیم تا در سفر تور تفلیس از آنها لذت ببرید.

آکوآ پارک تفلیس | Aqua Park Tbilisi

اگر بخواهیم یکی از مهم ترین مراکز توریستی و تفریحی تفلیس در گرجستان را به شما معرفی کنیم بدون شک آکوآ پارک تفلیس حتما در صدر این لیست خواهد بود. آکوآ پارک تفلیس را در گرجستان با نام یورو پارک Europark Tbilisi نیز می شناسند. در فاصله حدودا ۳ کیلومتری از مرکز شهر قرار گرفته است و فاصله آن از دریا نیز حدودا ۳۰ کیلومتر می باشد و همچنین بسیار نزدیک به دریاچه تفلیس می باشد و به جرات می توان گفت یکی از پرطرفدار ترین اماکن گردشگری تفلیس است. خصوصا وقتی که هوا گرم می شود، آکوآ پارک یکی از بهترین گزینه ها برای گریز از گرما خواهد بود.

آکوآ پارک تفلیس | Aqua Park Tbilisi

تابستان به هیچ عنوان این پارک آبی را خالی از گردشگر نخواهید دید و آنقدر استقبال از آن در میام گردشگران خارجی و حتی بومیان گرجی زیاد است که پیشنهاد می کنیم در ساعات ابتدایی روز بلیط های خود را برای رفتن به این پارک آبی مهیج تهیه نمایید.

سرسره های بلند و پر پیچ و خم آبی، استخر و حوضچه های مجزای مخصوص شنا، موسیقی، سالن های بدنسازی، رودخانه مصنوعی، خدمات ماساژ و ریلکسیشن، رستوران و جکوزی و تمام تفریحاتی که در کنار سواحل می توانید داشته باشید را به شکل هیجان انگیز تری در این پارک آبی در تفلیس خواهید داشت. اهالی گرجستان و شهر تفلیس در سایر فصول نیز همچنان به این پارک های آبی مراجعه می کنند. جالب است بدانید هزینه قابل پرداخت برای این پارک آبی نیز بسیار به صرفه بوده بنابراین از این نظر نیز محدودیتی برای توریست ها ایجاد نخواهد کرد.

آکوآ پارک تفلیس | Aqua Park Tbilisi

ساعت کاری آکوآ پارک : از ۹ صبح تا ۸ شب قابل استفاده می باشد.

پارک آبی جینو پارادایس تفلیس | Gino Paradise

اگر دلتان شکل مدرن تری از پارک های آبی  تفلیس را می خواهد به شما پارک آبی جینو پارادایس را پیشنهاد می کنیم. هر آنچه یک پارک آبی استاندارد و جذاب در دنیا در خودش می تواند جای بدهد را جینو پارادایس به توریست ها عرضه می دارد. استخر های شنا و حوضچه های شنای مخصوص کودکان، کافه ها و رستوران های دور استخر، سالن سونا و جکوزی و بدنسازی و ماساژ، سرسره ها و سورتمه های آبی و زمین بازی مخصوص کودکان، رودخانه خروشان، کافه استخر، بخش ساحلی و غیره.

پارک آبی جینو پارادایس تفلیس | Gino Paradise

مساحت پارک آبی جینو پارادایس تفلیس برابر با ۲۲ هکتار است و ۱۲ استخر سر پوشیده و سرباز را مجموعا در خود جای داده است. یکی از نکات قوت پارک آبی جینو پارادایس آب آن است که از ۱۰ فیلتر تصفیه می گذرد تا قابل استفاده شود.

یکی از جذاب ترین بخش های پارک آبی جینو پارادایس بخش ساحلی آن است. گردشگران در این بخش می توانند تفریحاتی نظیر قایق سواری، دوچرخه های آبی و قایق های موزی و جت اسکی و سایر تفریحات ساحلی دیگر را تجربه نمایند.

پارک آبی جینو پارادایس تفلیس | Gino Paradise

علاوه بر این تفریحات در جینو پارک با تفریحات مهیج دیگری همچون پارک داینو و بازی های آبی پر هیجان دیگری نیز رو به خواهید شد که اقامت در این پارک آبی را برایتان تجربه ای منحصر به فرد و فراموش نشدنی خواهد کرد.

پارک آبی جینو پارادایس تفلیس | Gino Paradise

پارک متاسمیندا تفلیس | Mtatsminda Park

پارک متاسمیندا یکی از با سابقه ترین و خوش نام ترین پارک های آبی تفلیس محسوب می شود. گرجی ها و یا گردشگرانی که قبلا با این پارک آبی در تفلیس آشنایی داشته باشند ترجیح می دهند برای لذت بردن در یک بعد از ظهر از تفریحات آبی و در عین حال نه چندان شلوغ به پارک آبی متاسمیندا تفلیس بروند و حتما هم از رستوران های اطراف آن در هنگام برگشت استفاده نمایند. یکی از دلایل محبوبیت این پارک آبی همین رستوران هایی ست که در اطراف آن قرار دارند و غذاهای خوش طعم و دوستداشتنی محلی گرجی را با قیمتی بسیار مناسب به علاقه مندان عرضه می کنند.

پارک متاسمیندا تفلیس | Mtatsminda Park

پارک متاسمیندا به صورت ۲۴ ساعته فعال و اماده عرضه خدمات می باشد و محدودیت سنی نیز برای کودکان ندارد. بنابراین حتی خانواده ها نیز می توانند با خاطری آسوده همراه با کودکان خود هر زمان که می خواهند به این پارک آبی مراجعه نمایند.

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به تفلیس و رزرو هتل تفلیس به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نموده و ضمن گذراندن سفری خاطره انگیز و آسوده به پارک های آبی تفلیس بروید و تجربه ای هیجان انگیز را به دست آورید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 429 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.