فیروز سیر بهترین تورهای مشهد از یزد؛ از لوکس تا ارزان - فیروز سیر

تور مشهد از یزد

تور مشهد یکی از پرطرفدارترین تورهای داخلی است که در جای جای کشور طرفداران بسیاری دارد. این تور به عنوان توری زیارتی شناخته می شود که انگیزه اغلب مسافران آن حضور در بارگاه منور رضوی است. با این حال فرصت های تفریحی نیز در این تور کم نیست. پایتخت معنوی ایران به ویژه در سال های اخیر از نظر تنوع جاذبه های گردشگری پیشرفت های چشم گیری داشته است. مسافران تور مشهد از یزد می توانند در این شهر از انواع مکان های تفریحی، طبیعی، تاریخی، مذهبی و تجاری دیدن کنند.

محبوب ترین جاذبه های مشهد کدام اند؟

  • پارک بزرگ ملت و شهر بازی

پارک ملت مشهد از بزرگ ترین و مجهز ترین پارک های کشور است که در بین مسافران طرفداران بسیاری دارد. این پارک با پوشش گیاهی متنوع از درخت و گل و با وجود انواع دریاچه و زمین های ورزشی مکانی مناسب برای ورزش و تفریح است. از مهم ترین بخش های این پارک، شهر بازی آن است که انواع وسایل بازی مدرن در آن تعبیه شده است.

  • مجموعه های آبی مشهد

مشهد دارای چهار مجموعه آبی است که نام آن را به عنوان مجهز ترین شهر خاورمیانه از نظر پارک های آبی مطرح کرده اند. انواع سرسره های سرعتی، آهسته و پیچشی و دیگر وسایل بازی به همراه کافی شاپ و فست فود این مجموعه ها را به پر بازدیدترین مکان های مشهد تبدیل کرده اند.

  • مراکز خرید پر زرق و برق

مشهد شهری پر از مراکز خرید و بازار است. این شهر با توجه به حجم مسافران خود دارای انواع بازارهای ارزان قیمت و مراکز خرید لوکس است که همواره از مکان های پر هیاهوی این شهر هستند. بازار رضا، مرکز خرید هفده شهریور، مرکز خرید پروما، مجتمع تجاری آرمیتاژ، برج تجاری آلتون، مجتمع تجاری الماس شرق و مرکز خرید وصال از معروف ترین بازارهای این شهر به شمار می آیند.

قیمت تورهای مشهد چقدر است؟

فاکتورهای متعددی در هزینه سفر به مشهد مؤثر هستند که زمان سفر، کیفیت هتل انتخابی، مدت اقامت، شیوه سفر، کلاس پروازی و خدمات تور از مهم ترین آنها به شمار می آیند. با توجه به اینکه هر کدام از این فاکتورها دارای کیفیت های مختلفی هستند، بنابراین تور مشهد از نظر قیمت به شدت متنوع است. تور یزد به مشهد در سایت سفرآس۲۴ به صورت ارزان قیمت، اکونومی و لاکچری برای مسافران قابل رزرو می باشد. هرکدام از این تورها نیز دارای تنوع در قیمت و کیفیت هستند.

تورهای لوکس مشهد

رزرو تورهای لوکس شما را مهمان هتل های پنج و چهار ستاره می کند. هتل هایی که توسط برترین مهندسان طراحی شده اند و به بهترین و مدرن ترین امکانات مجهز گردیده اند. اقامت در این هتل ها با تفریح و بازی پیوند خورده و فضاهای بازی و تفریح مهم ترین امکانات آنها به شمار می آیند.

  • تور مجلل هتل درویشی

تور مشهد هتل مجلل درویشی

شک نکنید که با انتخاب هتل درویشی لوکس ترین تور مشهد را رزرو کرده اید. این هتل به عنوان یکی از پر هزینه ترین و مهم ترین پروژه های اقامتی کشور، در سال ۱۳۹۰ در یکی از خیابان های منتهی به حرم به بهره برداری رسید. این هتل با ساختمانی بیست و سه طبقه و ۲۲۳ واحد اقامتی از بزرگ ترین اقامتگاه های مشهد محسوب می شود. اتاق های این هتل به قدری جذاب طراحی شده اند که حضور در آنها به تنهایی یک سفر تفریحی به شمار می آید. دوبلکس های هند، عرب، چین، مصر، ایران و ایران اسلام که همگی به صورت vip تنطیم شده اند و با چیدمان فرهنگی جلوه گر می شوند، رزرو تور مشهد هتل درویشی را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل می کنند.

هتل قصر طلایی از دیگر هتل های پنج ستاره و لوکس این شهر است که در ساختمانی مجلل از گردشگران پذیرایی می کند. این هتل همچون قصری شاهانه در خیابان امام رضا (ع) و در بین ساختمان های اطراف خود سر بلند کرده و از دور نگاه مسافران را به خود جلب می کند. ساختمان این هتل دارای ۲۰طبقه و ۳۵۸ واحد اقامتی است که به صورت اتاق و سوئیت طراحی شده اند. در این هتل می توانید با توجه به بودجه خود اتاق های اکونومی و یا لاکچری را انتخاب کنید. انتخاب سوئیت های پرنسس، پرزیدنت وامپریال شما را ساکن مکان هایی رؤیایی می کند.

هتل بین المللی قصر اقامتگاهی پنج ستاره است که در لیست تمام تورهای لاکچری مشهد قرار گرفته. این هتل دارای فضایی مجلل و اتاق هایی لوکس است که به بهترین امکانات مجهز شده اند. هتل قصر به انواع امکانات تفریحی و رفاهی چون استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، پارک کودک، اتاق بازی، سالن ورزشی، کافی شاپ شیک و رستوران بام مجهز شده تا مهمانان در رفاه کامل اقامت کنند. اتاق های هخامنش و قاجار و سوئیت های پرزیدنت و هانی مون بهترین انتخاب های شما در این هتل خواهند بود. رزرو این هتل همراه با ترنسفر  رایگان فرودگاهی است.

  • تور هتل هما ۱

هتل بین المللی هما ۱ از پنج ستاره های مشهد است که در مهمانداری سابقه ای بیش از نیم قرن دارد. این هتل سال ۱۳۵۲ با عنوان هتل هایت در بلور احمدآباد افتتاح شد و خیلی زود به محبوب ترین هتل مشهد بدل گشت. هتل هما در چند فاز اقامتی در تیپ آپارتمانی و ویلایی از مهمانان خود پذیرایی می کند. در این هتل به انواع امکانات تفریحی دسترسی دارید و از بهترین خدمات رفاهی برخوردار می شوید. لازم به ذکر است که در این هتل اتاق های ساعتی نیز قابل رزرو هستند. خارج بودن از محدوده ترافیک و فول امکانات بودن، مهم ترین امتیازات هتل هما هستند.

هتل الماس ۲ هتلی مجلل در خیابان امام رضا (ع) است که نزدیکی به حرم و مجهز بودن به امکانات رفاهی مهم ترین امتیازهای آن به شمار می آیند. ساختمان مجلل این هتل در ۲۵ طبقه بنا شده و دارای ۲۱۸ واحد اقامتی لوکس است. اتاق هایی در تیپ الماس، یاقوت، برلیان، اتاق هایی با سبک هند، تایلند، ترکیه، صفویه، عرب، ایتالیا و سوئیت های هانی مون و امپریال اقامت در این هتل را به لذتی فراموش نشدنی تبدیل می کند. این هتل پنج ستاره انواع امکانات ورزشی و تفریحی را در فضای همگانی خود جای داده است.

تورهای ارزان قیمت مشهد

تورهای ارزان قیمت مشهد از یزد در هتل های دو و یک ستاره قابل رزرو هستند. هتل هایی مجهز به تمام امکانات ضروری که اغلب فاقد فضاهای تفریحی و ورزشی هستند. این هتل ها دارای ساختمان هایی معمولی و اتاق هایی ساده می باشند. انتخاب هتل های ارزان برای مسافرانی که بیشتر زمان خود را به گشت و گذار در شهر مشغولند بهترین گزینه است.

  • تور هتل کوثر

هتل کوثر از اقامتگاه های دو ستاره شهر مشهد است که در سال ۱۳۷۴ به بهره برداری رسیده. این هتل تنها ۵۰۰ متر با حرم امام رضا (ع) فاصله دارد و به همین دلیل از بهترین انتخاب ها برای زائران می باشد. ساختمان این هتل در سه طبقه بنا شده و دارای ۵۹ اتاق می باشد. واحدهای اقامتی این هتل به صورت اتاق های یک تا چهار تخته طراحی شده اند و در دو کیفیت فولبرد و معمولی قابل رزرو می باشند.

  • تور هتل ایران زمین

این تور از ارزان ترین تورهای مشهد است که در هتلی سه ستاره برگزار می شود. هتل ایران زمین در سال ۱۳۹۳ در نزدیکی حرم مطهر رضوی به بهره برداری رسید و به سبب موقعیت مکانی خود بالافاصله مورد توجه مسافران قرار گرفت. این هتل دارای ۹۰ واحد اقامتی است که به صورت اتاق های یک تا چهار تخته و سوئیت های پنج نفره طراحی شده اند.

  • تور هتل قدس

هتل دو ستاره قدس در سال ۱۳۵۴ در میدان بیت المقدس به بهره برداری رسید. این هتل روبروی ورودی باب الجواد قرار گرفته و از نزدیک ترین اقامتگاه ها به حرم محسوب می شود. در این هتل مهمان هتل های دو تا سه تخته خواهید بود که در ساختمانی چهار طبقه قرار گرفته اند.

  • تور هتل نسیم

از دیگر تورهای ارزان قیمت مشهد تور هتل نسیم است. این تور در هتلی یک ستاره برگزار می شود که دارای ۷ طبقه و ۶۰ واحد اقامتی است. واحدهای اقامتی این هتل به صورت اتاق های دو تا چهار تخته طراحی شده اند و در دو کیفیت فولبرد و معمولی قابل رزروند. رستوران، کافی شاپ، اینترنت، تاکسی سرویس، اتاق چمدان و آسانسور از مهم ترین امکانات هتل نسیم هستند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 263 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 1 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.