فیروز سیر بهترین مراکز خرید آنکارا - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

مراکز خرید آنکارا

کشور ترکیه و پایتخت زیبای آن آنکارا یکی از مقاصد گردشگری پربازدید به خصوص توسط ایرانیان می باشد.بسیاری از افرادی که سفر به آنکارا را انتخاب می کنند تنها به دنبال خرید از مراکز خرید متنوع و بازارهای کوچک و بزرگ با قیمت هایی ارزان هستند. بررسی مراکز خرید آنکارا برای خریدی دلچسب از بهترین برندهای خارجی و ترک همراه با قیمت های باورنکردنی برای گردشگران بسیار حائز اهمیت است.

مراکز خرید آنکارا

همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری و سیستمی و رزرو هتل باشید تا با مراکز خرید آنکارا بیشتر آشنا شوید.

مرکز خرید آنکامال | ANKAmall

مرکز خرید آنکامال در آنکارا در سال ۱۹۹۹ میلادی تحت نام مرکز خرید میگروس افتتاح و با حجم وسیعی از استقبال توسط مردم روبرو شد. این مرکز خرید در مدت زمان کمی تبدیل به یکی از برترین مراکز خرید آنکارا شد و همین امر باعث شد تا سرمایه گذاران این مرکز خرید به فکر گسترش آن بیفتند. مرکز خرید آنکامال با بیش از ۳۰۰ فروشگاه کوچک و بزرگ بهترین برندهای خارجی و ترک مشهور پذیرایی گردشگرانی است که به دنبال خریدی متنوع هستند.

مرکز خرید آنکامال | ANKAmall

این مرکز خرید دارای پارگینگ رایگان با ظرفیت ۶ هزار خودرو می باشد. همچنین گردشگران می توانند علاوه بر خرید از این مرکز خرید در کافه ها و رستوران های مرکز خرید آنکامال به استراحت و صرف غذا و میان وعده بپردازند.

مرکز خرید آنکامال | ANKAmall

مرکز خرید آرمادا | Armada shopping and business center

از لوکس ترین مراکز خرید آنکارا می توان به مرکز خرید آرمادا اشاره کرد. این مرکز خرید معتبر دارای بیش از ۲۰۰ فروشگاه متنوع با برند های مطرح دنیا می باشد که نیاز افرادی که به دنبال خریدی لوکس هستند را به طور کامل برطرف می کند. مرکز خرید آرمادا علاوه بر طبقات مربوط به فروشگاه دارای ۲۰ طبقه تجاری می باشد. همچنین افراد می توانند با مراجعه به این مرکز خرید از رستوران ها و کافه های متنوع و سالن های سینما استفاده کرده و اوقاتی خوش و به یادماندنی را علاوه بر خرید کردن تجربه کنند.

مرکز خرید آرمادا | Armada shopping and business center

مرکز خرید آرمادا | Armada shopping and business center

مرکز خرید کاروم | Karum Mall

مرکز خرید کاروم یکی از زیباترین مراکز خرید آنکارا است که امکانات و فروشگاه های بسیاری دارد. این مرکز خرید یکی از بهترین انتخاب هایی است که مورد توجه افرادی است که به ترکیه فیروز سیر کنند. مرکز خرید کاروم شامل ۹ طبقه می باشد که طبقات همکف و اول و دوم آن به مرکز خرید اختصاص یافته است و باقی طبقات اداری هستند. در این مرکز خرید زیبا می توان انواع برندهای مطرح دنیا، کیف و کفش ، لوازم آرایش، زیورآلات و جواهرات و .. را خریداری نمود.

گردشگران می توانند هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ به مرکز خرید کاروم رفته و علاوه بر خریدی لوکس و به یاد ماندنی از سایر امکانات این مرکز خرید همچون رستوران ها و کافی شاپ، آرایشگاه و پارکینگ این مجموعه تجاری استفاده کنند.

مرکز خرید کاروم | Karum Mall

مرکز خرید کاروم | Karum Mall

مرکز خرید گالریا | Galleria

مرکز خرید گالریا جزو قدیمی ترین و معتبرترین مراکز خرید آنکارا می باشد که در  بلوار آتاتورک آنکارا واقع شده است. این مرکز خرید به تازگی مورد بازسازی قرار گرفته است و با تغییراتی ملموس به یکی از مدرن ترین مراکز خرید آنکارا تبدیل شده است. این مرکز خرید دارای بیش از ۱۰ مغازه برای خرید می باشد که انواع برند ها و کالا ها در آن یافت می شود. همچنین گردشگران می توانند سوغاتی های ترکیه و آنکارا را از مرکز خرید گالریا به یادگار برای عزیزان خود خریداری نمایند.

از دیگر امکانات تفریحی مرکز خرید گالریا می توان به وجود ۱۶ رستوران و کافه تریا داخل این مرکز خرید می باشد. پارکینگ این مرکز خرید سرباز است و گنجایش پذیرش ۱۰۰۰ خودرو را دارد.

مرکز خرید گالریا | Galleria

مرکز خرید گالریا | Galleria

مرکز خرید پانورا | Panora Shopping Mall

مرکز خرید پانورا یکی از بزرگ ترین مراکز خرید آنکارا است که دارای ۵ طبقه و پارکینگی با ظرفیت گنجایش ۲۵۰۰ خودرو می باشد. برندهای مطرح خارجی و ترک در این مجموعه نمایندگی گرفته اند که از برندهای مشهور خارجی می توان به رولکس و باربری اشاره کرد که در این مجموعه تجاری نمایندگی دارند. تنوع فروشگاه های مرکز خرید پانورا بسیار قابل توجه می باشد و افراد می توانند محصولاتی از قبیل انواع لباس های ورزشی، کیف و کفش، پوشاک و لوازم آرایشی از برترین برندها خریداری نمایند.

مرکز خرید پانورا | Panora Shopping Mall

این مرکز خرید دارای بخش های تفریحی نیز می باشد تا افرادی که این مرکز خرید را برای خرید خود انتخاب نموده اند اوقاتی خوش و به یاد ماندنی را تجربه کنند. مرکز خرید پانورا دارای رستوران ها و کافه های متعددی نیز می باشد که گردشگران می توانند ضمن خرید کردن از غذاهای متنوع و لذیذ این مرکز امتحان کنند.

مرکز خرید پانورا | Panora Shopping Mall

همراه سفرمی باشید و اطلاعات گردشگری خود را در رابطه با شهر یا کشور موردعلاقه خود تکمیل نموده تا سفری خاطری انگیز و آسوده را تجربه نمایید. همچنین شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به آنکارا و رزرو هتل آنکارا به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 416 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.