فیروز سیر بهترین هتل های شهر دبی را بشناسید - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۷

بهترین هتل های شهر دبی

معروفترین شیخ نشین دبی در امارت متحده عربی شهر دبی بوده که در طول چند سال اخیر به عنوان یکی از بهترین مقاصد گردشگری و توریستی تبدیل شده است. در این شهر علاوه بر مناطق توریستی و مراکز خرید هتل‌های لوکس و زیبایی وجود دارد که توجه همه را با خود جلب می‌نماید. در این بخش قصد داریم بهترین هتل های شهر دبی با قیمت‌های مناسب را معرفی نماییم که در تور دبی می توانید آنها را انتخاب کنید.

هتل ۷ ستاره برج العرب جمیرا

از بهترین هتل های شهر دبی هتل برج العرب با ۲۰۲ اتاق است که دارای امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، ماهواره، آرایشگاه، فروشگاه، ماساژو، استخر، جکوزی، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، سالن اجتماعات، ترانسفر فرودگاهی، خشکشویی، لباسشویی، صندوق امانات و… می‌باشد.

از جمله ویژگی‌های دیگر هتل سرویس شاتل به پارک آب وایلد وادی، برج خلیفه، مرکز دبی، DIFC و مدینه الجمیرا وجود دارد. در این هتل حدود ۹ رستوران با انواع غذا وجود دارد.

قیمت یک شب اقامت در این هتل در حدود ۸ میلیون است .

هتل 7 ستاره برج العرب جمیرا

هتل ۵ ستاره آتلانتیس

یکی دیگر از بهترین هتل های شهر دبی هتل جمیرا در جزیره نخل است که با داشتن ساحل شنی زیبا و اختصاصی‌اش لحظاتی زیبا را برای مسافرین رقم میزند. از امکانات تفریحی هتل می توان به پارک آبی، شنا کردن با دلفین و آکواریوم زیر آب اشاره نمود. در این هتل رستوران چینی و عربی وجود دار که می‌توان انواع غذاها را تست نمایید.

از جمله امکانات این هتل استخر، آبگرم، ترانسفر فرودگاه، سوییت ماه عسل، اتاق ویژ معلولین، آرایشگاه، باشگاه بدنسازی، اتاق ماساژ، رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، پارکینگ و… دارد.

قیمت ۱ شب اقامت در این هتل در حدود ۱۸۰۰۰۰۰ میلیون است.

هتل 5 ستاره آتلانتیس

هتل ۵ ستاره جمیرا امارات دبی

از لوکسترین هتل‌ های شهر دبی که دارای ۴۰۰ اتاق است هتل جمیرا می‌باشد. این هتل در نزدیکی جاده شیخ زاید و دبی مال بوده و از جمله امکانات هتل اینترنت رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، استخر، رستوران، کافی شاپ، سالن کنفرانس، توجه به معلولیت، پارکین رایگان، ترانسفر فرودگاهی و… است.

قیمت ۱ شب اقامت در این هتل در حدود ۱۴۰۰۰۰۰ میلیون است.

هتل 5 ستاره جمیرا امارات دبی

از دیگر هتل‌ های لوکس و ۵ ستاره دبی شامل هتل رافلز، هتل تاج دبی، هتل پارک هایت دبی، هتل اوبریو، هتل آرمانی دبی، هتل مارینا و هتل دارالمسیاف می‌باشد.

هتل ۴ ستاره تاورز روتانا دبی

از بهترین هتل های ۴ ستاره شهر دبی که روبروی برج خلیفه بوده و تا مرکز خرید دبی مال تنها ۱۰ دقیقه قاصله دارد هتل تاورز است. از جمله امکانات هتل تاورز استخر روباز، باشگاه بدنسازی، حمام لوکس، رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، پارکینگ رایگان، سونا، جکوزی و… است.

هتل 4 ستاره تاورز روتانا

هتل ۴ ستاره رادیسون بلو دبی

این هتل در منطقه مارینا و در نزدیکی ساحل جمیرا قرار دارد که دارای امکاناتی نظیراستخر روباز، استخر کودکان، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، رستوران، کافی شاپ، پذیرش ۲ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، آشپزخانه ۲۴ ساعته و… است.  فاصله هتل رادیسون تا بازار مرکزی دبی در حدود ۷ دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی در حدود ۱۰ کیلومتر فاصله است.

هتل 4 ستاره رادیسون بلو دبی

هتل ۴ ستاره ویدا دبی

هتل ۶ طبقه ویدا دبی جزء بهترین هتل های ۴ ستاره شهر دبی است که ظاهرش بیشتر به خانه های اعیانی می‌خورد. فاصله این هتل تا مرکز خرید سیتی سنتر دبی در حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی، فاصله تا پارک کیدزانیا در حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی و فاصله تا آکواریوم دبی در حدود ۱دقیقه است. از جمله امکانات این هتل وجود رستوران، کافی شاپ، پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، استخر، باشگاه، سونا، جکوزی و… است.

هتل 4 ستاره ویدا دبی

از جمله هتل‌های ۴ ستاره با قیمت مناسب در دبی شامل هتل شراتون، هتل منزل، هتل مدیا وان، هتل جی ای اوشن، هتل هوتورن، هتل آتانا، هتل ویندام و هتل مارینا بیبلس می‌باشد.

خلاصه

در هر سفری یکی از مهمترین ملزوماتش هتل مناسب با کیفیت و قیمت مناسب است. برخی از افرادی که فیروز سیر‌کنند دنبال گرانترین هتل‌ها و برخی دیگر به دنبال هتل با قیمت مناسب هستند. در سفر به دبی هتل‌های زیادی وجود دارد و ما سعی کردیدم بهترین و قیمت مناسبترین هتل‌های دبی را نام ببریم.

برای خرید بلیط هواپیما دبی و رزرو هتل دبی میتوانید به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 531 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.