فیروز سیر جاذبه های گردشگری زیبای استکهلم - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷

۳
/
۵
(
۶۱

امتیاز

)

همه چیز درباره جاذبه های گردشگری استکهلم

کشور سوئد یکی از زیباترین کشورهای قاره اروپا است که در بخش شمالی آن واقع شده است. جاذبه های گردشگری استکهلم ، پایتخت زیبای سوئد است که بستر مهمان نوازی و پذیرایی را برای تمامی مسافران و گردشگران خارجی خود فراهم آورده است. درباره استکلهم پایتخت مدرن و پیشرفته سوئد، گفتنی های بسیاری است. به روز بودن شهر استکهلم تا حدی نمایان است که همه چیز، از سبک زندگی مدرن و دیزاین و دکوراسیون آن گرفته تا روابط اجتماعی و خوراک و پوشاک آن، نمایان و ملموس است.

استکهلم

مردم کشور سوئد خود با نگاه دیگری به استکهلم می نگرند و آن را متفاوت تر از شهرهای دیگر سوئد می دانند. تمامی ویژگی ها و امتیازات بارز این شهر زیبا و متنوع حکایت از فرهنگ و تاریخ غنی آن دارد. فرقی نمی کند می خواهید چند بار به این سرزمین سفر کنید، هر بار جاذبه های گردشگری استکهلم شما را شگفت زده می کند. در هر نقطه ای از این شهر که پا بگذارید مناظر زیبا و دیدنی که ممکن است قدمت هر کدام از آن ها به صد ها سال برگردد، شما را متحول خواهد ساخت.

مراکز توریستی استکهلم

استکهلم که نیمی از مردم دنیا آن را با ونیز شمال می شناسند، با مراکز توریستی بی شماری که دارد گزینه های بسیار مناسبی برای انتخاب مقصد مسافرتی است که با زیبایی های خیره کننده اش تمامی گردشگران را به وجد می آورد. اما با این حال نمی توان گران بودن مراکز توریستی آن را کتمان کرد. این شهر تاریخی که تا کنون سه منطقه را در میراث یونسکو به ثبت رسانده، مجموعه ای از جرایز و شبه جزیره های خود را در معرض نمایش گردشگران قرار داده است . در واقع بازدید از مراکز توریستی و دیدنی این شهر، رویارویی با روح استکهلم و آشنایی با فرهنگ و تمدن غالب این شهر است.

جاذبه های استکهلم

محله قدیمی استکهلم

یکی از جاذبه های گردشگری استکهلم که قدمت آن به دهه ۱۲۰۰ میلادی باز می گردد، محله قدیمی این شهر است. این محله زیبا و رؤیایی که پر از جاذبه های دیدنی مانند کافه ها و رستوران های زیبا و با کیفیت و همچنین مغازه ها و بوتیک های جذاب و درجه یک است که با قدرتی هم چون یک موزه زنده در قلب شهر استکهلم نفس می کشد. با قدم گذاشتن به محله قدیمی و پرسه زدن در کوچه پس کوچه های آن، برای اولین بار حس ماجراجویانه در ما زنده می شود. بازار هایی که با شروع کریسمس در این محله دایر می شوند زیبایی و جذابیتش را برایمان دو چندان می کند. حیف است به استکهلم بروید و سری به محله قدیمی که تجربه ای از یک داستان رؤیایی را برایتان به وجود می آورد سر نزنید.

محله قدیمی استکهلم

محله قدیمی استکهلم

کاخ سلطنتی

کاخ سلطنتی یکی دیگر از جاذبه های گردشگری استکهلم است که زیبایی ها و جذابیت های منحصر به فرد آن به راحتی می تواند یک روز شما را برای بازدید به خود اختصاص دهد. لازم است بدانید این کاخ زیبا و دیدنی که یکی از جاذبه های گردشگری مورد علاقه توریست ها است، یکی از بزرگ ترین کاخ های سلطنتی اروپا است که در گذشته اقامتگاه رسمی پادشاه سوئد بوده است. علاوه بر نمای بیرونی زیبای این کاخ، جواهرات زیبا و گران قیمتی که از پادشاهان و ملکه های قدیمی در آن به یادگار مانده و در داخل این بنا نگه داری شده است بسیار دیدنی و تماشایی است. ساعت های بازدید از کاخ سلطنتی هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۵ بعدازظهر می باشد.تاج نقره ای ملکه کریستینا، موزه عتیقه جات ،اسلحه خانه، خزانه و موزه سه تاج از جمله جواهرات نگه داری شده در کاخ سلطنتی هستند.

کاخ سلطنتی استکهلم

کاخ سلطنتی استکهلم

موزه هنر مدرن استکهلم

اگر به بازدید از موزه ها و آثار هنری علاقه مند هستید، به شما پیشنهاد می کنیم موزه هنر مدرن را از یاد نبرید. در هنگام بازدید از این موزه هنری زیبا، مشاهده گر آثار برجسته ی هنرمندان بزرگ اروپایی هم چون: پیکاسو، دالی، ماتیس و دکارت می شوید که با چه ظرافت و زیبایی هنر خود را به نمایش کشیده اند. قسمت های مختلف و جذابی نظیر: کارگاه های معاصر، فروشگاه های مدرن و زیبا، رستوران، بخش های دیگر این موزه را تشکیل داده اند. لازم است بدانید روزهای دوشنبه این موزه تعطیل می باشد. یکی از مزیت های بارزی که موزه هنر مدرن در اختیار مسافران خود قرار می دهد ارائه بلیط های ارزان قیمت و مناسب برای بازدید از قسمت های مختلف آن است. ورودی موزه برای افراد زیر۱۸ سال رایگان است.

موره هنر مدرن استکهلم

موزه هنر مدرن استکهلم

گشت و گذار با قایق

گردش و گشت و گذار با قایق در میان آب دریای استکهلم که از جریان آب کانال ها ایجاد شده است، در ماه های گرم، با آفتاب داغ و سوزان تابستان استکهلم، شهر را پر از قایق های رنگارنگ در اندازه و شکل ها مختلف می کند. گشت و گذار با قایق، یکی از تجربیات فوق العاده زیبایی است که در سفر به استکهلم به دست می آورید. بهترین زمان کسب این تجربه به یادماندنی فصل تابستان است.

گشت و گذار با قایق در استکهلم

رویال پارک ملی شهر

رویال پارک ملی استکهلم

موزه عکاسی در استکهلم

موزه عکاسی

موزه واسا و سیتی هال و… به عنوان دیگر مراکز توریستی استکهلم معرفی شده اند.

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما استکهلم و همچنین رزرو هتل استکلهم به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نمایید .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 321 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.