فیروز سیر جزیره مرجان پاتایا در تایلند - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

۳٫۵
/
۵
(
۱۲

امتیاز

)

با جزیره مرجان پاتایا آشنا شوید!

جزیره مرجان پاتایا ، بدون شک یکی از زیباترین و رویایی ترین جزایر کشور تایلند است که در نزدیکی پاتایا قرار دارد. در سال های اخیر سفر به مجمع الجزایر تایلند افزایش یافته است. این افزایش تقاضا و علاقمندی به سفر به این کشور بی دلیل و ناشناخته نیست! زیبایی های طبیعی و بکر، رستوران ها و غذاهای لذیذ به همراه خدمات تفریحی گردشگری که در این کشور با بالاترین استانداردهای بین المللی انجام میگیرد هر گردشگری را به سفر به آن ترغیب می کند. عموم گردشگران به شهر ساحلی پاتایا علاقه بیشتری نشان میدهند. در سفر به پاتایا کمی آن طرف تر جزیره ای با ساحلی به رنگ سفید و آب هایی که از شفافی دنیای زیر آن دیده می شود می تواند تور یک روزه جذابی را برای گردشگران به ارمغان آورد.

با جزیره مرجان پاتایا آشنا شوید!

با سفرمی سامانه رزرواسیون آنلاین همراه باشید تا با جزیره مرجان پاتایا آشنا شوید.

پاتایا شهری بدون تاریخ

شاید بهتر است ابتدا کمی درمورد پاتایا صحبت کنیم، شهری که هیچ تاریخی ندارد! تنها اتفاق تاریخی که می توان برای شهر پاتایا تایلند به آن اشاره کرد، در هیاهوی جنگ ویتنام در سال ۱۹۵۰ میلادی است که این مکان به عنوان استراحتگاه و محل استقرار سربازان آمریکایی بوده است. تقریبا ۹ سال بعد در جولای سال ۱۹۵۹ حدود ۵۰۰ سرباز جنگی به این ناحیه هجوم آوردند و در آنجا سکنی گزیدند و با ایجاد مراکز تفریحی آن را به شکل امروزی درآوردند. این شهر با ۵/۵ میلیون توریست خارجی عنوان مهمترین شهر توریستی تایلند را در سالهای اخیر از آن خود کرده است.

پاتایا شهری بدون تاریخ

جزیره مرجان تایلند

جزیره مرجان تایلند که تایلندی ها به آن Koh larn  (در زبان انگلیسی coral island ) می گویند در فاصله ۷ کیلوتری جنوب غربی شهر ساحلی پاتایا واقع شده است. جالب است بدانید که این شهر غیر مسکونی است و به جز سواحل آن که تنها مرکز تفریحی این جزیره است هیچ جای سکونتی ندارد! جزیره مرجان تایلند در سواحل خلیج تایلند واقع شده است و برای رسیدن به آن می توانید از کشتی و یا قایق موتوری استفاده کنید. اگر برای دیدن و لذت بردن از تفریحات بینظیر این جزیره عجله دارید بهتر است از قایق های موتوری استفاده کنید چرا که نیم ساعت زودتر از کشتی ها به این جزیره می رسند. در سفر با کشتی ۴۵ دقیقه و با قایق های موتوری ۱۵ دقیقه در مسیر خواهید بود. عموما کشتی ها و قایق ها ساعت ۶:۱۵ به سمت این جزیره حرکت می کنند و ساعت ۶ عصر هم این جزیره را ترک می کنند.

جزیره مرجان تایلند

گردشگران بعد از ورود به جزیره می توانند وسایل خود را در کمدهای تهیه شده قرار دهند و برای گرفتن آفتاب یکی از تخت های کنار ساحل را اجاره کنند و از آرامش این ساحل لذت ببرند. شاید اولین چیزی که در این جزیره خودنمایی می کند ساحل شنی آن به رنگ سفید است. رنگ سفید این ساحل نشات گرفته از فرسایش مرجان هاست که زیبایی خارق العاده ای را رقم زده است. در قدم زدن در این سواحل غیرممکن است که به آب های شفاف آن خیره نشوید! این آب ها به قدری شفاف و زلال می باشند که می توانید دنیای زیر آب را تماشا کنید! دنیای زیر آب وقتی تماشایی تر می شود که شما با قایق های شیشه ای بر روی آن حرکت کنید. امکان غواصی در این آب ها وجود دارد. در کنار غواصی تفریحاتی مانند موج سواری، قایق سواری و شنا می تواند برای ساختن یک روز ایده آل کافی باشد. این تفریحات در کنار رستوران های بینظیری که غذاهای دریایی سرو می کنند قطعا یک روز خاطره انگیز را در زندگیتان ثبت می کند!

جزیره مرجان در پاتایا

جزیره مرجان در پاتایا

در سفر به تایلند از این تپه های بینظیر جزیره مرجان پاتایا که تحت نظارت نیروی دریایی سلطنتی تایلند است حتما دیدن کنید. برای رزرو بلیط هواپیما تهران به پاتایا یا رزرو هتل پاتایا در این منطقه می توانید از سامانه رزرواسیون آنلاین سفرمی اقدام کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 347 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.