فیروز سیر دهکده فیل های پاتایا، تجربه ای به یاد ماندنی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷

دهکده فیل های پاتایا

کشور تایلند با طبیعت سرسبز، سواحل دیدنی و اماکن تاریخی اش یکی از مقاصد محبوب و جذاب برای گردشگران به خصوص ایرانیان است. دهکده فیل های پاتایا یکی از جاذبه های گردشگری بی نظیر پاتایا است که گشت و گذار در آن به هر گردشگری که تایلند را برای سفر انتخاب کرده، توصیه می شود!

همراه سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما چارتری سیستمی و رزرو هتل باشید تا با دهکده فیل های پاتایا بیشتر آشنا شوید.

دهکده فیل های پاتایا

دهکده فیل های پاتایا در ابتدا در سال ۱۹۷۳ به منظور مراقبت و نگه داری از فیل هایی که پیر شده بودند و توان کار کردن در جنگل های تایلند را نداشتند، تاسیس شد. پس از مدتی که کارکنان این موسسه مشغول مداوا و مراقبت از فیل های از کارافتاده بودند متوجه شدند که این فیل های مهربان هنوز قادر به انجام برخی فعالیت ها، مانند انجام نمایش های گروهی و سواری دادن به افراد هستند. از این رو مسئولین این دهکده به این فکر افتادند که این دهکده را به یک مکان تفریحی و یکی از جاذبه های گردشگری پاتایا تبدیل کنند.

دهکده فیل های پاتایا

گذراندن یک روز هیجان انگیز با فیل های این موسسه علاوه بر اینکه باعث جذب توریست و رونق صنعت توریستی در این کشور شده، برای فیل ها نیز لحظات خوشایند و جالبی را به وجود آورده است.

این فیل های آسیب دیده با توجه به اینکه قادر به فعالیت های سنگین و سخت نیستند پس از ورود به دهکده فیل های پاتایا آموزش های لازم را برای قرار گرفتن در نزدیکی گردشگران و سواری دادن و انجام نمایش های سرگرم کننده می بینند و در مدت کمی با هوش بی نظیرشان آماده ی نمایش می شوند. دهکده فیل های پاتایا هیچ شباهتی به باغ وحش ندارد و فیل ها در محیطی کاملا باز و در طبیعت زندگی می کنند.

سرگرمی های دهکده فیل های پاتایا

سرگرمی های دهکده فیل های پاتایا

در صورت سفر به تایلند و رفتن به دهکده فیل های پاتایا ، شما به مدت یک ساعت سوار بر فیل های پیر اما غول پیکر خواهید بود و با نشستن بر روی کجاوه ای که پشت فیل ها بسته شده در جنگل های بکر و فوق العاده تایلند سواری خاطره انگیزی را تجربه می نمایید. همچنین شما می توانید پس از بازگشت از این سواری یک ساعته با فیل، به تماشای فوتبال فیل ها بپردازید. حمام کردن فیل ها، رژه ی آنها و نمایش های جالبی که این حیوانات مهربان برای شما اجرا می کنند می تواند برای شما بسیار سرگرم کننده و جذاب باشد.

در این تور شما می توانید از کارگاه های ابریشم بافی در دهکده فیل های پاتایا دیدن نمایید و با آداب و رسوم و فرهنگ های مردمان این شهر به خوبی آشنا شوید.

سرگرمی های دهکده فیل های پاتایا

سرگرمی های دهکده فیل های پاتایا

پذیرایی در دهکده فیل های پاتایا

کارکنان دهکده فیل های پاتایا از مهمانانی که بلیط این دهکده را خریداری نموده اند به خوبی پذیرایی می کنند. شما می توانید انواع میوه های فصلی و محلی که در نوع خود بسیار عجیبند و طعم بی نظیری دارند را بچشید. همچنین نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه ای برای گردشگران سرو می شود.

پذیرایی در دهکده فیل های پاتایا

تهیه بلیط دهکده فیل های پاتایا

این دهکده در خیابان سوخومیت پاتایا قرار گرفته است و شما می توانید در هر کجای از شهر پاتایا با گرفتن یک تاکسی خود را به دهکده فیل های پاتایا برسانید و تجربه ای هیجان انگیز را به دست آورید. فیل سواری در این دهکده، برای رعایت حال فیل ها تنها ۴ بار در روز انجام می شود. اولین تور فیل سواری در این دهکده از ساعت ۹ صبح شروع می شود و باقی تور ها در ساعت های ۱۰:۳۰ ، ۱۲:۳۰ و ۱۶:۰۰ انجام می شود. برای تهیه بلیط دهکده فیل های پاتایا به خود این دهکده باید مراجعه نمایید.

دهکده فیل های پاتایا

به شما پیشنهاد می کنیم که در سفر به تایلند حتما به دهکده فیل های پاتایا بروید و ساعاتی خوش را در کنار این حیوانات مهربان بگذرانید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 295 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.