فیروز سیر سریال WandaVision نامزد دریافت یک جایزه گرمی شد - فیروز سیر

سریال WandaVision موفق شد با آهنگ Agatha All Along نامزد دریافت یک جایزه گرمی سال ۲۰۲۲ شود که در چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال WandaVision به موفقیت جدیدی دست پیدا کرده است. به‌تازگی نامزدهای جوایز گرمی در سال ۲۰۲۲ اعلام شده است که در بین نامزدها می‌توان نام سریال وانداویژن را نیز مشاهده کرد. درواقع آهنگ Agatha All Along که آهنگ شخصیت شرور سریال بود، نامزد دریافت جایزه بهترین متن ترانه برای رسانه تصویری جوایز گرمی ۲۰۲۲ شده است. همچنین سریال WandaVision درواقع اولین سریالی است که طی ۸ سال گذشته نامزد دریافت چنین جایزه‌ای می‌شود.

آهنگ All Eyes On Me اثر بو برنهام از برنامه Inside، آهنگ All Eyes On Me از فیلم مستند P!NK: All I Know So Far، آهنگ Fight For You از فیلم Judas and the Black Messiah، آهنگ Here I Am (Singing My Way Home) از فیلم Respect و آهنگ Speak Now از فیلم One Night in Miami، از دیگر رقیبان آهنگ Agatha All Along در این بخش از جوایز گرمی هستند.

البته مارول پیش از این در مراسم گرمی ۲۰۱۹ نیز با ترانه All the Stars از فیلم Black Panther نامزد دریافت جایزه بهترین متن ترانه برای رسانه تصویری شده بود که درنهایت ترانه Shallow اثر لیدی گاگا از فیلم A Star Is Born این جایزه را دریافت کرد. پیش از این سریال WandaVision موفق شده بود سه جایزه در بخش فنی جوایز امی دریافت کند، اما در بخش اصلی با وجود نامزدی متعدد نتوانست جایزه‌ای دریافت کند.

متن ترانه Agatha All Along توسط کریستن اندرسون لوپز و رابرت لوپز نوشته و توسط کاترین هان، بازیگر آگاتا هارکنس اجرا و خوانده شد. این آهنگ در قسمت هفتم سریال WandaVision که Breaking the Fourth Wall نام داشت، برای اولین‌بار پخش شد که در طول آن شاهد فعالیت‌های شرورانه آگاتا در دنیای خلق شده واندا بودیم. البته این پایان کار آگاتا هارکنس نیست و مارول استودیو مدتی پیش ساخت سریال Agatha: House of Harkness با بازی کاترین هان برای دیزنی پلاس را تایید کرد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 207 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 15 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.