فیروز سیر سفری رؤیایی و هیجان انگیز به جزیره موریس - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۷

۲٫۶
/
۵
(
۱۰

امتیاز

)

سفر به جزیره موریس با طبیعتی بکر و منحصر به فرد

جزیره موریس هر توریستی را وادار می‌کند که مقصد نهایی سفرش را به سوی این منطقه تغییر دهد. موریس که در جنوب غربی اقیانوس هند واقع شده است بی‌شباهت به یک کشور آفریقایی نیست.

این جزیره خوش آب و هوا با وجود طبیعت بکر و منحصر به فرد، تفریحات آبی فراوان و هتل‌های لوکس لذت سفر تفریحی را برای گردشگران چندین برابر می‌کند.

سفری رؤیایی و هیجان انگیز به جزیره موریس

اگر علاقه‌مند هستید که غروب خورشید را در یک جزیره تماشا کنید، با سفرمی همراه باشید و با جزیره موریس که یک جزیره رؤیایی و هیجان انگیز است بیشتر آشنا شوید.

زبان و فرهنگ ساکنین جزیره موریس

این کشور که مساحتی در حدود ۲۰۰۰ کیلومترمربع دارد، شامل جزیره موریس و چندین جزیره دیگر است. با وجود این که این جزیره ۲۰۰۰ مایل از سواحل شرقی آفریقا فاصله دارد، اما طبیعت بکر و منحصر به فرد آن بی‌شباهت به کشورهای آفریقایی نیست؛ بنابراین سالیانه بسیاری از افراد از کشورهای دیگر به این جزیره زیبا و رویایی فیروز سیر‌کنند. با وجود این که این جزیره ساکنین مختلفی دارد و یک جزیره چند ملیتی محسوب می‌شود؛ اما تعداد هندوهای این جزیره نسبت به دیگر ساکنین بیشتر است.

زبان انگلیسی زبان رسمی این جزیره است. اما هنگام سفر به جزیره موریس، فرانسوی، هندی و زبان‌های محلی را نیز به عنوان زبان­های رایج در  این منطقه مشاهده می‌کنید.

زبان و فرهنگ ساکنین جزیره موریس

آب و هوای جزیره موریس

آب و هوای جزیره موریس از مهم‌ترین گزینه‌هایی است که هنگام سفر به این کشور رؤیایی باید به آن توجه داشته باشید. این جزیره که هشت میلیون سال پیش به وسیله فعالیت‌های آتش‌فشانی در میان اقیانوس هند به وجود آمده است، دارای آب و هوایی گرمسیری است. روزهای زمستانی در جزیره موریس آب و هوایی در حدود ۲۰ درجه سانتی‌گراد دارند که این دما در روزهای گرم تابستانی به ۳۴ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. بارش‌هایی این جزیره بیشتر در فصل تابستان و در ارتفاعات که آب و هوای ملایم‌تری دارند رخ می‌دهد؛ بنابراین هنگام سفر به موریس می‌توانید فصل زمستان را انتخاب کنید که به نسبت میزان بارش‌ها کمتر است و دمای هوا نیز متعادل‌تر می‌باشد.

آب و هوای جزیره موریس

آب و هوای جزیره موریس

تفریحات جزیره موریس

مهم‌ترین ویژگی جزیره موریس که با قدرتی جادویی گردشگران را به سوی خویش جذب می‌کند سواحل شنی این جزیره است. اگر علاقه‌مند هستید که در ساحل یک جزیره دنج و آرام حمام آفتاب بگیرید یا به شنا بپردازید، جزیره موریس بهترین گزینه پیش روی شما است. کوهنوردی، تماشای بهترین باغ گیاه‌شناسی جهان، بازدید از آبشارهای منحصر به فرد و چشیدن طعم غذاهای هیجان انگیز دریایی نیز از برترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه هستند که توریست‌ها را هیجان‌زده می‌کنند.

تفریحات جزیره موریس

در صورتی که از هیاهوی زندگی شهرنشینی خسته شده­اید و علاقه‌مند هستید در یک مکان دنج به ماهیگیری بپردازید، این جزیره سرسبز و زیبا را به عنوان اولین گزینه در لیست سفرهای تفریحی­تان در نظر بگیرید.

تفریحات جزیره موریس

غذا در جزیره موریس

توریست‌ها پس از بررسی مراکز تفریحی و گردشگری یک منطقه، علاقه خاصی به نوع غذاهایی که در رستوران‌های کشور مورد نظر سرو می‌شود نشان می‌دهند. جزیره موریس به عنوان یک کشور با چندین فرهنگ متفاوت، دارای غذاهای مختلفی است. به گونه‌ای که در منو رستوران‌های این جزیره می‌توانید ترکیبی از غذاهای هندی، چینی و اروپایی را مشاهده کنید. هر غذا با ادویه‌های به خصوصی پخته و سرو می‌شود که طعمی بسیار دل نشین دارد.

غذا در جزیره موریس

غذاهایی مانند برنج و نودل نیز به دلیل وجود مهاجران چینی این جزیره در رستوران‌ها سرو می‌شوند. طعم ماهی‌هایی که در رستوران‌های جزیره موریس می‌چشید بدون شک با هیچ طعم دیگری قابل مقایسه نیست، بنابراین به شما توصیه می‌کنیم هنگام اقامت در این جزیره حتماً طعم غذاهای دریایی را بچشید و لذت سفرتان را چندین برابر کنید.

غذا در جزیره موریس

خلاصه

جزیره موریس که در قلب اقیانوس هند قرار دارد متشکل از چندین جزیره در کنار یکدیگر است که در اثر فعالیت‌های آتش‌فشانی در این منطقه به وجود آمده است سفر به این جزیره با وجود ساحل شنی و منحصر به فرد و طبیعت رؤیایی، خاطرات خوشی را برای گردشگران رقم خواهد زد.

برای خرید بلیط هواپیما موریس و رزرو هتل موریس میتوانید به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 394 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.