فیروز سیر سفر ارزان به کرواسی با جاذبه های گردشگری هیجان انگیز - فیروز سیر

تاریخ انتشار: جمعه, ۸ تیر ۱۳۹۷

۳٫۱
/
۵
(
۷

امتیاز

)

سفر به کرواسی

سفر کردن همیشه یکی از باید ها و لذت های شخصی هر کسی است. یکی از دلایلی که گردشگران و توریست ها را به سفر وا می دارد بازدید از مناظر طبیعی و جاذبه های گردشگری، آشنایی با آداب و رسوم مختلف و دستیابی به آرامش و لذت واقعی و… است. کشور کرواسی یکی از کشورهای منطقه بالکان است که شما با سفر به کرواسی ، تمامی این ویژگی های توریستی را خواهید دید. شاید این کشور اندکی برای ایرانیان نا آشنا باشد و آن ها اطلاعاتی درباره سفرهای توریستی به این کشور را نداشته باشند. با سفرمی همراه باشید تا شما را با جاذبه ها گردشگری و اطلاعات مهم این کشور و سفر ارزان به کرواسی آشنا سازیم.

سفر به کرواسی

قبل از هر چیزی، اگر قصد سفر به کشور کرواسی را دارید لازم است تا از هزینه های سفر به آن جا مطلع شوید. کرواسی مابین بالکان و اروپای مرکزی قرار دارد که مجموعه ای فوق العاده از جاذبه های گردشگری را در اختیار مسافران خود قرار داده است. از هر جاذبه ای که در ذهن خود تجسم می کنید نظیر آن را می توانید در کشور زیبای کرواسی پیداکنید. طبیعت زیبا و شگفت انگیز، تفریحات مفرج و هیجان انگیز، تاریخ غنی و متنوع، غذاهای خوشمزه و هزاران جاذبه های دیدنی دیگر. لذت دیدن تمامی این جاذبه ها، با مهمان نوازی و مهربانی مردمان متمدن کرواسی دوچندان خواهد شد.

سفر به کشور کرواسی

با وجود این اوصاف، برای ورود به کشور کرواسی نیازمند گرفتن و اخذ ویزا هستید و ممکن است هزینه های متعددی از جمله هزینه اماکن اقامتی، هزینه غذا، هزینه حمل و نقل و …. را متحمل شوید. اما نگران نباشید. شما می توانید با انتخاب ارزان ترین راه، سفری زیبا و به یادماندنی را در کشور کمتر شناخته شده کرواسی تجربه کنید. قبل از هر چیز لازم است با واحد پول کرواسی که کونا می باشد آشنا شوید.

سفر به کشور کرواسی

هزینه اماکن اقامتی در کرواسی

کشور کرواسی که نیمی از مردم دنیا، آن را با نام مروارید اروپا می شناسند یک مقصد گردشگری و دیدنی جذابی است که حضور توریست ها و مسافران بسیار زیاد در این کشور موجب شده تا کرواسی از نظر اماکن اقامتی هیچ محدودیتی نداشته باشد. هزینه های اسکان اقامتی در کشور کرواسی و شهر های دیدنی آن، از مزیت های سفرهای ارزان به این منطقه است. بنابراین می توانید با خیالی آسوده، با توجه به بودجه ای که برای این سفر در نظر گرفته اید، محل اقامت خود را در میان اسکان های ارزان و در عین حال لوکس انتخاب کنید.

هزینه اماکن اقامتی در کرواسی

اگر به دنبال هزینه های اقامتی ارزان قیمت هستید، خوابگاه های لوکس و ایمن هاستل را فراموش نکنید. در صورت پرداخت هزینه های اقامتی کمتر، می توانید با چادر زدن در فضاهای باز اردوگاه ها محل اقامت خود را با کمترین هزینه های ممکن و بسیار ارزان تعیین کنید.

هزینه های حمل و نقل در کرواسی

با هزینه های حمل و نقل بسیار مناسب و ارزان، می توانید از شهر زیبای دوبرونیک کرواسی که تاریخی ترین و زیباترین شهر های اروپا محسوب می شود گردش کنید. اتوبوس، قطار و تراموا مناسب ترین و ارزان ترین وسیله های حمل و نقل عمومی به این کشور هستند که کمترین بودجه ی ممکن را برای حمل و نقل و جا به جایی شما در نظر می گیرند. البته می توانید با تاکسی هم در این کشور تردد داشته باشید. اما هزینه های آن اندکی گرانتر از سایر وسیله های حمل و نقل عمومی است.

هزینه های حمل و نقل در کرواسی

هزینه های خورد و خوراک در کرواسی

در هر سفر قسمتی از زمان شما برای صرف غذا و خورد و خوراک سپری می شود. غذاهای خوشمزه و درجه یک کرواسی حتی در رستوران های کوچک و کافه های کم هزینه، لذت یک بار وعده غذایی را در ذهنتان حک می کند. اگر خواستید در هزینه های خورد و خوراک خود را در کشور کرواسی به حد اقل برسانید، سعی کنید بیشتر به رستوران های سنتی و محلی سر بزنید و در مکان هایی به دور از توریست ها و جاهایی که اهالی خود شهر غذا می خورند اقامت کنید. غذاهایی مانند پکا، گوشت کبابی بره، استروکلی و پاستیکادا در کرواسی طرفداران زیادی دارد .

هزینه های خورد و خوراک در کرواسی

جاذبه های گردشگری کرواسی را فراموش نکنید

با سفر به کرواسی و بازدید از جاذبه های گردشگری آن، هیجانی تکرار نشدنی در انتظار شما است. پیشنهاد ما به شما این است برای یک روز هم که شده جاده های رؤیایی و مناظر حیرت انگیز آن را از قلم نندازید. کرواسی کشور پر هیاهو و با نشاطی است که با چندین قرن قدمت، جاذبه های متنوع گردشگری و توریستی دنیا را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. طبیعت بکر و دست نخورده کرواسی، تنها گوشه ای از جاذبه های ماندگار و بی نظیر کرواسی است. تفریحات جذاب و هیجان انگیز این سرزمین از غواصی اسکوبا و اسکی روی آب گرفته تا موج سواری و تفریحات ساحلی، قایق سواران و علاقه مندان به این تفریحات را به آرامش و لذت بی نظیری فرا می خواند. در ادامه شما را با تعدادی از جاذبه های گردشگری که در سفر به کرواسی می توانید از آنها دیدن کنید آشنا می کنیم :

دیوارهای شهر قدیم دوبروونیک

دیوارهای شهر قدیم دوبرونیک

کاخ دیوکلسین در اسپلیت | Diocletian’s Palace

کاخ دیوکلسین در اسپلیت

پارک ملی پلیتویک | Plitvice Lakes National Park

پارک ملی پلیتویک

و از دیگر جاذبه های گردشگری کرواسی میتوان به کلیساهای رمانسک زادار، خیابان‌های تاریخی دوبرونیک، کلیساهای جامع دوبرونیک و ساحل رات و.. اشاره کرد .

بهترین زمان سفر ارزان به کرواسی

تعین زمان مناسب برای سفر به کرواسی ، می تواند تأثیر بسزایی در کاهش هزینه های سفر داشته باشد که به دنبال آن فرصت های مناسب تفریحی و گردشگری را نیز برای مسافران و گردشگران به دنبال دارد. این قضیه در مورد کرواسی نیز مصدق می باشد. کرواسی یکی از کشورهای واقع شده در اروپای مرکزی است که پایتخت آن شهر تاریخی زاگرب است. این کشور توسعه یافته دارای دو نوع الگوی آب و هوایی در سال است که تابستانی گرم و زمستانی ملایم در نواحی ساحلی را به همراه دارد. این شرایط آب و هوایی مطلوب و دلپذیر، موجب هجوم گردشگران زیادی در اقصی نقاط دنیا به این سرزمین رؤیایی شده است. اگر مقصد سفر شما کشور کرواسی است باید بگوییم که کرواسی کشور بسیار ارزان قیمتی است که شما می توانید در ماه هایی به غیر از  ژوئن تا اواسط سپتامبر، با خیالی آسوده به سفری خاطره انگیز و ارزان در این کشور زیبا بپردازید.

بهترین زمان سفر ارزان به کرواسی

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نمایید .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 370 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.