فیروز سیر سفر به مجمع الجزایر اندونزی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۷

سفر به اندونزی ، بزرگترین مجمع الجزایر دنیا

کشور اندونزی بزرگ ترین مجمع الجزایر دنیا ما بین اقیانوس هند و آرام است که با کنارهم قرار گرفتن ۱۳۰۰۰ جزیره ی گوناگون، یکی از مقاصد محبوب برای گردشگران است. این کشور به سرزمین آتشفشان ها شهرت دارد و طبیعت بکر، جاذبه های گردشگری خیره کننده و جاکارتای زیبا پایتخت این کشور همه و همه گردشگران را ترغیب به سفر به اندونزی سرزمین آنشفشان ها و قله های آشتفشانی می کند.

سفر به اندونزی ، بزرگترین مجمع الجزایر دنیا

گردشگران و توریست های بسیاری سفر به اندونزی را برای لذت بردن از سواحل بالی با شن های سفید و مناظر فوق العاده آن  و همچنین طبیعت منحصر به فرد آن که زیستگاه جانوران عجیب بسیاری مانند اژدهای کومودو است انتخاب می کنند تا سفری رویایی و خاطره انگیز را در این کشور جذاب تجربه کنند.

سفر به اندونزی

همراه سفرمی باشید تا با مجمع الجزایر اندونزی بیشتر آشنا شوید.

آب و هوای اندونزی

این مجمع الجزایر با قرارگیری بر روی خط استوا ، دارای کمترین تغییرات فصلی می باشد. اندونزی تنها دارای دو نوع آب و هوای استوایی و بارانی و گرم و خشک است. رطوبت در این کشور بسیار بالا و بین ۷۰ تا ۹۰ درصد است! میزان بارش باران در فصل گرم اندونزی بسیار اندک است اما در فصول بارانی آن بارش باران بسیار چشمگیر است. آب ها و دریاهای اندونزی چندین برابر خشکی در این کشور می باشد و بهترین زمان برای سفر به اندونزی شگفت انگیز در فصل خشک آن و بین ماه های ژوئن و سپتامبر است.

آب و هوای اندونزی

دین و فرهنگ در اندونزی

کشور اندونزی از ۳۰۰ قومیت مختلف با فرهنگ های مختلف تشکیل شده است که در بخش های مختلف این مجمع الجزایر زندگی می کنند. زبان رسمی مردم اندونزی مالایایی است اما به دلیل وجود قوم های مختلف گویش های محلی دیگری هم در این کشور رواج دارد. دین اکثر مردم اندونزی اسلام است و مسلمانان بیشترین جمعیت اندونزی را تشکیل می دهند. اما در این میان پیروان مسیحیت و بودایی و هندو نیز مشاهده می شوند. وجود مذاهب گوناگون در این کشور باعث شده تا گردشگران در سفر به اندونزی شاهد جشن ها و مراسم های مذهبی و معابد ادیان مختلف باشند که جزو جاذبه های مورد توجه این مجمع الجزایر می باشد.

دین و فرهنگ در اندونزی

خورد و خوراک در اندونزی

اندونزی کشور هزار جزیره با داشتن فرهنگ های مختلف، بیشترین تنوع غذایی را در کشورهای اطراف دارد. غذاهای دریایی در این کشور به دلیل منتهی شدن به دریاهای اندونزی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و شما می توانید در سفر به اندونزی طیف وسیعی از غذاهای عجیب و غریب دریایی را امتحان کنید و از طعم های تازه و متفاوت لذت ببرید. غذاهای اندونزی تنها به غذاهای دریایی محدود نمی شوند. سس ها، چاشنی ها و طعم دهنده های اندونزیایی نیز بسیار معروف هستند. در سفر به اندونزی چشیدن غذاهای خوش طعم این مجمع الجزایر مانند ساتای، گادو گادو، رندانگ، سوپ باکسو و .. را از دست ندهید تا خاطره ای فراموش نشدنی از طعم غذاهای اندونزیایی در سفرتان به دست بیاورید.

خورد و خوراک در اندونزی

خورد و خوراک در اندونزی

حمل و نقل در اندونزی

حمل و نقل در اندونزی گزینه های بسیاری پیش روی گردشگران قرار می دهد. اجاره ی خودرو در این کشور راحتی بسیاری به گردشگران می دهد. اما علاوه بر هزینه گران اجاره خودرو ، ترافیک در خیابان های اندونزی بسیار کلافه کننده و آزاردهنده است. استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در اندونزی بسیار به صرفه و مناسب است . اتوبوس ها مسیر اختصاصی دارند و اتوبوس هایی که علامت AC دارند دارای سیستم خنک کننده و راحتی بیشتر نسبت به سایر اتوبوس ها هستند. بلیط این اتوبوس ها با قیمت بسیار کم و ارزان در باجه های بلیت فروشی و سوپرمارکت ها به فروش می رسد.

حمل و نقل در اندونزی

تاکسی در این کشور قیمت بیشتری نسبت به وسایل حمل و نقل عمومی دارد اما راحتی ای که برای مسافر به ارمغان می آورد ارزش هزینه کردن بیشتر را دارد. موتور و باجاج و قطار شهری از دیگر گزینه هایی هستند که مسافران می توانند برای جا به جایی در اندونزی استفاده کنند.

حمل و نقل در اندونزی

اقامت در اندونزی

اندونزی با وجود طبیعت بکر و جزایر زیبایی که دارد مورد توجه بسیاری از علاقمندان به طبیعت است و مقصد نهایی گردشگران بسیاری از سراسر دنیا است. هتل های اندونزی با امکانات و خدمات رفاهی بسیار، پذیرای گردشگران هستند و مسافران می توانند با توجه به میزان بودجه خود در سفر هتل های لوکس و مجلل با استخر و سالن های اسپا و یا مسافرخانه ها و اقامتگاه های ساحلی را برای اقامتی دلچسب و به یاد ماندنی انتخاب کنند.

اقامت در اندونزی

پرطرفدارترین شهر اندونزی؛ بالی

بالی بهترین جزیره ی جهان و از جزایر کشور اندونزی جزو مقاصد توریستی پرطرفدار و جذاب میان گردشگران می باشد. این جزیره بهشتی با پیوند دادن دو اقیانوس آرام و هند، از جاذبه های گردشگری و آب و هوایی بی نظیری برخوردار شده است. بالی جزیره خدایان، بهشت روی زمین اندونزی است ؛ طبیعت سرسبز و معابد باستانی و تاریخی، تفریحات آبی و جنگل های بکر آن همه بالی را تبدیل به مقصدی جذاب و شگفت انگیز برای گردشگران کرده است. در سفر به اندونزی ، از جزیره شگفت انگیز بالی غافل نمانید!

پرطرفدارترین شهر اندونزی؛ بالی

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 314 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.