فیروز سیر سواحل یوگیاکارتا در کشور زیبای اندونزی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

۲٫۸
/
۵
(
۲۷

امتیاز

)

آشنایی با سواحل یوگیاکارتا در اندونزی

یکی از شهرهای اندونزی با فرهنگ و تاریخی غنی شهر یوگیاکارتا می باشد. سواحل جذابی در این شهر وجود دارند، اگر به دنبال ماجراجویی و هیجان هستید می توانید این شهر را به عنوان مقصد خود انتخاب کنید. سواحل یوگیاکارتا می توانند نقطه شروعی برای فعالیت های پر هیجان و نشاط آور شما باشند. شما می توانید روی شن های سواحل این شهر موج سواری کنید، همچنین شما می توانید در این سواحل صخره نوردی کنید. پل معلقی در سواحل یوگیاکارتا وجود دارد که شما می توانید روی آن به پیاده روی بپردازید. در این مقاله اطلاعاتی مختصر در رابطه با این سواحل جذاب را برای شما آورده ایم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

سواحل یوگیاکارتا

ساحل سیونگ | Siung Beach

محبوب ترین ساحل یوگیاکارتا ساحل سیونگ می باشد. محبوبیت این ساحل به دلیل وجود ماسه های نرم و درخشان و مناظر فوق العاده خیره کننده آن می باشد که سالانه گردشگران زیادی را برای بازدید به سمت خود جذب می کند. نقاط صخره نوردی زیادی نیز در این مکان برای علاقه مندان به ورزش صخره نوردی وجود دارد. صخره نوردان می توانند با بالا رفتن از این صخره ها به چشم انداز فوق العاده و پانارومای روی آن ها لذت ببرند. صخره نوردی در ساحل سیونگ تجربه ای فوق العاده برای حرفه ای های این ورزش، افرادی که دوست دارند پس از یک روز ورزش سخت از طبیعت پیرامون خود لذت ببرند، می باشد.

ساحل سیونگ

نحوه رفتن به ساحل سیونگ

از آن جا که این ساحل در دهکده Purwodadi قرار دارد باید مسافتی حدودا ۸۰ کیلومتر را با ماشین از سواحل یوگیاکارتا را طی کنید که حدودا دو ساعت طول می کشد. از آنجا که وسیله نقلیه مناسبی برای رفتن به این ساحل وجود ندارد توصیه می شود تاکسی کرایه کنید.

ساحل سیونگ

ساحل پوک تانگال | Pok Tunggal Beach

از راز پنهان موجود در بین صخره های متراکم ساحل پوک تانگال افراد کمی اطلاع دارند. این ساحل زیبا توسط دو تپه عظیم احاطه شده است، این منطقه امروزه به عنوان یکی از مناطق گردشگری شناخته می شود. با بالا رفتن از تپه های ساحل پوک تانگال می توانید از منظره اطراف خود لذت ببرید و غرق در آرامش طبیعت شوید. درخت سرسخت که در میان ماسه های سفید به تنهایی به زندگی خود ادامه می دهد به عنوان یکی از منحصر به فردترین ویژگی های این ساحل شناخته می شود. این ساحل جذاب در سال ۲۰۱۲ افتتاح شده است و در دهکده تپوس قرار دارد. برای رفتن به این ساحل باید همانند ساحل سیونگ تاکسی بگیرید. ساکنین شهر Indrayanti با ۱۵ دقیقه رانندگی می توانند به این ساحل برسند.

ساحل پوک تانگال

ساحل پوک تانگال

ساحل کراکال | Krakal Beach

یکی از مکان های مورد علاقه افراد محلی در یوگیاکارتا ساحل کراکال می باشد. این ساحل به عنوان یکی از نقاط ماهیگیری در دنیا شناخته می شود. همچنین برای به چالش کشیدن مهارت های صخره نوردی مناسب می باشد. برای صعود به این صخره ها، متخصصین صخره نوردی باید تمام آموزش های خود را به کار ببرند. این نکته را در خاطر داشته باشید که مبتدیان این رشته هرگز نباید شانس خود را برای صعود به این صخره امتحان کنند. اگر می خواهید در این منطقه به موج سواری بروید تخت موج سواری خود را فراموش نکنید زیرا در این منطقه هیچ یک از تجهیزات موج سواری وجود ندارد. این ساحل نیز در یکی از دهکده های اندونزی به نام Ngestiharjo قرار دارد. برای رفتن به این سواحل هیچ وسیله نقلیه ای وجود ندارد. از این رو برای رفتن به آن جا بهتر است از شهر Wonosari پیاده روی خود را آغاز کنید. فاصله این ساحل تا سواحل یوگیاکارتا حدودا ۵۰ کیلومتر است.

ساحل کراکال

ساحل کراکال

ساحل سیندن

امروزه ساحل سیندن توجه بسیاری از گردشگران و افراد بومی را به خود جذب کرده است. در ساحل سیندن پل معلقی وجود دارد که آن را به جزیره کوچک کالونگ متصل می کند. شما می توانید شجاعت خود را با پیاده روی روی پل معلق در ارتفاع زیاد با موج های شدید زیر پایتان که به صخره ها برخورد می کنند بسنجید. این ساحل و جزیره های کالونگ در دهکده Jepitu قرار دارند. برای رفتن به این دهکده وسایل نقلیه عمومی وجود دارد. اما باز هم آسان ترین راه برای رفتن به آن جا کرایه کردن تاکسی است. فاصله سواحل یوگیاکارتا تا این ساحل ۸۰ کیلومتر و حدودا دو ساعت می باشد.

ساحل سیندن

ساحل سیندن

سایت گردشگری معتبر سفرمی در این مقاله اطلاعاتی مختصر در رابطه با سواحل یوگیاکارتا در اختیار گردشگران و صخره نوردان ماهر که پیوسته به دنبال یافتن صخره های بکر و زیبا برای صعود از آن ها هستند قرار داده است. در این شهر چند ساحل فوق العاده زیبا وجود دارد.

در شهر یوگیاکارتا در کشور اندونزی سواحل بسیار زیبایی وجود دارد. سواحل یوگیاکارتا اغلب در دهکده های مختلف این شهر قرار گرفته اند و برای رفتن به این سواحل اغلب توصیه می شود از تاکسی استفاده کنید. این سواحل برای صخره نوردی و موج سواری روی ساحل سنی فوق العاده هستند.

با خرید بلیط هواپیما یوگیاکارتا و رزرو هتل یوگیاکارتا از سایت سفرمی می توانید از سواحل زیبای یوگیاکارتا در کشور مالزی دیدن نمایید .

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 388 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.