فیروز سیر غذاهایی خوش طعم در ارزانترین رستوران های مالزی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷

معرفی ارزانترین رستوران‌های مالزی

بررسی ارزانترین رستوران‌های مالزی برای افرادی که این کشور آسیایی شرقی را برای مقصد نهایی سفرشان انتخاب کرده‌اند از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد؛ زیرا غذاهایی که در مالزی پخته و سرو می‌شوند ممکن است کاملاً مطابق با آداب و رسوم مردم این منطقه تهیه شده باشند یا این که در پخت آن‌ها از دستورالعمل‌های بین المللی استفاده شده باشد.

هنگام سفر به این کشور هیجان انگیز و خارق العاده می‌توانید گشتی در خیابان‌ها بزنید و طعم غذاهایی پر ادویه محلی را بچشید یا در یک رستوران لوکس و مدرن جهت صرف یک غذای بین المللی ایتالیایی، فرانسوی و حتی اسپانیایی میز رزرو کنید.

معرفی ارزانترین رستوران‌های مالزی

با توجه به این که بیشتر توریست‌ها علاقه‌مند هستند تا حد امکان هزینه سفرشان را کاهش دهند، فهرستی از ارزانترین رستوران‌های مالزی در ادامه ارائه شده است. با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل همراه باشید و با این رستوران‌ها بیشتر آشنا شوید.

رستوران Yap Hup Kee کوالالامپور

رستوران Yap Hup Kee کوالالامپور یکی از ارزانترین رستوران‌های مالزی است. این رستوران غذاهای چینی که مطابق با دستورالعمل‌هایی خاص تهیه شده‌اند به مشتریان ارائه می‌کند. اگر به سبزیجات بخارپز، سوپ رشته و انواع غذاهای چینی علاقه‌مند هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به این رستوران مراجعه کرده و سفرتان را خاطره انگیزتر کنید.

رستوران Yap Hup Kee کوالالامپور

توجه داشته باشید که به دلیل کیفیت بالای غذاهای رستوران Yap Hup Kee و هزینه مناسبی که برای غذاهای متنوع در نظر گرفته شده است، همه روزه مشتریان زیادی این رستوران را برای صرف ناهار یا شام انتخاب می‌کنند؛ بنابراین باید قبل از ورود به رستوران میز رزرو کنید تا ساعت‌ها برای خالی شدن میزها معطل نشوید.

رستوران Yap Hup Kee

رستوران RSMY کوالالامپور

رستوران RSMY کوالالامپور که تنها به اندازه چند دقیقه قدم زدن با ایستگاه Medan Tuanku monorail فاصله دارد نیز یکی از ارزانترین رستوران‌های مالزی می‌باشد. در این رستوران می‌توانید طعم cheese naan را بچشید که فوق العاده است. این غذا از نان مخصوص به همراه پنیر موزارلا تهیه شده و به محض این که درون دهان قرار میگیرد ذوب می‌شود. این رستوران برای گیاه خواران نیز غذاهای ویژه‌ای تدارک دیده است که می‌توانند مطابق منوی ارائه شده آن‌ها را انتخاب کرده و سفارش دهند. این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب پذیرای مشتریان می‌باشد.

رستوران RSMY کوالالامپور

رستوران RSMY کوالالامپور

رستوران RSMY کوالالامپور-1

رستوران Berjaya کوالالامپور

رستوران Berjaya کوالالامپور نیز یکی از ارزانترین رستوران‌های مالزی است. این رستوران به اندازه ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با ایستگاه Bangsar LRT فاصله دارد. اگر قصد پیاده روی دارید می‌توانید ۱۵ دقیقه قدم بزنید و برای صرف غذا به رستوران Berjaya کوالالامپور مراجعه کنید یا از یک تاکسی برای سریع‌تر رسیدن استفاده کنید. در این رستوران از گوشت خوک برای پخت غذا استفاده نمی‌شود و افرادی که قصد دارند غذاهای حلال نوش جان کنند این مکان را انتخاب می‌کنند.

رستوران Berjaya کوالالامپور

همچنین Padang که یک غذای معروف و خوش طعم اندونزیایی است در این رستوران موجود می‌باشد و علاقه‌مندان به غذاهای خاص آسیایی می‌توانند طعم آن را بچشند و ذائقه خودشان را با طعم این غذاها امتحان کنند. ساعت کاری این رستوران از ۱۱ ظهر تا ۱۲ شب است و امکان صرف وعده ناهار یا شام برای مسافران فراهم شده است.

رستوران Berjaya کوالالامپور

رستوران Maju Palace کوالالامپور

رستوران Maju Palace کوالالامپور یکی از ارزانترین رستوران‌های مالزی است که غذاهای متنوع برای افرادی که غذاهای حلال را در طول سفر انتخاب می‌کنند ارائه می‌دهد. این رستوران از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۳ در روزهای شنبه و دوشنبه و از ساعت ۱۰ تا ۳ در روزهای شنبه آماده خدمت­دهی به مشتریان برای وعده صبحانه و ناهار است؛ بنابراین برای صرف وعده شام نمی‌توانید این رستوران را مد نظر داشته باشید و باید گزینه دیگری را انتخاب کنید. رول انبه ترد سرخ شده و  siew mai از مشهورترین غذاهای این رستوران هستند. این رستوران در نزدیکی ایستگاه  Medan Tuanku Monorai واقع شده است و مسافران به راحتی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

رستوران Maju Palace کوالالامپور

رستوران Maju Palace کوالالامپور

رستوران Yut Kee کوالالامپور

رستوران Yut Kee کوالالامپور یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های این منطقه می‌باشد که از سال ۱۹۲۸ فعالیتش را آغاز کرده است. این رستوران از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۴:۳۰ بعد از ظهر باز است و افراد زیادی برای چشیدن طعم غذاهای متنوع و کیک کرده‌ای مخصوص به این مکان مراجعه می‌کنند؛ بنابراین اگر رستوران Yut Kee کوالالامپور را برای صرف غذا انتخاب کرده‌اید باید صبور باشید تا بتوانید غذای مورد نظرتان را انتخاب و سفارش دهید.

رستوران Yut Kee کوالالامپور

رستوران Yut Kee کوالالامپور

رستوران Sukiya Beef Bowl کوالالامپور

رستوران Sukiya Beef Bowl کوالالامپور یک رستوران ژاپنی است و غذاهای گوشتی منحصر به فردی را ارائه می‌کند. این رستوران از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب آماده ارائه خدمات به مشتریان است؛ بنابراین برای صرف وعده ناهار یا شام می‌توانید این رستوران را مد نظر داشته باشید.

رستوران Sukiya Beef Bowl کوالالامپور

ارزان‌ترین رستوران‌های مالزی با وجود غذاهای منحصر به فردی که ارائه می‌کنند همیشه مورد توجه توریست‌های گوناگونی که از نقاط مختلف جهان به این منطقه مراجعه می‌کنند واقع می‌شوند. این رستوران‌ها غذاهایی خوش طعم را با قیمت مناسبی ارائه می‌کنند و انتخاب آنها هزینه‌های سفرتان را تا حد معقولی کاهش می‌دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 356 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.