فیروز سیر مناظر دیدنی خارق العاده در پارک‌های جنگلی دانمارک - فیروز سیر

تاریخ انتشار: سه شنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

پارک‌های جنگلی دانمارک سرشار از مناظر طبیعی و بکر

پارک‌های جنگلی دانمارک از برترین جاذبه‌های گردشگری این کشور اروپایی هستند؛ زیرا هیچ چیز به اندازه طبیعت بکر و دست نخورده نمی‌تواند گردشگران را هیجان زده کند و آن‌ها را مسحور خویش گرداند.

دانمارک که آب و هوایی معتدل دارد یک کشور چهار فصل است؛ بنابراین هنگام سفر به این کشور اروپایی در فصل‌های مختلف سال باید انتظار هر نوع آب و هوا و بارشی را داشته باشید. این کشور در بهار و تابستان آب و هوایی متعادل و در پاییز و زمستان آب و هوایی سرد و مرطوب دارد.

دانمارک

بنابراین بهتر است فصل‌هایی از سال را جهت بازید از پارک‌های جنگلی دانمارک انتخاب کنید که سرما و یخبندان نباشد، تا بتوانید ساعت‌ها درون پارک‌های این منطقه قدم بزنید و لذت سفر تفریحی­تان را چندین برابر کنید.

معرفی پارک‌های جنگلی دانمارک

سفرمی به عنوان یکی از معتبرترین وب سایت­های ارائه دهنده خدمات گردشگری، در ادامه برخی از پارک‌های جنگلی دانمارک را معرفی می‌کند. تا هنگام سفر به این کشور هیجان انگیز بتوانید با آگاهی کامل از مکان‌های گردشگری بازید کنید و هیچ جاذبه طبیعی و منحصر به فردی را از دست ندهید.

پارک جنگلی Mols Bjerge

یکی از پارک‌های جنگلی دانمارک ، پارک Mols Bjerge است. این پارک جنگلی که دارای درخت‌هایی در هم تنیده و گونه‌های نایاب گیاهی و جانوری است، یکی از بکرترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه می­باشد. این پارک جنگلی زیبا در ژوتلند شرقی واقع شده است و ۱۸۰ کیلومترمربع مساحت دارد. امکان دوچرخه‌سواری در این پارک جنگلی زیبا فراهم شده است؛ بنابراین اگر مایل به قدم زدن نیستید می‌توانید از دوچرخه برای بازید از این پارک هیجان انگیز استفاده کنید و اکسیژن تازه و هوای تمیز را تنفس کنید.

پارک جنگلی Mols Bjerge

پارک جنگلی Kongernes Nordsjælland

پارک Kongernes Nordsjælland هم در لیست پارک‌های جنگلی دانمارک قرار می‌گیرد. این پارک جنگلی به عنوان پارک ملی در ایالت نورژلند به ثبت رسیده است. این پارک دارای مساحتی گسترده‌ای است که ۶۰ کیلومترمربع از آن در اختیار دریاچه این منطقه قرار دارد و ۵۰۰۰ کیلومتر مربع از این پارک را جنگل‌های همیشه سرسبز تسخیر کرده‌اند.

پارک جنگلی Kongernes Nordsjælland

وجود دریاچه‌ای با ساحل شنی در کنار فضایی سرسبز و هوایی متعادل یک تفریح منحصر به فرد را برای گردشگران رقم میزند. از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه می‌توان به بازید از بناهای تاریخی، مناظر طبیعی و حیات وحش منطقه اشاره کرد.

پارک جنگلی Dyrehaven

پارک جنگلی Dyrehaven که در ۱۳ کیلومتری شمال شهر کپنهاگ واقع شده است، یکی دیگر از پارک‌های جنگلی دانمارک است. این پارک جنگلی مساحتی در حدود ۱۰۰۰ هکتار دارد و درون آن می‌توانید گوزن‌هایی را که به صورت آزادانه در حرکت هستند مشاهده کنید. به همین دلیل این پارک جنگلی به پارک گوزن‌ها شهرت یافته است. در اطراف پارک نیز برای محافظت بیشتر از گوزن‌ها حصاری کشیده شده است. در این پارک جنگلی بیش از ۲۰۰۰ گونه مختلف از گوزن­ها زندگی می‌کنند. علاوه بر گوزن‌ها پرندگان زیادی نیز بر روی شاخه‌های درختان این پارک قابل مشاهده هستند؛ بنابراین با بازید از این پارک جنگلی می‌توانید یک منطقه طبیعی خاص و منحصر به فرد را مشاهده کنید که بسیار رؤیایی و هیجان انگیز است.

پارک جنگلی Dyrehaven

پارک جنگلی Dyrehaven

پارک جنگلی Skjoldungernes Land

پارک Skjoldungernes Land هم به عنوان یکی از پارک‌های جنگلی دانمارک دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است. این پارک در نزدیکی شهر کپنهاگ قرار دارد و از وسعتی در حدود ۱۷۰ کیلومترمربع برخوردار است. این پارک جنگلی با وجود مناظر طبیعی و دست نخورده‌ای که دارد خاطره به یاد ماندنی برای گردشگران باقی می‌گذارد؛ زیرا امروزه در عصر آهن و تکنولوژی مناظر طبیعی بکر به یک گزینه نایاب مبدل شده‌اند. جهت بازدید از این پارک سرسبز و مناظر اطراف آن می‌توانید از دوچرخه استفاده کنید یا چند ساعتی برای تجدید روحیه قدم بزنید.

پارک جنگلی Skjoldungernes Land

پارک جنگلی Skjoldungernes Land

خلاصه

پارک‌های جنگلی دانمارک گزینه مناسبی برای بازدید گردشگرانی هستند که علاقه زیادی به بازید از مناظر بکر و طبیعی دارند؛ زیرا در دنیای امروزی امکان قدم زدن در یک پارک جنگلی جهت بازید از حیات وحش و گونه‌های نایاب جانوری و گیاهی به یک رویای دست نیافتنی مبدل شده است. پس هنگام سفر به دانمارک این فرصت را از دست ندهید و بازدید از پارک‌های جنگلی را به عنوان فرصتی برای آشتی با طبیعت در نظر بگیرید.

برای خرید بلیط هواپیما دانمارک و رزرو هتل دانمارک میتوانید به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 378 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 11 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.