فیروز سیر ۶ روش شناسایی و پیدا کردن علائم و سمبل ها به صورت آنلاین - فیروز سیر

برای شناسایی و پیدا کردن علائم و سمبل ها ♾️ به کمک نیاز دارید؟ امروز در رهنامه شما با ۶ روش پیدا کردن معنای علامت ها و نماد ها بر اساس تصویر، جستجوی کتابخانه علائم و موراد دیگر آشنا خواهید شد.

پیدا کردن علائم و فهمیدن معنا علامت و نماد ها به صورت آنلاین

۶ Ways to Find Symbols and Look Up Symbol Meanings

هنگام گشت و گذار در اینترنت (یا حتی آفلاین) احتمالا با علامت ها و نمادهای زیادی روبرو شده اید. برخی از آنها رایج هستند؛ اما برای برخی دیگر؛ شما احتمالا به شناسایی و پیدا کردن علائم و سمبل ها نیاز خواهید داشت.

خوشبختانه ؛ اینترنت منابع شناسایی سمبل های زیادی را به همراه دارد. قبلا ما بهترین سرویس های تایپ متن با کاراکتر خاص ، زیبا و جالب را به شما معرفی کردیم، در ادامه ما به شما روش های مختلف پیدا کردن معنی علامت ها را آموزش خواهیم داد.

پیدا کردن معنی علامت ها با کمک سایت Symbols

Symbols که دارای نام مرتبطی است؛ مکانی عالی برای شروع جستجوی شما است. دسته بندی های ویژه ای در صفحه اصلی این سایت وجود دارد و حتی می توانید از موتور جستجوی علائم و سمبل های آن استفاده کنید تا آنچه را که می خواهید را پیدا کنید. کافیست که سمبل مورد نظر خود را وارد کنید تا علائم مطابق با آن را مشاهده کنید.

خوشبختانه این سایت روش های دیگری را هم برای شناسایی نماد و علامت ها ارائه می دهد. در گوشه پایین سمت چپ صفحه؛ بخش Graphical index را مشاهده می کنید. با کمک این بخش می توانید نمادی را بر اساس ویژگی های آن جستجو کنید. این بخش چند باکس کشویی ساده را در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان تعیین باز و بسته بودن سمبل؛ داشتن رنگ؛ خطوط منحنی یا مستقیم و موارد دیگر را می دهد.

اطلاعاتی که می خواهید را وارد کنید و بعد روی Search کلیک کنید تا نمادهایی که با معیارهای شما مطابقت دارند را جستجو کنید. اگر این کار به شما کمک نمی کند تا آنچه را که می خواهید را پیدا کنید می تواند دسته Symbol را برای گروه بندی علائم ارز، سمبل های هشدار و غیره استفاده کنید. در صورت عدم موفقیت؛ می توانید با استفاده از حروف بالای صفحه؛ نمادها را بر اساس حروف الفبا جستجو کنید. اگر دنبال چیز خاصی نیستید؛ دکمه Random می تواند به شما کمک کند.

پیدا کردن معنی علامت ها با سرویس Shapecatcher

اگر از چیزی که به صورت آفلاین می بینید متعجب شده اید؛ پیدا کردن سمبل ها به استفاده از تصاویر منطقی تر به نظر می رسد. چندین سایت را پیدا خواهید کرد که قابلیت طراحی یک علامت را در اختیار شما قرار می دهند و معنی آن را به شما اعلام می کنند. یکی از این سایت ها Shapecatcher است که خیلی ساده با استفاده از ماوس یا تاچ اسکرین می توانید علامتی که به دنبال آن هستید را رسم کنید و روی دکمه Recognize کلک کنید؛ این سرویس نمادهایی که با نقاشی شما مطابقت دارد را ارائه می دهد.

این سایت فقط از فونت های رایگان Unicode استفاده می کند؛ بنابراین ممکن است همه علائم و سمبل ها را نداشته باشد. اگر این گزینه برای شما مناسب نیست؛ می توانید سایت Mausr را امتحان کنید.

پیدا کردن معنی سمبل در گوگل

اگر هنگام گشت و گذار در اینترنت با نمادی ناآشنا مواجه می شوید؛ دیگر نگران این نباشید که این نماد را در یک سایت شناسایی سمبل جستجو کنید. خیلی ساده علائم مورد نظر خود را در گوگل سرچ کنید و در عرض چند ثانیه جواب خود را پیدا کنید.

در کروم و اکثر مرورگرهای دیگر می تواند متن را به راحتی در گوگل سرچ کنید. کافیست که در صفحه ای که نماد را مشاهده می کنید روی آن کلیک راست کنید و Search Google for … را انتخاب کنید. اگر به دلایلی مرورگر شما این گزینه را ندارد ؛ می توانید مانند هر متن دیگری سمبل را کپی کنید و در باکس جستجوی گوگل پیست کنید. در هر صورت گوگل شما را به مسیر درست هدایت می کند تا معنای سمبل را پیدا کنید. همچنین میتوانید تصویر سمبل خود را به صورت جستجوی تصویری در گوگل سرچ کنید تا به جواب خود برسید.

پیدا کردن علائم و استفاده از فهرست معنی نمادها

Unicode (استاندارد رمزگذاری متن) از تعدادی نماد و علامت رایج پشتیبانی می کند؛ به این ترتیب این علائم می توانند مانند متن استاندارد ظاهر شوند. در حالی که کلیدهای اختصاصی روی صفحه کلید برای علائم وجود ندارد؛ می توانید به جای آن از چندین روش برای تایپ علائم استفاده کنید.

اگر با روش های بالا موفق به پیدا کردن معنی نمادها نشدید؛ می توانید با مرور همه سمبل هایی که یونیکد پشتیبانی می کند؛ معنای آنها را پیدا کنید. به لیست کاراکترهای یونیکد نگاهی بیندازید، ممکن است یکی از علائم مورد علاقه خود را پیدا کنید. اگر گزینه دیگری را ترجیح می دهید می توانید جدول کاراکتر یونیکد را بررسی کنید.

البته همه سمبل ها در یونیکد پشتیبانی نمی شوند. علائم راهنمایی رانندگی, نمادهای مذهبی و … در این لیست و جدول وجود ندارند. ممکن است لازم باشد که سمبل خود را در ویکی پدیا جستجو کنید یا لیست نمادهای Ancient-Symbols را بررسی کنید.

پیدا کردن علائم و شناسایی نمادهای ایموجی

اگر چه می توانید استدلال کنید که ایموجی ها از نظر فنی سمبل نیستند؛ اما گاهی ایموجی ها باعث سردرگمی افراد می شوند. به هر حال، صدها ایموجی برای شناسایی وجود دارد؛ علاوه بر این همیشه ایموجی های جدیدی در حال تولید هستند. برای شناسایی نمادهای ایموجی از سایت Emojipedia استفاده کنید و ایموجی خاص خود را جستجو کنید؛ بر اساس دسته ها بررسی کنید و غیره. این سایت نه تنها معنی رسمی ایموجی ها را به شما می گوید بلکه موارد پر استفاده را به شما معرفی می کند.

فهمیدن معنی علامت با استفاده از MarketWatch

ما بحث خود را به پیدا کردن و شناسایی معنی علائم مالی به پایان می رسانیم. این علائم با نمادهای ذکر شده در بالا تفاوت دارند. MarketWatch یکی از سایت های مالی مورد علاقه ما برای همگام شدن با بازار است و ابزار مفیدی برای پیدا کردن سمبل ها می باشد. اگر نماد مورد نظر خود را در این سایت وارد کنید جزئیات مربوط به آن شرکت را مشاهده خواهید کرد. بعد از ورود به صفحه شرکت می توانید انواع داده ها مانند فرآیندها؛ اخبار و رقبا را مشاهده کنید

در آخر از شما دعوت می کنیم از ۱۱ تا از بهترین سرویس زیبا سازی متن و اسم انگلیسی و فارسی استفاده کنید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 243 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 14 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.