فیروز سیر آبدره گیرانگر نروژ، یکی از زیباترین دیدنی های جهان - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۹

گیرانگر یک دهکده کوچک در انتهای “گیرانگرفورد” است. این دهکده کوچک و دیدنی، در فهرست جهانی میراث یونسکو، به ثبت رسیده است. چشم انداز زیبای طبیعت، مزارع رها شده در کوهستان، آبشارهای قدرتمند همراه با دید پانوراما، این منطقه را حسابی دل انگیز کرده است. با آبدره گیرانگر نروژ بیشتر آشنا شوید.

گیرانگر فیورد کجاست؟

آبدره گیرانگر در غرب نروژ قرار گرفته و در ناحیه جنوبی استان “موره اوگ رومسدال” واقع شده است. گردشگران نروژ برای تماشای این طبیعت دلربا، با تور کشتی کروز، به دیدن گیرانگر فیورد می روند. آبدره گیرانگر، ۲۶۰ متر عمق دارد. آبشارهای شگفت انگیزش از کوه های مرتفع اطراف آن، با قدرت زیادی بر زمین می کوبند.

 

اقامت در گیرانگر

در آبدره گیرانگر، می توانید یک کلبه مزرعه ای وسط جنگل انتخاب کنید و یا در کمپینگ ها اقامت کنید و با تماشای طبیعت دیدنی و مناظر فراموش نشدنی گیرانگر، از خواب برخیزید.

اقتصاد مردم اکوادور

چه تفریحاتی را می توان در گیرانگر فیورد انجام داد؟

با این که تماشای این منظره و آب های درخشانش، به تنهایی، مسحور کننده است اما برای کشف بیشتر این زیبایی ها، می توانید ماجراجویی خود را به چند طریق انجام دهید. پیاده روی هیجان انگیزی را آغاز کنید و در میان جنگل سر سبز و چشم انداز آبدره، قدم بزنید. یا می توانید با یک سفر قایقی، آغاز کنید. سوار یک قایق تفریحی شوید و به گشت و گذار در میان آب های آرام گیرانگر بپردازید.

دوچرخه سواری نیز، از دیگر تفریحاتی است که توریست ها در آبدره گیرانگر نروژ انجام می دهند. در مسیرهای مناسب دوچرخه سواری، می توانید به کشف بیشتر این زیبایی ها، دست یابید.

تفریح در گیرانگر فیورد

لذت خوردن یک غذای محلی ویژه را در این منطقه به هیچ عنوان از دست ندهید. بعد از تماشای کارخانه شکلات، می توانید به مرکز دهکده کوچک قدم بزنید و از خوردن یک قهوه بی نظیر در چشم انداز ویژه ای که وجود دارد، نهایت لذت را ببرید.

دیدنی های گیرانگر

در گیرانگر، آبشارهای معروفی وجود دارد که از مهمترین دیدنی های این منطقه است. مزارع متروکه نیز، که امروزه خالی از سکنه است و روزگاری کشاورزان زیادی در آن ها مشغول به کار بودند، از برجسته ترین نقاط دیدنی گیرانگر است. بعد از تماشای این مکان ها، به تماشای کلیسای قدیمی و جذاب این منطقه بروید.

دیدنی های گیرانگر نروژ

برای رسیدن به گیرانگر از چه وسیله ای استفاده کنیم؟

آبدره گیرانگر را می توانید با وسایل نقلیه متفاوتی، دیدن کنید. با ماشین، از شهر اسلو تقریبا ۴۵۰ کیلومتر باید رانندگی کنید که حدودا ۷ تا ۸ ساعت زمان می برد.

سفر به گیرانگر

راه دیگر رسیدن به گیرانگرفیورد، استفاده از قطار است. گیرانگر در شمال غربی شهر اسلو واقع شده است و قطارهای متعددی، روزانه به این مسیر، حرکت می کنند.

هواپیما و راه هوایی نیز، به این منطقه رویایی ختم می شود. برای این کار باید به فرودگاه “Iglesund Vigra” بروید.

قایق نیز، راه دیگری برای رسیدن به این منظره شگفت انگیز و تماشایی است. البته آبدره گیرانگر، به قدری تماشایی است که به نظر می رسد برای دیدن آن، باید سریعترین راه رسیدن را انتخاب کرد.

با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل از سفرمی، تجربه ای عالی از سفر داشته باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 425 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.