فیروز سیر آشنایی با رستوران های باتومی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: یکشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷

رستوران های باتومی

باتومی بهشتی کوچک با سواحلی رویایی و زیبا در کشور گرجستان می باشد که با مناظری بی بدیع و فوق العاده، طبیعتی سبز و تفریحاتی هیجان انگیز مقصدی ایده آل برای گردشگران می باشد. یکی از بی نظیرترین تجربه هایی که در هر شهری می توان به دست آورد چشیدن غذاهای مختلف می باشد! رستوران های باتومی با حال و هوایی جذاب، غذاهای فوق العاده ای با طعم و عطری منحصر به فرد برای میهمانان خود طبخ و سرو می کند.

رستوران های باتومی

همراه مجله گردشگری سفرمی باشید تا با بهترین رستوران های باتومی برای شکم گردی آشنا شوید.

رستوران بلوار قدیمی | Old Boulevard

رستورانی دنج با فضایی مطبوع و مبل هایی بزرگ و راحت که با غذاهایی فوق العاده پذیرای میهمانان خود می باشد. رستوران بلوار قدیمی از بهترین رستوران های باتومی با کیفیتی بی نظیر می باشد که با وعده های صبحانه، ناهار، شام و صبحانه ی دیروقت از میهمانان خود پذیرایی میکند. سرآشپز این رستوران با مهارت تمام غذاهای اروپایی، گرجستانی و بین المللی را با مواد اولیه تازه طبخ و سرو می کند. این سرآشپز مهارت ویژه ای در طبح غذاهای گیاهی نیز برای گیاهخواران دارد!  تجربه صرف غذاهایی لذیذ در محیطی دنج با موسیقی دلپذیر می تواند لحظاتی خاطره انگیز را برای میهمانان رستوران بلوار قدیمی به ارمغان آورد.

رستوران بلوار قدیمی | Old Boulevard رستوران بلوار قدیمی | Old Boulevard

رستوران مونیخ باتومی | Munich

مونیخ را از لوکس ترین رستوران های باتومی می توان دانست که با فضایی دلنشین و مدرن، علاقمندان به غذاهای آلمانی را به سمت خود می کشاند. رستوران مونیخ باتومی با دکوراسیون و طراحی زیبا، سقف های رنگ شده سیاه و سفید و دیوارهایی آجری، حال و هویی جذاب به این رستوران آلمانی بخشیده است. در این رستوران علاوه بر اینکه می توانید غذایی فوق العاده در محیط داخلی آن نوش جان کنید در محیط بیرونی و در فضای باز باغ آن نیز صندلی هایی قرار گرفته تا مشتریان در محیطی جذاب از غذای خود لذت ببرند.

رستوران مونیخ باتومی | Munich رستوران مونیخ باتومی | Munich رستوران مونیخ باتومی | Munich

رستوران فان فان | FanFan

از بهترین رستوران های باتومی رستوران تازه تاسیس در قلب این شهر با نام فان فان می باشد که توانسته در مدت کمی مورد استقبال مشتریان بسیاری قرار بگیرد. این کافه رستوران در ساختمانی قدیمی با قدمتی بیش از صد سال و در محیطی لوکس و شیک قرار گرفته است. در رستوران فان فان با طراحی دنج و دلپذیر می توانید هنگام نوش جان کردن غذاهایی لذیذ، از موسیقی ملایمی نهایت لذت را ببرید. این رستوران انواع غذاهای دریایی را با طعم و مزه ای بی نظیر برای مشتریان خود سرو می کند تا تجربه ای فوق العاده از سپری کردن اوقات خود را در این رستوران به دست آورند. رستوران فان فان باتومی بی شک از بهترین هایی است که در سفر به این شهر کوچک باید در آن غذایی نوش جان کنید!

رستوران فان فان | FanFan رستوران فان فان | FanFan

رستوران شمیخده جناتسواله | Shemoikhede Genatsvale

قطعا یکی از جذاب ترین تجربه ها در هر سفری، چشیدن غذاهای محلی و اصیل شهر می باشد. رستوران شمیخده جناتسواله با قرار گیری در مرکز شهر و نزدیک به دریای سیاه می تواند مناسب ترین گزینه برای صرف غذاهای گرجستانی اصیل باشد. این رستوران انواع غذاهای گرجستانی را با کیفیتی بالا و طعمی بی نظیر برای مهمانان خود با قیمتی ارزان سرو می کند! صرف غذا در رستوران شمیخده جناتسواله می تواند تجربه ای بی نظیر و تکرار نشدنی را برای مهمانان خود به ارمغان آورد! این رستوران به فکر گیاهخواران نیز بوده و انواع غذاهای گیاهی لذیذ را در منوی خود گنجانده است.

رستوران شمیخده جناتسواله | Shemoikhede Genatsvale رستوران شمیخده جناتسواله | Shemoikhede Genatsvale

رستوران قلب باتومی | Heart of Batumi Restaurant

خانواده ای خوش ذوق در مرکز شهر باتومی رستورانی دنج و فوق العاده را با نام قلب باتومی تاسیس کردند که طیف گسترده ای از غذاهای گرجی با طعم و مزه ای بی نظیر را ارائه می دهند. رستوران قلب باتومی با دکوراسیون جذاب و دنج و غذاهایی فوق العاده می تواند لحظات خوشی را برای میهمانان خود به وجود آورد. این رستوران با فضایی صمیمانه و گرم بهترین انتخاب برای صرف غذاهای گرجی همچون مرغ تاکاناکا با سبزیجات و سیب زمینی، خوراک بادمجان با سس گردو می باشد که جزو لذیذ ترین غذاها در منوی این رستوران می باشد.

رستوران قلب باتومی | Heart of Batumi Restaurant

رستوران میمینو | Mimino

رستوران میمینو از بهترین رستوران های باتومی است که در مجموعه ی میدان پیازا در سال ۲۰۱۳ افتتاح شده است. صرف غذا در این رستوران با فضایی مدرن و زیبا، می تواند تجربه ای دلنشین را برای میهمانان به ارمغان آورد. نام این رستوران از کمدینی مشهور گرفته شده است از همین رو بر روی دیوارهای این رستوران تصاویر زیادی از این هنرپیشه مشاهده می کنید.  منوی غذای این رستوران با تنوع بسیار و ترکیبی از غذاهای سنتی و مدرن گرجی هر گردشگری را ترغیب به تجربه غذاهای آن می کند.

رستوران میمینو | Mimino

همراه مجله سفرمی باشید تا اطلاعات خود را در رابطه با شهرها و کشورهای مختلف تکمیل نموده و سفری لذت بخش را تجربه نمایید. درصورتی که قصد دارید سفری به باتومی گرجستان داشته باشید می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به باتومی و رزرو هتل باتومی به سایت سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 313 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.