فیروز سیر آشنایی با مراکز خرید بالی - فیروز سیر

تاریخ انتشار: پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷

بالی جزیره ای کوچک اما بی نظیر مملوء از جاذبه های گردشگری بسیاری است که همچون بهشتی برای گردشگران می باشد. شاید به نظر برسد که افراد کمی در سفر به بالی در فکر خرید کردن هستند اما عاشقان خرید در هر نقطه ای از دنیا میلی مهارنشدنی به خرید دارند. در مراکز خرید بالی می توان طیف وسیعی از اجناس با برند های مختلف و سوغاتی های ارزان و گران را خریداری کرد و به جرئت می توان گفت که این مراکز خرید هر سلیقه ای را پوشش می دهند!

مراکز خرید بالی

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید تا با برخی از مراکز خرید بالی آشنا شوید.

مرکز خرید دیسکاوری بالی | Discovery Shopping Mall

از زیباترین و کامل ترین مراکز خرید بالی می توان مرکز خرید دیسکاوری را معرفی کرد که در منطقه ی کاتای قرار گرفته و چشم اندازی زیبا به منظره ی ساحل دارد و انواع اجناس با برندهای مطرح دنیا را با قیمت هایی مناسب عرضه می کند. مرکز خرید دیسکاوری بالی امکاناتی جذاب همچون رستوران های باکیفیت، بازی های تفریحی و شهربازی دارد تا اوقاتی خوش را برای گردشگران به وجود آورد.

مرکز خرید دیسکاوری بالی | Discovery Shopping Mall مرکز خرید دیسکاوری بالی | Discovery Shopping Mall

مرکز خرید گالریا بالی | Mal Bali Galeria

مرکز خرید گالریا از بزرگترین مراکز خرید بالی که محلی مناسب برای خریدی دلچسب، تماشای نمایش های زنده و صرف غذاهایی لذیذ می باشد. این مرکز خرید تنها برای گردشگران جذابیت ندارد بلکه محلی های بسیاری هم اوقات خود را در مرکز خرید گالریا سپری می کنند. این مرکز خرید از رستوران های مختلف و روباز با غذاهای لذیذ محلی، کتابفروشی های بزرگ در کنار فروشگاه ها تشکیل شده تا هر گردشگری را از مراجعه به این مرکز خرید خشنود سازد.

مرکز خرید گالریا بالی | Mal Bali Galeria

مرکز خرید کاتا بیچ واک بالی | Beachwalk Shopping Center

معماری چشم گیر بنای مرکز خرید بیچ واک می تواند عاشقان به خرید را شیفته ی خود کند. این مرکز خرید در نزدیکی ساحل بالی قرار گرفته و چشم اندازی زیبا به دریا دارد. مغازه های مرکز خرید بیچ واک مجموعه ای از اجناس لوکس با برند های مختلف داخلی و خارجی را عرضه می کنند. در این مرکز خرید می توان اجناسی همچون پوشاک، وسایل ورزشی، اسباب بازی فروشی و .. را مشاهده کرد که همگی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که همین امر کاتا بیچ واک را به یکی از بهترین مراکز خرید بالی تبدیل کرده است. کاتا بیچ واک رستوران ها و کافه های متنوعی دارد که مراجعه کنندگان می توانند علاوه بر خرید غذایی لذیذ نوش جان کنند.

مرکز خرید کاتا بیچ واک بالی | Beachwalk Shopping Center

مرکز خرید اوبود آرت مارکت بالی | Ubod Art Market

مرکز خرید آرت مارکت، بهترین مکان برای خرید سوغاتی و صنایع دستی در بالی می باشد. در این مرکز خرید محلی می توان روسری ابریشمی، بادبادک های دست ساز، سبد و کلاه، کیف های دست باف و .. را با قیمتی مناسب خریداری کرد. این بازار محلی در نزدیکی کاخ سلطنتی بالی قرار گرفته است و تمامی اجناس آن هنر دست روستاییان چندین بخش از این جزیره می باشد.

مرکز خرید اوبود آرت مارکت بالی | Ubod Art Market

مرکز خرید بالی کالکشن | Bali Collection

بالی کالکشن را با فضایی شیک و مدرن می توان از لوکس ترین مراکز خرید بالی دانست که در منطقه کوتای بالی واقع شده است و همچون گوهری می درخشد! علاقمندان به خرید در مرکز خرید بالی کالکشن که نسبت به سایر مراکز خرید بالی کمتر شهرت دارد می توانند خریدی لوکس از بهترین برندهای دنیا را تجربه نمایند و از خوردن غذایی لذیذ و دلچسب در رستوران ها و کافه های این مرکز خرید نهایت لذت را ببرند. در این مرکز خرید علاوه بر اجناس لوکس، صنایع دستی و آثار هنری ای به فروش می رسد که گردشگران می توانند برای عزیزانشان به یادگار هدیه بدهند.

مرکز خرید بالی کالکشن | Bali Collection مرکز خرید بالی کالکشن | Bali Collection

مرکز خرید لیپو بالی | Lippo Mall

از بزرگ ترین مراکز خرید بالی و کوتای که با سیستم های خنک کننده و تهویه مطبوعش پذیرای گردشگران برای خریدی دلچسب است! این مرکز خرید پرطرفدار دارای ۳ بخش مختلف می باشد که در یک بخش رستوران ها و کافه های فوق العاده ای برای شکم گردی وجود دارند که مراجعه کنندگان می توانند از غذاهای آن نهایت لذت را ببرند. بخش دیگر این مرکز خرید شامل خرده فروشی ها و سوپرمارکت ها است تا افراد بتوانند مایحتاج روزانه خود را خریداری کنند و بخش آخر آن قسمت لوکس پوشاک می باشد که انواع پوشاک با برندهایی مطرح به فروش می رسند.

مرکز خرید لیپو بالی | Lippo Mall

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید تا اطلاعات خود را در رابطه با شهرها و کشورهای مختلف تکمیل نموده و با آگاهی کامل سفری لذت بخش و خاطره انگیز تجربه نمایید در صورتی که قصد دارید به بالی سفر داشته باشید می توانید برای خرید بلیط هواپیما تهران به بالی و رزرو هتل بالی به سایت رزرواسیون آنلاین سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 341 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 9 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.