فیروز سیر آشنایی با کشور کوچک و سبز لیختن اشتاین - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷

آشنایی با کشور لیختن اشتاین

لیختن اشتاین یک کشور کوچک با جمعیتی حدود ۳۷,۶۲۳ نفر است که در سواحل راین در اروپای مرکزی بین سوئیس و اتریش قرار گرفته است و پایتخت آن شهر وادوز است. مردم  لیختن اشتاین به زبان آلمانی با یکدیگر صحبت می کنند و پول رسمی آن ها فرانک سوئیس است اما یورو نیز در این کشور پذیرفته شده است. کشور لیختن اشتاین کشور کوچکی است و به همین دلیل همه همدیگر را در این کشور می شناسند. جالب است بدانید سیستم اداره این کشور به شکل پادشاهی و پارلمانی است.

آشنایی با کشور لیختن اشتاین

با سفرمی سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما سیستمی و چارتری و رزرو هتل همراه شوید تا مطالب بیشتری درمورد این کشور اروپایی به شما بگوییم.

آب و هوا و شرایط اقلیمی

زمستان های لیختن اشتاین سرد و ابری است و با باران و برف های موسمی همراه است. همین آب و هوا لیختن اشتاین را به مرکزی برای انجام اسکی تبدیل کرده است و در فصل زمستان می توانید از اسکی در این کشور لذت ببرید. لیختن اشتاین تابستان های گرمی ندارد و گرمای آن ملایم و قابل تحمل است از شگفتی های دیگری که در فصل تابستان در این کشور وجود دارد ابری و مرطوب بودن آن است.

آب و هوا و شرایط اقلیمی

 اقامت و خورد و خوراک در لیختن اشتاین

کشور لیختن اشتاین بهشت خوراکی هاست و در آن جا از غذاهای محلی مانند “Käsknöpfle” گرفته تا غذاهای بین المللی سرو می شود. ممکن است اندازه ی این کشور کوچک باشد اما همه نوع غذایی برای هر نوع سلیقه ای در آن یافت می شود. علاوه بر همه ی این ها لیختن اشتاین بخاطر شراب و آبجوی خود معروف است و بنابراین در این کشور هر غذایی برای هر سلیقه ای پیدا می شود.

خورد و خوراک در لیختن اشتاین

هتل های زیادی در لیختن اشتاین وجود دارند که اکثرشان قیمت های زیادی را پیشنهاد می دهند اما لازم نیست برای اقامت در لیختن اشتاین نگران باشید زیرا علاوه بر هتل، کمپ های زیادی در لیختن اشتاین وجود دارد که خدماتی عالی همراه با قیمتی قابل قبول را به شما ارائه می دهند.

اقامت در لیختن اشتاین

اقامت در لیختن اشتاین

جاذبه های گردشگری لیختن اشتاین

لیختن اشتاین مکان های دیدنی و جذاب زیادی دارد به عنوان مثال برای دیدن کلیساهای تاریخی این کشور می توانید به بالزر (Balzers) بروید، برای خرید کردن مرکز خرید این شهر به نام Vaduz  مکان مناسبی برای خرید سوغاتی است. در Schloss Vaduz نیز می توانید از کاخ های سلطنتی بازدید کنید البته قسمت داخلی این کاخ ها برای بازدید عمومی باز نیستند و می توانید به راحتی آن ها را از بیرون تماشا کنید. اگر هم که عاشق طبیعت و دیدن منظره های طبیعی هستید، Triesenberg  مکانی مناسب برای شما محسوب می شود که می توانید از دیدن کوه های آلپ در آن جا لذت ببرید.

جاذبه های گردشگری لیختن اشتاین

فرهنگ مردم لیختن اشتاین

با وجود کوچکی مساحت کشور لیختن اشتاین ، اما این کشور به شدت تحت تاثیر فرهنگ های آلمانی، اتریشی و سوئیسی قرار گرفته است. جالب است بدانید موسیقی و تئاتر بخش مهمی از فرهنگ این کشور محسوب می شود. شرکت های متعدد موسیقی مانند شرکت موسیقی لیختن اشتاین و جشنواره های موسیقی که سالانه در این کشور برگزار می شوند همه و همه نشان از فرهنگ غنی و آغشته به موسیقی این کشور اروپایی دارند.

فرهنگ مردم لیختن اشتاین

فعالیت هایی که می توانید در لیختن اشتاین انجام دهید

اگر علاقه مند به بودن در فضای باز هستید این کشور مکان خوبی برای شماست. مسیرهای زیادی برای پیاده روی، دوچرخه سواری، کوه نوردی و اسکی در این کشور کوچک وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. می توانید صبح زود بیدار شوید و به کوه نوردی بروید ما به شما قول می دهیم منظره های شگفت انگیز و زیبایی در این زمان در انتظار شما هستند که آن ها را تحسین خواهید کرد.

فعالیت هایی که می توانید در لیختن اشتاین انجام دهید

سوغاتی های لیختن اشتاین

بهترین وسایلی که می توانید برای سوغاتی از لیختن اشتاین بخرید شامل شراب، سرامیک، تمبر، شیرینی و شکلات، کتاب های مربوط به لیختن اشتاین، ساعت ها و جواهرات لیختن اشتاین می شود.

سوغاتی های لیختن اشتاین

دین مردم لیختن اشتاین

باید بدانید که بیشتر مردم لیختن اشتاین دارای دین مسیحی هستند و فقط ۱۳ درصد از آن ها پیروان ادیان دیگر محسوب می شوند.

دین مردم لیختن اشتاین

بهترین راه برای رسیدن به لیختن اشتاین

 نکته ای جالبی در مورد لیختن اشتاین نبودن فرودگاه در این کشور است که با مساحت کمی که این کشور دارد این موضوع قابل پیش بینی است و بهترین راه برای اینکه به این کشور سفر کنید استفاده از قطار است.

بهترین راه برای رسیدن به لیختن اشتاین

تحصیل و کار در لیختن اشتاین

در دانشگاه های کشور لیختن اشتاین بیشتر درس های رشته های فنی تدریس می شود و آلمانی ها و سوئیسی ها بیشتر در این کشور مشغول به تحصیل هستند و باید به این نکته نیز توجه داشت که پیدا کردن شغل در این کشور با توجه به کوچکی آن کار چندان راحتی نیست.

تحصیل و کار در لیختن اشتاین

با همراه شدن با وبلاگ سفرمی می توانید در مورد ناشناخته ترین مکان های دنیا نیز اطلاعات بدست آورید و بدین ترتیب سفری خوب و هیجان انگیز را تجربه کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 338 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.