فیروز سیر آیا جرئت خوابیدن در این اقامتگاه ها را دارید ؟ - فیروز سیر

تاریخ انتشار: دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷

۳٫۹
/
۵
(
۵۸

امتیاز

)

با اقامتگاه های ترسناک آشنا شوید

هتل ها و اقامتگاه ها یکی از جاذبه های سفر به حساب می آیند. چه بسا افراد بسیاری تنها به قصد استراحت و لذت بردن از امکانات هتل های مجلل، به نقاط مختلف دنیا فیروز سیر کنند.شاید به ذهن کم تر کسی خطور کند که این اقامتگاه ها ی مجلل می توانند ترسناک ترین لحظات زندگی مهمانانشان را رقم بزنند؛ اما در سرتاسر جهان اقامتگاه های ترسناک بسیاری وجود دارد که خوابیدن در آن ها دل شیر می خواهد.

در این مطلب چند نمونه از معروف ترین هتل های ترسناک جهان می پردازیم. فکر می کنید جرات خوابیدن در این اقامتگاه ها را دارید؟

هتل استنلی | Stanley Hotel

هتل استنلی در ناحیه Estes Park ایالت کلرادوی آمریکا واقع شده است این هتل مجلل ۴۰۰ تخت خوابِ در سال ۱۹۰۹ تأسیس شد و موفق شد گردشگران بسیاری را به خود جذب کند. اما چیزی که این هتل زیبا را در لیست اقامتگاه های ترسناک قرار می دهد. فعالیت های ماورا الطبیعه ای است که در دهه ی ۷۰ میلادی به اوج خود رسید و مسافران این هتل را بسیار وحشت زده کرد.

به گفته ی آن ها اشباح سرگردان در گوشه گوشه ی این هتل دیده می شوند و به اتاق بیلیارد و پیانو نیز علاقه ی ویژه ای دارند! این گزارشات تیم های شکار ارواح بسیاری را راهی این اقامتگاه کرد و ادعای مهمانان هتل توسط آن ها نیز تائید شد.

هتل استنلی

از آن تاریخ به بعد هیچ مسافر معمولی از صد فرسخی هتل نمی گذشت و در عوض افراد ماجراجو و تیم های جستجوی ارواح راهی هتل استنلی می شدند.

یکی از مهم ترین اتفاقاتی که در این اقامتگاه افتاد. حضور استفان کینگ نویسنده ی مشهور ژانر وحشت در اتاق ۲۱۷ این هتل بود. یک شب اقامت کینگ در این هتل ایده ی یکی از جذاب ترین رمان های او یعنی درخشش The Shining شد. کینگ در گفتگوهای بعدی خود سکوت مرموز هتل استنلی را از دلایل اصلی نگارش این رمان دانست و هتل اور لوک داستان را برگرفته از این هتل دانست.

هتل استنلی

اگر از علاقه‌مندان به سینما باشید بی شک با فیلم درخشش ساخته ی استنلی کوبریک آشنا هستید. این فیلم برگرفته از رمان استفان کینگ است.

از زمان ساخت این فیلم تا کنون گردشگران بسیاری از این اقامتگاه مرموز دیدن می کنند. علاوه بر این، هتل اقدام به برگزاری تور ارواح می کند.

بنابراین اگر تصور می کنید جرات خوابیدن در این اقامتگاه های ترسناک را دارید، یکی از اتاق هایی که وجود ارواح در آن ها تائید شده است را رزرو کنید و برای هیجان بیش تر در نیمه های شب به اتاق بیلیارد سر بزنید!

سوئیت های معلق Skylodge در پرو | Skylodge Adventure Suites

این اقامتگاه یکی از عجیب ترین و از اقامتگاه های ترسناک دنیاست. هرچند تا به حال فعالیت های ماورا الطبیعه ای در این هتل گزارش نشده، اما ماهیت این هتل تن هر گردشگری را می لرزاند.

Skylodge Adventure Suites

Natura Vive Skylodge نام سه اتاقک شیشه ای ست که در ارتفاع ۱۲۱ متری از سطح زمین روی صخره های دره ی مقدس کشور پرو ، قرار دارد. این سه اتاق قابلیت اسکان ۸ نفر را دارد. برای رسیدن به این اقامتگاه جالب باید صخره نوردی کنید. با این حال درون اتاقک ها بسیار امن است و می توان بدون طناب های محافظ در آن ها اقامت کرد. همین امر ماجراجویان بسیاری را از سرتاسر دنیا به این اقامتگاه می کشاند.

Skylodge Adventure Suites

Skylodge Adventure Suites

تصور کنید شب با منظره ای از دره ی مقدس در ارتفاع ۱۲۱ متری به خواب بروید، آیا هنوز هم فکر می کنید جرات خوابیدن در این اقامتگاه را دارید؟

هتل مارشال | The Marshall House

این اقامتگاه در سال ۱۸۵۱ در ساوانا ی ایالت جورجیای آمریکا ساخته شد و در دوران جنگ داخلی بسیاری از سربازان در هتل مارشال اقامت می کردند. به همین علت گفته می شود روح بسیاری از آن ها در این هتل پرسه می زنند.

هتل مارشال

به علاوه این هتل در دوران تب زرد به عنوان بیمارستان مورد استفاده قرار می گرفت و از آن جایی که در فصل زمستان زمین سرد بود جنازه های قربانیان در زیر ساختمان هتل مارشال دفن می شد. به همین علت گفته می شود در این هتل صدای جیغ کودکان شنیده و حرکت غیر معمول اشیا دیده می شود.

هتل مارشال

در حال حاضر ماجراجویان بسیاری برای گذراندن تعطیلات به این هتل مراجعه می کنند و صاحبان این اقامتگاه برنامه های ویژه ای برای آن ها تدارک دیده اند.

هتل تاج محل |The Taj Mahal Hotel, New Delhi

هتل تاج محل یکی از زیباترین هتل های هندوستان است که از قضا بسیار مجلل است و مهمانان ثروتمندی در آن رفت و آمد می کنند. اما چرا این هتل در لیست ما قرار می گیرد.

گفته می شود معمار این بنا از اینکه کاخ تاج محل به اشتباه در جهت عکس ساخته شده بسیار ناراحت می شود، بنابراین خود را از طبقه ی پنجم این کاخ به پایین پرتاب می کند.

هتل تاج محل

بعد ها کاخ تاج محل به هتل تبدیل می شود اما گفته می شود که روح این معمار در قسمت های مختلف هتل دیده شده است!

خلاصه

در سرتاسر دنیا اقامتگاه هایی وجود دارد که خوابیدن در آن ها جرات شما را محک می زند. بعضی از آن ها ظاهری غیر معمول دارند و بعضی دیگر داستان های ترسناکی که دهان به دهان نقل می شود. در هر صورت اگر به دنبال هیجان و آدرنالین بالا هستید، به هتل های معرفی شده سر بزنید. فکر می کنید جرات خوابیدن در این اقامتگاه ها را دارید؟

شما می توانید برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل به سایت گردشگری سفرمی مراجعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 322 views بار دسته بندی : ایرانگردی تاريخ : 10 می 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.